Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: WZ-091-59/23 Prace remontowo – budowlane na terenie zajezdni tramwajowej przy ul. Telefonicznej 30 – 44 w Łodzi oraz usługi koncepcyjno – projektowe dotyczące tego obiektu

Termin:
Zamieszczenia : 19-09-2023 10:16:00
Składania : 02-10-2023 11:00:00
Otwarcia : 02-10-2023 11:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Robota budowlana

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel………..........  

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Załącznik nr 1 do Zapytania - Istotne postanowienia.doc doc 131.5 2023-09-19 10:16:00 Postępowanie
Załącznik nr 2A do Zapytania - Projekt umowy - zad. nr 1.pdf pdf 235.7 2023-09-19 10:16:00 Postępowanie
Załącznik nr 2B do Zapytania - Projekt umowy - zad. nr 2.pdf pdf 175.18 2023-09-19 10:16:00 Postępowanie
Załącznik nr 2C do Zapytania - Projekt umowy - zad. nr 3.pdf pdf 235 2023-09-19 10:16:00 Postępowanie
Załącznik nr 2D do Zapytania - Projekt umowy - zad. nr 4.pdf pdf 235.41 2023-09-19 10:16:00 Postępowanie
Załącznik nr 2E do Zapytania - Projekt umowy - zad. nr 5.pdf pdf 172.66 2023-09-19 10:16:00 Postępowanie
Załącznik nr 2F do Zapytania - Projekt umowy - zad. nr 6.pdf pdf 171.76 2023-09-19 10:16:00 Postępowanie
Załącznik nr 2G do Zapytania - Projekt umowy - zad. nr 7.pdf pdf 251.54 2023-09-19 10:16:00 Postępowanie
Załącznik nr 2H do Zapytania - Projekt umowy - zad. nr 8.pdf pdf 252.05 2023-09-19 10:16:00 Postępowanie
Załącznik nr 3 do Zapytania - Oświadczenia Oferenta(2).docx docx 40 2023-09-19 10:16:00 Postępowanie
Załącznik nr 4 do Zapytania - Oświadczenie RODO.docx docx 19.43 2023-09-19 10:16:00 Postępowanie
PLAN - PARKING-TEREN DO UTWARDZENIA.pdf pdf 453.45 2023-09-19 10:16:00 Postępowanie
Załącznik nr 5A do Zapytania -OPZ - Zad. 1.pdf pdf 246.43 2023-09-19 10:16:00 Postępowanie
Załącznik 5B - Zad. 2 - OPZ - KRATKI ODWADNIAJĄCE.pdf pdf 245.57 2023-09-19 10:16:00 Postępowanie
Załącznik 5C - Zad. 3 - OPZ - REMONT PORTIERNI SAMOCHODOWEJ.pdf pdf 247.97 2023-09-19 10:16:00 Postępowanie
Plan sytuacyjny FM-RE-007.pdf pdf 414.51 2023-09-19 10:16:00 Postępowanie
Załącznik nr 5D do Zapytania - OPZ - Zad. 4.pdf pdf 243.26 2023-09-19 10:16:00 Postępowanie
Załącznik 5E - Zad. 5 - OPZ - ELEWACJA.pdf pdf 243.01 2023-09-19 10:16:00 Postępowanie
RYSUNEK - KANAŁY DO EKSPERTYZY - pole.pdf pdf 400.52 2023-09-19 10:16:00 Postępowanie
Załącznik nr 5F do Zapytania - OPZ - Zad. 6.pdf pdf 241.57 2023-09-19 10:16:00 Postępowanie
Załącznik 5G - Zad. 7 - OPZ - NADMUCH POWIETRZA.pdf pdf 244.42 2023-09-19 10:16:00 Postępowanie
Plan szatni Impel wersja 2 1 do 50.pdf pdf 13.83 2023-09-19 10:16:00 Postępowanie
Załącznik 5H do Zapytania - OPZ - Zad. 8.pdf pdf 243.29 2023-09-19 10:16:00 Postępowanie
Załącznik nr 6 do Zapytania - Formularz cenowy.xlsx xlsx 13.59 2023-09-19 10:16:00 Postępowanie
Powiadomienie o unieważnieniu postępowania.pdf pdf 201.98 2023-10-18 08:26:45 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-10-18 08:26 Dominika Grzelak-Kamińska W załączeniu powiadomienie o unieważnieniu postępowania.

Powiadomienie o unie [...].pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Utwardzenie terenu parkingu samochodowego na terenie zajezdni Zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w załączniku nr 5A do "Zapytania ofertowego". Warunki sprzedaży określa projekt umowy stanowiący załącznik nr 2A do "Zapytania ofertowego" 1 robota budowlana - (0)
2 Remont kratek odwadniających w myjni na terenie zajezdni Zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w załączniku nr 5B do "Zapytania ofertowego". Warunki sprzedaży określa projekt umowy stanowiący załącznik nr 2B do "Zapytania ofertowego" 1 robota budowlana - (0)
3 Remont portierni samochodowej na terenie zajezdni Zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w załączniku nr 5C do "Zapytania ofertowego". Warunki sprzedaży określa projekt umowy stanowiący załącznik nr 2C do "Zapytania ofertowego" 1 robota budowlana - (0)
4 Remont podjazdu oraz zjazdu do budynku warsztatowo - biurowego wraz z murem oporowym na terenie zajezdni Zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w załączniku nr 5D do "Zapytania ofertowego". Warunki sprzedaży określa projekt umowy stanowiący załącznik nr 2D do "Zapytania ofertowego" 1 robota budowlana - (0)
5 Naprawa elewacji (pęknięć, ubytków) na budynku hali naprawa na terenie zajezdni Zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w załączniku nr 5E do "Zapytania ofertowego". Warunki sprzedaży określa projekt umowy stanowiący załącznik nr 2E do "Zapytania ofertowego" 1 robota budowlana - (0)
6 Ekspertyza oraz projekt naprawczy zabezpieczenia kanałów odwadniających pole odstawcze na terenie zajezdni Zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w załączniku nr 5F do "Zapytania ofertowego". Warunki sprzedaży określa projekt umowy stanowiący załącznik nr 2F do "Zapytania ofertowego" 1 usługa - (0)
7 Opracowanie projektu, a następnie wykonanie instalacji nadmuchu ciepłego powietrza nad bramami hal napraw na terenie zajezdni Zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w załączniku nr 5G do "Zapytania ofertowego". Warunki sprzedaży określa projekt umowy stanowiący załącznik nr 2G do "Zapytania ofertowego" 1 robota budowlana - (0)
8 Opracowanie projektu, a następnie wykonanie modernizacji pomieszczeń na myjni w celu adaptacji oraz przystosowania ich do pełnienia funkcji szatni z zapleczem socjalnym na terenie zajezdni Zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w załączniku nr 5H do "Zapytania ofertowego". Warunki sprzedaży określa projekt umowy stanowiący załącznik nr 2H do "Zapytania ofertowego" 1 robota budowlana - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2633 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty (Zamawiający wymaga załączenia pliku) 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Zgodnie z zawartymi odpowiednio w projektach umów stanowiących załączniki nr 2A-2H do "Zapytania ofertowego" (0)
3 Termin realizacji - Zgodnie z zawartymi odpowiednio w projektach umów stanowiących załączniki nr 2A-2H do "Zapytania ofertowego" (0)
4 Wymagane doświadczenie - Zgodnie z określonym odpowiednio w załączniku nr 1 do "Zapytania ofertowego" pn.: ISTOTNE POSTANOWIENIA I UWAGI, pkt II.3 - ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego wraz z ofertą, wypełnionego przez Oferenta wykazu robót/usług, zgodnego ze wzorem zawartym w pkt II załącznika nr 3 do "Zapytania ofertowego" pn.: OŚWIADCZENIE OFERENTA oraz dowodów potwierdzający należyte wykonanie robót/usług zawartych w ww. wykazie (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
5 Oświadczenie Oferenta - Zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do "Zapytania ofertowego" pn.: OŚWIADCZENIE OFERENTA (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
6 Oświadczenie RODO - Zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do "Zapytania ofertowego" pn.: OŚWIADCZENIE RODO (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
7 Pozostałe dokumenty - Wyciąg z rejestru KRS lub CEIDG (wydane nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert); (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
8 Pozostałe dokumenty - Umowa spółki cywilnej (w przypadku Oferentów związanych umową spółki cywilnej zgodnie z zapisami powyżej) (0)
9 Pozostałe dokumenty - Pełnomocnictwo dla osób uprawnionych do podpisywania ofert i podejmowania zobowiązań w imieniu Oferenta (oryginał lub kopia potwierdzona notarialnie) (0)
10 Pozostałe dokumenty - Formularz opisowo - cenowy, którego wzór stanowi załącznik nr 6 do "Zapytania ofertowego" (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
11 Pozostałe dokumenty - Potwierdzenie dokonania obowiązkowej wizji lokalnej (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
12 Pozostałe dokumenty - Potwierdzenie dokonania wpłaty wadium (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 440