Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: BI.271.147.2023.GW „Wykonanie okresowej kontroli stanu technicznego dróg oraz przeglądu okresowego drogowych obiektów mostowych zlokalizowanych na terenie miasta i gminy Barczewo – 2023 rok wraz z dostarczeniem oprogramowania do ewidencji i przeglądów stanu technicznego dróg oraz obiektów mostowych”.

Termin:
Zamieszczenia : 20-07-2023 13:07:00
Składania : 03-08-2023 09:00:00
Otwarcia : -
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


Znak sprawy: BI.271.147.2023.GW                                       

                            Z A P Y T A N I E  O F E R T O W E


1. ZAMAWIAJĄCY:

Urząd Miejski w Barczewie, działający w imieniu Gminy Barczewo, Plac Ratuszowy 1, 11-010 Barczewo

Telefon: (89) 514 8346 wew. 24

Adres e – mail: grzegorz.wieczorek@barczewo.pl

Strona internetowa: https://platformazakupowa.pl/pn/barczewo

Godziny urzędowania: Poniedziałek 800 – 1600 Wtorek – Piątek 700 – 1500


Zamawiający zwraca się z prośbą o przedstawienie swojej oferty na poniżej opisany przedmiot zamówienia:

 

 

2. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:

 

2.1  Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie okresowej kontroli stanu technicznego dróg oraz przeglądu okresowego drogowych obiektów mostowych zlokalizowanych na terenie miasta i gminy Barczewo – 2023 rok wraz z dostarczeniem oprogramowania do ewidencji i przeglądów stanu technicznego dróg oraz obiektów mostowych”.

2.2  Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Załączniku nr 2 - Opis przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik do treści Zapytania ofertowego.

 

3. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA: 22.09.2023 r.

 

4. KRYTERIA OCENY OFERT I ICH ZNACZENIE:

1) Kryterium oceny ofert – cena 100 % (kwotę netto, podatek VAT oraz kwotę brutto należy podać z dokładnością do 2 miejsc po przecinku).

2) W przypadku, gdy Zamawiający otrzyma dwie takie same oferty cenowe, zastrzega sobie prawo wezwania do złożenia oferty uzupełniającej. Cena w ofercie uzupełniającej nie może być wyższa niż w ofercie pierwotnej.

3) Oferty będą oceniane w następujący sposób:

       

        Pc = (Cn : Cb) x 100   

        gdzie:

        Pc – liczba punktów;

        Cn – najniższa zaoferowana cena brutto spośród wszystkich ofert niepodlegających odrzuceniu;

        Cb – cena brutto badanej oferty;

100 – waga kryterium cena (100%)

 

5. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU WYMAGANIA STAWIANE WYKONAWCY:

O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają warunki:

1)  w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie wykonali ewidencje dróg jednorazowo dla minimum 70 km dróg gminnych, dla co najmniej 3 klientów, potwierdzone dowodami określającymi, czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje, protokół odbioru, bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty

2)  w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie wykonali fotorejestrację pasa drogowego jednorazowo dla minimum 70 km dróg gminnych dla co najmniej 3 klientów, potwierdzone dowodami określającymi, czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje, protokół odbioru, bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty

3)  O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postepowaniu dotyczące:

Na podstawie art. 1 pkt 3 oraz art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 129 z późn. zm.) wyklucza się:

a) Wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;

b) Wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;

c) Wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;

d) do Wykonawcy podlegającemu wykluczeniu na podstawie rodz. VI pkt 3 ppkt 1-3 stosuje się art. 7 ust. 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego; 5) okres Wykluczenia rozpoczyna się zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, tj. z dniem 1 maja 2022 r.

 

6. WRAZ Z OFERTĄ NALEŻY ZŁOŻYĆ:

W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu do oferty należy załączyć:

1) Wykaz usług – Załącznik nr 3 wraz z dokumentacją potwierdzającą prawidłowe wykonanie (np. protokół odbioru) ewidencji dróg jednorazowo dla minimum 70 km dróg gminnych dla co najmniej 3 klientów z okresu 3 ostatnich lat,

2) Wykaz usług – Załącznik nr 4 wraz z dokumentacją potwierdzającą wykonanie fotorejestracji pasa drogowego jednorazowo dla minimum 70 km dla co najmniej 3 różnych klientów z okresu 3 ostatnich lat,

3)    Do oferty należy dołączyć dołączyć link do wersji próbnej oprogramowania w celu weryfikacji spełnienia warunków technicznych. Demo aplikacji (oprogramowania) powinno posiadać możliwość odtworzenia fotorejestracji zgodnej z zapytaniem poprzez przeglądarkę www. Brak dostarczenia demo, zgodnego z opisanymi wymaganiami, będzie podstawą do odrzucenia oferty.

4) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia i o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, uwzględniające przesłanki wykluczenia z art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego – załącznik nr 5;

5) pełnomocnictwo do reprezentowania, o ile ofertę składa pełnomocnik. Wykonawca ma obowiązek przedstawienia (załączenia do oferty) oryginału dokumentu pełnomocnictwa lub jego kopii poświadczonej notarialnie.

 

7. SPOSÓB POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI: 

Za pomocą Platformy Zakupowej.

 

8. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT:

Ofertę można złożyć wyłącznie w formie elektronicznej przez Platformę Zakupową Gminy Barczewo, oferty złożone w inny sposób nie będą wzięte pod uwagę.

 

Termin składania ofert upływa w dniu 03.08.2023 r. godz. 900

 

9. ISTOTNE WARUNKI POSTĘPOWANIA:

1) Zamawiający i Wykonawca związani są ofertą 30 dni od daty jej złożenia.

2) Zamawiający zastrzega sobie możliwość odstąpienia od zapytania ofertowego bez podania przyczyny, a także do pozostawienia postępowania bez wyboru oferty.

3) Zamawiający może udzielić odpowiedzi, wyjaśnień oraz modyfikacji w prowadzonym zapytaniu.

4) Wykonawca może złożyć tylko 1 ofertę.

5) Oferty należy sporządzić w języku polskim.

6) Zamawiający zastrzega sobie prawo do podjęcia negocjacji cenowych z Wykonawcą, który złożył w oparciu o przyjęte kryteria najkorzystniejszą ofertę. Negocjacje cenowe zostaną podjęte w szczególności w przypadku, gdy zaoferowana cena będzie wyższa od założonej przez Zamawiającego.

7) Oferty niespełniające któregokolwiek z wymagań, lub których treść nie odpowiada treści zapytania ofertowego zostaną odrzucone.

 

10. INFORMACJE DOTYCZĄCE WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY:

Wybór oferty nastąpi zgodnie z Regulaminem udzielania przez Urząd Miejski w Barczewie zamówień publicznych, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 130.000,00 zł. zatwierdzonym Zarządzeniem Burmistrza Barczewa nr 0050.1.2022 z dnia 03.01.2022 r.

1)     Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający zawiadomi wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia.

2)     Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą po przekazaniu zawiadomienia o wyborze Wykonawcy.

3)     Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.

4)     Do prowadzonego postępowania nie przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej określone w przepisach Ustawy Prawo zamówień publicznych tj. odwołanie, skarga.

 

 

 

informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"  

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
RODO.pdf pdf 210.37 2023-07-20 13:07:00 Postępowanie
Załącnik nr 1 - Projekt umowy.pdf pdf 251.54 2023-07-20 13:07:00 Postępowanie
Załącznik nr 2 - Opis Przedmiotu Zamówienia.pdf pdf 137.59 2023-07-20 13:07:00 Postępowanie
Załącznik nr 3 - Wykaz usług-Ewidencja dróg.doc doc 36 2023-07-20 13:07:00 Kryterium
Załącznik nr 4 - Wykaz usług-Fotorejestracja pasa drogowego.doc doc 36 2023-07-20 13:07:00 Kryterium
Załącznik nr 5 - Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania.doc doc 56 2023-07-20 13:07:00 Kryterium
Skaner BI_20230724_120633.pdf pdf 250.24 2023-07-24 13:16:12 Publiczna wiadomość
Skaner BI_20230727_120132.pdf pdf 245.24 2023-07-27 13:04:29 Publiczna wiadomość
Wyjaśnienia nr 2.pdf pdf 581.12 2023-07-27 12:18:50 Publiczna wiadomość
Informacja z otwarcia ofert.pdf pdf 261.38 2023-08-03 09:58:19 Publiczna wiadomość
zawiadomienie o wyborze oferty.pdf pdf 267.09 2023-08-17 07:46:20 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-08-17 07:46 Edyta Olszewska Zawiadomienie o wyborze oferty

zawiadomienie o wybo [...].pdf

2023-08-03 09:58 Edyta Olszewska Informacja z otwarcia ofert

Informacja z otwarc [...].pdf

2023-07-27 13:04 Edyta Olszewska Wyjaśnienia nr 3

Skaner BI_20230727_1 [...].pdf

2023-07-27 12:18 Edyta Olszewska Wyjaśnienia nr 2 - odpowiedzi na zadane pytania.

Wyjaśnienia nr 2.pdf

2023-07-24 13:16 Edyta Olszewska Wyjaśnienie nr 1

Skaner BI_20230724_1 [...].pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 „Wykonaniu okresowej kontroli stanu technicznego dróg oraz przeglądu okresowego drogowych obiektów mostowych zlokalizowanych na terenie miasta i gminy Barczewo – 2023 rok” Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w treści Zapytania ofertowego - Załącznik nr 2 1 usługa - (0)
2 „Dostarczenie oprogramowania do ewidencji i przeglądów stanu technicznego dróg oraz obiektów mostowych” Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w treści Zapytania ofertowego - Załącznik nr 2 1 usługa - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3085 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 14 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - Od dnia podpisania umowy do dnia 22.09.2023 r. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Warunki zawarte w projekcie umowy - Wykonawca oświadcza, że akceptuje warunki zawarte w projekcie umowy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
6 Warunki stawiane Wykonawcom - O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają warunki: 1) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie wykonali ewidencje dróg jednorazowo dla minimum 70 km dróg gminnych, dla co najmniej 3 klientów, potwierdzone dowodami określającymi, czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje, protokół odbioru, bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty -Załącznik nr 3 (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Załącznik nr 3 - Wyk [...].doc

(0)
7 Warunki stawiane wykonawcom - 2) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie wykonali fotorejestrację pasa drogowego jednorazowo dla minimum 70 km dróg gminnych dla co najmniej 3 klientów, potwierdzone dowodami określającymi, czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje, protokół odbioru, bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty -Załącznik nr 4 (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Załącznik nr 4 - Wyk [...].doc

(0)
8 Warunki stawiane wykonawcom - ) Do oferty należy dołączyć dołączyć link do wersji próbnej oprogramowania w celu weryfikacji spełnienia warunków technicznych. Demo aplikacji (oprogramowania) powinno posiadać możliwość odtworzenia fotorejestracji zgodnej z zapytaniem poprzez przeglądarkę www. Brak dostarczenia demo, zgodnego z opisanymi wymaganiami, będzie podstawą do odrzucenia oferty. (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
9 Warunki udziału w postępowaniu - oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia i o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, uwzględniające przesłanki wykluczenia z art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego – załącznik nr 5 (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Załącznik nr 5 - Ośw [...].doc

(0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 364