Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: WSA-ZP-PP-25-2023 Wykonanie prac remontowych pokoi biurowych, klatki schodowej i korytarza w budynku WSA w Warszawie zlokalizowanym w Radomiu przy ul. Juliusza Słowackiego 7.

Termin:
Zamieszczenia : 18-07-2023 09:43:00
Składania : 28-07-2023 11:00:00
Otwarcia : 28-07-2023 11:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


Informujemy o postępowaniu prowadzonym przez zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania zamawiającego.


I. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

1. Przedmiotem umowy jest remont pokoi biurowych, klatki schodowej i korytarza polegający na:

1) malowaniu pokoi biurowych, klatki schodowej i korytarza;
2) wymianie wykładziny w pokojach biurowych (wykładzina zakupiona przez zamawiającego);
- w budynku WSA w Warszawie zlokalizowanym w Radomiu przy ul. Juliusza Słowackiego 7.

2. Wykonawca zobowiązuje się wykonać prace w terminie 6 tygodni od daty zawarcia umowy, prace będą mogły być prowadzone:

1) od poniedziałku do piątku - od godz. 16.00 do następnego dnia do 7.00;

2) od piątku od godz. 16.00 do poniedziałku do godz. 7.00.

3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera:

1) OPZ stanowiący załącznik nr 1;

2) projektowane postanowienia umowy (PPU) na świadczenie usług stanowiący załącznik nr 2.


II. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU 1. O udzielenie zamówienia może ubiegać się każdy wykonawca, który spełnia następujące warunki udziału w postępowaniu i wraz z ofertą przekaże zamawiającemu stosowne dokumenty potwierdzając, że wykonawca: 1) w okresie ostatnich 3 lat licząc od dnia otwarcia ofert, zrealizował (zakończył) co najmniej dwie umowy polegające na wymianie/montażu wykładziny obiektowej w budynkach biurowych lub użyteczności publicznej na łączna kwotę 50.000 zł brutto;

2) dysponuje co najmniej dwoma wykwalifikowanymi pracownikami którzy będą realizować przedmiot umowy;

3) dokonał wizji lokalnej na terenie wykonywania przedmiotu umowy, przed terminem składania ofert.

3. Jeżeli wykonawca nie potwierdzi że spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w ust. 1, zamawiający odrzuci ofertę wykonawcy.


Uwaga: Zamawiający wymaga by wykonawca przed złożeniem oferty odbył wizję lokalną terenu realizacji prac, która zostanie potwierdzona przez przedstawiciela zamawiającego. Potwierdzenie odbycia wizji lokalnej (skan) należy złożyć wraz z ofertą.


III. KRYTERIA I ZASADY OCENY OFERT 1. Kryteria wyboru: [C] cena oferty - 100%. 2. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana ta oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów.


1. W przypadku pytań merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"

2. Ostateczny termin na zadanie pytań to 2 dni robocze przed terminem składania ofert.


Dodatkowe informacje można uzyskać w sprawie:

1) przedmiotu zamówienia (OPZ) pod nr tel 22 553 70 83 - Paweł Sobieraj

2) odbycia wizji lokalnej pod nr tel. 48 368 99 27 (tel. kom. 697-349-271)  

e-mail: dawid.wietrzynski@warszawa.wsa.gov.pl - Dawid Wietrzyński
2) zagadnień proceduralnych:

a) pod nr tel 22 553 78 66 - Magdalena Jańczuk

b) pod nr tel 22 553 78 65 - Piotr Kosicki
3) związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00 tel. 22 101 02 02, e-mail: cwk@platformazakupowa.pl

 

Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 


Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
ZASADY POSTĘPOWANIA W TRYBIE ZAPYTANIA OFERTOWEGO - PLATFORMA ZAKUPOWA 2023.pdf pdf 494.14 2023-07-18 09:43:00 Postępowanie
Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ).pdf pdf 66.69 2023-07-18 09:43:00 Postępowanie
PPU Projektowane postanowienia umowy.pdf pdf 183.2 2023-07-18 09:43:00 Postępowanie
Potwierdzenie przeprowadzenia wizji lokalnej.pdf pdf 48.55 2023-07-18 09:43:00 Kryterium
Wykaz robót .docx docx 14.63 2023-07-18 09:43:00 Kryterium

Komunikaty

2023-08-02 10:17 Piotr Kosicki Zamawiający unieważnił zapytania ofertowe - w toku postępowania nie złożono żadnej oferty.

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 trzykrotne malowanie pokoi biurowych, klatki schodowej i korytarza kolor biały mat zgodnie z OPZ oraz warunkami umowy 2200 m^2 - (0)
2 demontaż i utylizacja starej wykładziny obiektowej zgodnie z OPZ oraz warunkami umowy 350 m^2 - (0)
3 uzupełnienie ubytków zgodnie z OPZ oraz warunkami umowy 350 m2 x 0,5% 1.75 m^2 - (0)
4 montaż wykładziny obiektowej dostarczonej przez zamawiajacego zgodnie z OPZ oraz warunkami umowy 350 m^2 - (0)
5 prace dodatkowe - przenoszenie i przestawianie mebli, zabezpieczanie folią pomieszczeń - 30 pomieszczeń zgodnie z OPZ oraz warunkami umowy 30 komplet - (0)
Kursy walut NBP

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 21 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji: 6 tygodni od daty zawarcia umowy, prace będą mogły być prowadzone: 1) od poniedziałku do piątku - od godz. 16.00 do następnego dnia do 7.00; 2) od piątku od godz. 16.00 do poniedziałku do godz. 7.00. - Zgodnie z warunkami umowy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty dojazdu po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Oświadczenie 1 - Oferta jest ważna przez okres 30 dni od dnia otwarcia ofert - proszę potwierdzić wpisując: "Akceptuję" (0)
6 Oświadczenie 2 - Zapoznałem się z PPU Projektowanymi Postanowieniami Umowy, Opisem Przedmiotu Zamówienia (OPZ) zasadami postępowania w trybie zapytania ofertowego i zobowiązuję się zrealizować przedmiot zamówienia na wskazanych warunkach. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
7 Oświadczenie 3 - Oświadczam, że wypełniliśmy obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskaliśmy w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia w niniejszym postępowaniu.- proszę potwierdzić wpisując: "Potwierdzam" (0)
8 Oświadczenie 4 - Składając ofertę i realizując umowę finansowaną ze środków publicznych, oświadczam, że nie jestem podmiotem, o którym mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. poz. 835), zwanej dalej „ustawą o przeciwdziałaniu”, tj. nie jestem wykonawcą: 1) wymienionym w wykazach określonych w rozporządzeniu Rady (WE) nr 765/2006 z dnia 18 maja 2006 r. dotyczącego środków ograniczających w związku z sytuacją na Białorusi i udziałem Białorusi w agresji Rosji wobec Ukrainy (Dz. Urz. UE L 134 z 20.05.2006, str. 1, z późn. zm.), zwanego dalej „rozporządzeniem 765/2006” i rozporządzeniu Rady (UE) nr 269/2014 z dnia 17 marca 2014 r. w sprawie środków ograniczających w odniesieniu do działań podważających integralność terytorialną, suwerenność i niezależność Ukrainy lub im zagrażających (Dz. Urz. UE L 78 z 17.03.2014, str. 6, z późn. zm.), zwanego dalej „rozporządzeniem 269/2014” albo wpisanym na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy o przeciwdziałaniu; 2) którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy o przeciwdziałaniu; 3) którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy o przeciwdziałaniu -proszę potwierdzić wpisując: "Potwierdzam" (0)
9 Oświadczenie 5 - Oświadczam że przed złożeniem oferty dokonałem wizji lokalnej miejsca realizacji przedmiotu umowy proszę potwierdzić wpisując: "Potwierdzam" oraz załączyć skan dokumentu potwierdzający odbycie wizji lokalnej. (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Potwierdzenie przepr [...].pdf

(0)
10 Oświadczenie 6 - Niniejszym oświadczam że w okresie ostatnich 3 lat licząc od dnia otwarcia ofert, zrealizowałem co najmniej dwie umowy polegające na wymianie/montażu wykładziny obiektowej w budynkach biurowych lub użyteczności publicznej na łączna kwotę 50.000 zł brutto - proszę potwierdzić wpisując: " Potwierdzam" oraz na potwierdzenie należy załączyć wykaz robót wraz z referencjami (dokumenty podpisuje uprawniony przedstawiciel wykonawcy - dokumenty nalezy zeskanować w formacie PDF i załączyć do oferty) (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Wykaz robót .docx

(0)
11 Oświadczenie 7 - Niniejszym oświadczam że dysponuje co najmniej dwoma wykwalifikowanymi pracownikami którzy będą realizować przedmiot umowy - proszę potwierdzić wpisując: "Potwierdzam" (0)
(0)

Liczba odsłon strony: 303