Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Adm.VI.230.113.2023 Dostawa materiałów biurowych dla potrzeb Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Łodzi

Termin:
Zamieszczenia : 19-07-2023 13:56:00
Składania : 26-07-2023 14:00:00
Otwarcia : 26-07-2023 14:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Wojewódzki Sąd Administracyjny w Łodzi zaprasza do złożenia oferty w postępowaniu o udzielenie zamówienia o wartości szacunkowej poniżej 130 000 zł bez podatku od towarów i usług. Postępowanie prowadzone jest wg: "ZASADY POSTĘPOWANIA DLA ZAMÓWIEŃ PRZEPROWADZANYCH W PROCEDURZE ZAPYTANIA OFERTOWEGO w WOJEWÓDZKIM SĄDZIE ADMINISTRACYJNYM  w ŁODZI".


Przedmiot zamówienia: dostawa materiałów biurowych dla potrzeb Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Łodzi.

Umowa będzie obowiązywać przez okres 12 miesięcy (od 1 września 2023 r. do 31 sierpnia 2024 r.lub do wyczerpania się kwoty przewidzianej na realizację umowy.

Ilości wskazane w prowadzonym postepowaniu są wielkościami orientacyjnymi, Wykonawcy nie przysługuje roszczenie z tytułu realizacji dostawy w podanych ilościach.



Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego".

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Załącznik Nr 2 - formularz ofertowy materiały biurowe.xls xls 66.5 2023-07-21 15:26:11 Przedmiot zamówienia
Załącznik Nr 3 - projekt umowy.docx docx 40.41 2023-07-19 13:56:00 Kryterium
Załącznik Nr 4 - oświadczenie Wykonawcy.docx docx 22.71 2023-07-19 13:56:00 Kryterium
Załącznik Nr 5 - Zasady postępowania ofertowego.docx docx 26.59 2023-07-19 13:56:00 Kryterium
Załącznik Nr 1 - opis przedmiotu zamówienia.docx docx 46.87 2023-07-21 15:26:30 Kryterium
Odpowiedzi postępowanie na dostawę materiałów biurowych 2023.docx docx 20 2023-07-21 15:31:53 Publiczna wiadomość
informacja o wyborze oferty materiały biurowe 2023.docx docx 23.85 2023-07-27 13:30:24 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-08-18 12:14 Tomasz Grabowski Wojewódzki Sąd Administracyjny w Łodzi informuje, iż 17 sierpnia 2023 r. została zawarta umowa z firmą PAPIRUS Robert Kuleta z siedzibą w Łowiczu przy ul. Ułańskiej 5, której przedmiotem jest dostawa materiałów biurowych dla potrzeb Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Łodzi. Umowa została zawarta na kwotę 42 619,25 zł brutto.
Tomasz Grabowski
2023-07-27 13:30 Tomasz Grabowski Wojewódzki Sąd Administracyjny w Łodzi przedstawia w załączeniu informację o wyborze oferty najkorzystniejszej.
Dziękujemy za udział w postępowaniu.
Tomasz Grabowski

informacja o wyborze [...].docx

2023-07-24 14:08 Tomasz Grabowski Wojewódzki Sąd Administracyjny w Łodzi udziela odpowiedzi na pytanie, które wpłynęło w prowadzonym postępowaniu:
Pozycja 132 zszywacz ile kartek min. ma zszywać?
Odpowiedź:
Zamawiający określa minimalną ilość kartek, którą ma zszywać zszywacz na 25 szt.

Tomasz Grabowski
2023-07-24 13:46 Tomasz Grabowski Zamawiający informuje, iż do prowadzonego postępowania wpłynęło pytanie:
Pozycja 120 czy akceptują Państwo innego producenta niż Biurfol?
Udzielając odpowiedzi:
Zamawiający nie dopuszcza innego producenta. Jednocześnie, po raz kolejny wyjaśnia, iż dopuszcza zmianę producenta tylko wówczas gdy dany produkt nie jest już dostępny w ofercie producenta.
Tomasz Grabowski
2023-07-24 13:13 Tomasz Grabowski Wojewódzki Sąd Administracyjny w Łodzi informuje, iż do prowadzonego postępowania wpłynęło pytanie:
Proszę o doprecyzowanie - pozycja 77. papier A4 gładki (kremowy, zielony, biały) gram. 160 g/m2 - jaka ma być minimalna ilość arkuszy w ryzie?
Odpowiadając:
Minimalna ilość arkuszy w ryzie to 250.
Tomasz Grabowski
2023-07-24 12:47 Tomasz Grabowski Wojewódzki Sąd Administracyjny w Łodzi informuje, iż do prowadzonego postępowania wpłynęły następujące pytania:

1. pozycja 89, nie ma takich pojemników ściętych o takim szerokim grzbiecie. Czy akceptują Państwo grzbiet 100mm?
Udzielając odpowiedzi:
Tak, Zamawiający akceptuje grzbiet 100 mm a także dopuszcza innego producenta.

2.pozycja 91 czy chodzi o ten sam produkt co w pozycji 92? Proszę sprecyzować o jaki płyn do komputera chodzi. Może chodzi o sprężone powietrze do usuwania kurzu?
Udzielając odpowiedzi: pozycja 91 - preparat antystatyczny do czyszczenia elementów plastikowych komputera, w tym klawiatur. Zamawiający dopuszcza również piankę.
pozycja 92 - preparat do czyszczenia monitora.
Sprężone powietrze znajduje się pod pozycją 108.

3. pozycja 89 czy dopuszczają Państwo pojemnik grzbiet 100mm? Pojemniki ścięte o grzbiecie szerokości 150mm nie występują.
Odpowiedź na to pytanie Oferenta znajduje się powyżej.

Tomasz Grabowski
2023-07-24 09:48 Tomasz Grabowski Wojewódzki Sąd Administracyjny w Łodzi informuje, iż do prowadzonego postępowania na dostawę materiałów biurowych wpłynęło pytanie:
Pozycja 57
Produkt niedostępny na rynku.
Czy mogę zaproponować o grubości 0,8MM?
Odpowiadając:
Zamawiający dopuszcza grubość 0,8mm ewentualnie innego producenta.
Tomasz Grabowski
2023-07-21 15:31 Tomasz Grabowski Wojewódzki Sąd Administracyjny w Łodzi informuje, iż do prowadzonego postępowania wpłynęły pytania. Zamawiający zamieszcza odpowiedzi na pytania w załączeniu, jednocześnie informuje, że poprawione dokumenty w prowadzonym postępowaniu zostały zmienione.
Tomasz Grabowski

Odpowiedzi postępowa [...].docx

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Dostawa materiałów biurowych należy wprowadzić cenę całkowitą z załącznika Nr 2 oraz dołączyć wypełniony załącznik Nr 2

Załącznik Nr 2 - for [...].xls

1 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2617 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 14 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Opis przedmiotu zamówienia - Załącznik Nr 1. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję"

Załącznik Nr 1 - opi [...].docx

(0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Projekt umowy - Załącznik Nr 3. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję".

Załącznik Nr 3 - pro [...].docx

(0)
6 Oświadczenie Wykonawcy - Załącznik Nr 4. Proszę załączyć skan wypełnionego i podpisanego dokumentu. Oryginał oświadczenia należy złożyć u Zamawiającego w dniu podpisania umowy. (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Załącznik Nr 4 - ośw [...].docx

(0)
7 Zasady postępowania ofertowego - Załącznik Nr 5. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję".

Załącznik Nr 5 - Zas [...].docx

(0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 449