Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps
click fill the details pay online
Check how to do it - Video
Published : | 19-07-2023 11:08:00 |
Placing offers : | 11-08-2023 09:00:00 |
Offers opening : | 11-08-2023 09:15:00 |
Procedure: | PL - Tryb Podstawowy (art. 275) |
Type: | Service |
1. Zakres
zamówienia obejmuje w szczególności wykonanie:
1) Projekt koncepcyjny architektoniczno-funkcjonalny zawierający uproszczone
rzuty kondygnacji z rozrysowanym układem pomieszczeń,
2) Projektu budowlanego w celu uzyskania decyzji pozwolenia na budowę - (w przypadku konieczności jego uzyskania),
3) Projekt technologii medycznej z wytycznymi branżowymi,
4) Projekt techniczny/wykonawczy planowanej przebudowy pomieszczeń składający się
z następujących opracowań,
5) Projekt architektoniczny,
6) Projekt konstrukcyjny,
7) Projekt instalacji elektrycznych: zasilania, zasilania awaryjnego,
siłowych, gniazd wtykowych, oświetlenia ogólnego, oświetlenia ewakuacyjnego,
tablic rozdzielczych, układu sieci
izolowanej, itd.,
8) Projekt instalacji p/pożarowej SAP i DSO kompatybilny z istniejącym systemem
szpitalnym,
9) Projekt instalacji teletechnicznych,
10) Projekt instalacji sanitarnych: wod. – kan., ppoż., c.o., instalacji
chłodu, instalacji ciepła technologicznego, wentylacji mechanicznej,
klimatyzacji (system zapewniający stałe rygorystyczne parametry w wybranych pomieszczeniach),
itd.,
11) Projekt instalacji gazów medycznych,
12) Projekt instalacji wentylacyjnej z klimatyzacją,
13) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót,
w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
- podpisem zaufanym,
- lub elektronicznym podpisem osobistym.
W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań Zamawiającemu,
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,
Przesłania odwołania/inne.
Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
2023-09-26 10:20 | Jacek Banaszak | Ogłoszenie o udzieleniu (26-09-2023) |
2023-08-29 10:13 | Jacek Banaszak | Wyniki postępowania |
2023-08-11 09:55 | Jacek Banaszak | Zestawienie z otwarcia ofert |
2023-08-11 09:00 | Buyer message |
INFORMACJA
O
KWOCIE,
JAKA
ZAMAWIAJĄCY
PRZEZNACZYŁ
NA
SFINANSOWANIE
ZAMÓWIENIA Stosowanie do wymogu art. 221 ust 4 uPzp, Zamawiający informuje, że na sfinansowanie Zamówienia pn.: „OPRACOWANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ ADAPTACJI CZĘŚCI POMIESZCZEŃ NA POTRZEBY SALI NADZORU POZNIECZULENIOWEGO WRAZ Z NIEZBĘDNYM ZAPLECZEM O SZACUNKOWEJ POWIERZCHNI 400 M2.”, przeznaczył kwotę 159 900,00 zł gross |
2023-07-28 10:15 | Jacek Banaszak |
Informacja
nr
1
dla
Wykonawców Wizja Lokalna oraz zmian terminu składania ofert. |
Announcements