Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: I.7013.730.1.2023.WT „Dobudowa punktów świetlnych w Dzielnicy Zawodzie”

Wojciech Trzaskoś
Gmina Miasto Krosno Oddział: Wydział Inwestycji
Termin:
Zamieszczenia : 18-07-2023 15:13:00
Składania : 26-07-2023 10:00:00
Otwarcia : 26-07-2023 10:30:00
Tryb: Przetarg nieograniczony
Rodzaj: Robota budowlana

Wymagania i specyfikacja

I.7013.730.1.2023.WT                                                          Krosno, dnia 17.07.2023 r.

                                                                                                                                 

 

OGŁOSZENIE
dotyczące zamówienia poniżej 130 tys. zł

GMINA MIASTO KROSNO , 38 - 400 Krosno ul. Lwowska 28A tel. (13) 47-43-210,
fax . (13) 47-43-206; NIP 684 - 00 - 13 - 798 ; REGON 000526989

OGŁASZA
że zamierza udzielić zamówienia na:

 

„Dobudowa punktów świetlnych w Dzielnicy Zawodzie”

 

Opis przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):

31527200-8 Oświetlenie zewnętrzne

71323100-9 Usługi projektowania systemów zasilania energią elektryczną

45316110-9 Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

 

1 Przedmiot zamówienia

 

„Dobudowa punktów świetlnych w Dzielnicy Zawodzie”

 

Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie oświetlenia ulicznego wzdłuż ul. Zagórze w Krośnie na zaprojektowanych słupach oraz budowy linii kablowej oświetleniowej zasilającej nowe słupy oświetleniowe wraz z pracami towarzyszącymi.

 

2.Termin wykonania zamówienia:     rozpoczęcie:   od dnia podpisania umowy,

                                                           zakończenie:  do dnia 15.11.2023 r.

 

3. W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, spełniający warunki określone                     w Specyfikacji Warunków Zamówienia.

 

4. Kryterium oceny ofert: cena – 100%.

 

5. Zamkniętą kopertę zawierającą ofertę należy złożyć w Urzędzie Miasta Krosna                      ul. Lwowska 28a  w kancelarii ogólnej lub umieścić ofertę wraz z wymaganymi dokumentami na Platformie pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/krosno na stronie dotyczącej przedmiotowego postępowania do dnia 26 lipcaa 2023 r., do godziny 10.00.

 

 

Koperta powinna być oznaczona:

 

URZĄD MIASTA KROSNA

Wydział Inwestycji

ul. Lwowska 28a

38-400 KROSNO

 

Oferta na: „Dobudowa punktów świetlnych w Dzielnicy Zawodzie”

 

NIE OTWIERAĆ PRZED 26.07.2023 r. przed godz. 10.30.

 

Ofertę należy złożyć w kancelarii ogólnej przy ul. Lwowska 28a w Krośnie, nie później niż do dnia 26.07.2023 r. do godziny 10.00.

 

Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Urzędu Miasta Krosna przy ul. Lwowska 28a, pokój  nr 207, w dniu 26.07.2023 r. o godz. 10.30.

 

 

6. Pracownikiem uprawnionym do kontaktów z wykonawcami jest:

Wojciech Trzaskoś Wydział Inwestycji Urzędu Miasta Krosna, ul. Lwowska 28a (II piętro , pokój Nr 211), w godz. od 7.00 do 15.00, tel. (13) 47 43 211, e-mail: trzaskos.wojciech@um.krosno.pl

- w poniedziałki w godz. 730 do 1630,

- od wtorku do czwartku w godz. 730 do 1530,

- w piątki w godz. 730 do 1430;

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Klauzula informacyjna dotycząca ochrony danych osobowych dla interesantów Urzędu Miasta Krosna

 

1. TOŻSAMOŚĆ ADMINISTRATORA I DANE KONTAKTOWE ADMINISTRATORA:

Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Miasto Krosno reprezentowana przez Prezydenta Miasta Krosna z siedzibą w Krośnie ul. Lwowska 28a, 38-400 Krosno. Z administratorem można skontaktować się telefonicznie: 134743625, pocztą elektroniczną na adres:  um@um.krosno.pl lub pisemnie na adres siedziby administratora.

 

2. DANE KONTAKTOWE INSPEKTORA OCHRONY DANYCH:

Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować (we wszystkich  sprawach dotyczących  przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych) poprzez pocztę elektroniczną na adres: iod@um.krosno.pl lub pisemnie na adres siedziby administratora.

 

3. CELE PRZETWARZANIA I PODSTAWA PRAWNA:

Pana/Pani dane będą przetwarzane w celu:

- wypełnienia obowiązków prawnych ciążących na administratorze,

- wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej,

- realizacji zawartych umów,

- przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązków szczególnych praw przez administratora lub osobę, której dane dotyczą, w dziedzinie prawa pracy, zabezpieczenia społecznego i ochrony socjalnej, o ile jest to dozwolone prawem Unii lub prawem państwa członkowskiego, lub porozumieniem zbiorowym na mocy prawa państwa członkowskiego przewidującymi odpowiednie zabezpieczenia praw podstawowych i interesów osoby, której dane dotyczą, W pozostałych przypadkach Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są wyłącznie na podstawie wcześniej udzielonej zgody w zakresie i celu określonym w treści zgody.

 

4. ODBIORCY DANYCH:

- Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych  na podstawie przepisów prawa;

- Inne podmioty, które na podstawie stosownych umów przetwarzają dane osobowe, dla których administratorem jest Gmina Miasto Krosno

 

5. OKRES PRZECHOWYWANIA DANYCH:

Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą  przez okres niezbędny do realizacji celów określonych powyżej a po tym czasie przez okres oraz w zakresie określonym przepisami prawa, zgodnie z instrukcją kancelaryjną.

 

6. PRAWA OSOBY KTÓREJ DANE DOTYCZĄ:

Posiada Pani/Pan prawo do żądania od Administratora dostępu do danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych jeżeli zachodzą przesłanki do tych uprawnień i nie są ograniczone przez inne przepisy prawne. Jeżeli przetwarzanie danych odbywa się na podstawie zgody przysługuje Pani/Panu także prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

 

7. PRAWO WNIESIENIA SKARGI DO ORGANU NADZORCZEGO:

Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych).

 

8. INFORMACIA O DOBROWOLNOŚCI LUB OBOWIĄZKU PODANIA DANYCH:

Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest obowiązkowe, w sytuacji gdy przesłanką do przetwarzania danych osobowych stanowi przepis prawa luba zawarta między stronami umowa. W sytuacji gdy podanie danych jest obowiązkowe do załatwienia określonej kategorii spraw konsekwencją nie podania danych osobowych będzie brak możliwości podjęcia skutecznych działań.

Natomiast  w sytuacji gdy przetwarzanie danych odbywa się na podstawie zgody osoby której dane dotyczą, podanie przez Panią/Pana danych osobowych ma charakter dobrowolny.

 

 


Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono ogłoszenie, SWZ oraz pozostałą dokumentację związaną z przedmiotem zamówienia. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

W związku z obowiązującą od 18.10.2018 Dyrektywami Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 26 lutego 2014 r. w sprawie zamówień publicznych informujemy, że w niniejszym ogłoszeniu o zamówieniu przekazywanie ofert/wniosków oraz komunikacja odbywa się zgodnie z zapisami załączonej dokumentacji.

Zamawiający rekomenduje prowadzenie komunikacji za pomocą platformazakupowa.pl.

W związku z powyższym przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań do SWZ

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty

  • Przesłania odwołania/inne 

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania związane z procesem złożenia oferty/wniosku prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 

Przypominamy, że oferta/wniosek składany elektronicznie musi zostać podpisana elektronicznym kwalifikowanym podpisem.


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Ogłoszenie.doc doc 66 2023-07-18 15:13:00 Postępowanie
Rys nr 1-zagórze WT.pdf pdf 1967.39 2023-07-18 15:13:00 Postępowanie
Rys nr 2-zagórze WT.pdf pdf 1487.08 2023-07-18 15:13:00 Postępowanie
SWZ + Załączniki Zagórze WT.doc doc 109.5 2023-07-18 15:13:00 Postępowanie
Załącznik Nr 5 - oświadczenie uczestnika przetargu dotyczące praw autorskich do pracy projektowej.doc doc 38 2023-07-18 15:13:00 Postępowanie
Załącznik nr 6 -wzór umowy.pdf pdf 548.91 2023-07-18 15:13:00 Postępowanie
Załącznik Nr 7-Klauzula informacyjna dotycząca ochrony danych osobowych.docx docx 18.47 2023-07-18 15:13:00 Postępowanie
Załącznik Nr 8 1z2 - warunki.pdf pdf 318.37 2023-07-18 15:13:00 Postępowanie
Załącznik Nr 8 2z2 - wytyczne.pdf pdf 1993.96 2023-07-18 15:13:00 Postępowanie
Informacja z otwarcia ofert.pdf pdf 218.05 2023-07-26 13:59:26 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-07-26 13:59 Wojciech Trzaskoś Informacja z otwarcia ofert

Informacja z otwarci [...].pdf

2023-07-26 13:46 Wojciech Trzaskoś Komunikat został wycofany przez Zamawiającego.

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 275