Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Dostawa (wraz z rozładunkiem) materiałów eksploatacyjnych (tonerów, tuszy) do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych

Termin:
Zamieszczenia : 17-07-2023 12:23:00
Składania : 20-07-2023 12:00:00
Otwarcia : -
Tryb: Szacowanie wartości zamówienia
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Poznań, 17 lipca 2023 r.

 

Wielkopolska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości Spółka z o.o.

ul. Piekary 19, 61-823 Poznań

NIP 7781411344, REGON 634512019, KRS 0000174198

tel. 61 656 35 00, faks 61 656 35 66

 

 

ZWRACA SIĘ Z UPRZEJMĄ PROŚBĄ O SZACUNKOWĄ WYCENĘ PONIŻSZEGO ZAMÓWIENIA:

 

1.      Przedmiotem szacowania wartości zamówienia jest dostawa (wraz z rozładunkiem) materiałów eksploatacyjnych (tonerów, tuszy) do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych dla zapewnienia ciągłości pracy urządzeń eksploatowanych w Wielkopolskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości Sp. z o.o. – zgodnych z wymaganiami/wymaganą wydajnością określonymi w załączniku nr 1.

2.      Wykaz drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych oraz ich ilość, do których wymagane jest dostarczenie materiałów eksploatacyjnych zawiera załączniku nr 1.

3.      Zamawiający nie dopuszcza materiałów eksploatacyjnych jakościowo równoważnych (zamienników) w tych pozycjach, gdzie wymaga materiałów oryginalnych. Materiały eksploatacyjne jakościowo równoważne (zamienniki - ASARTO), muszą spełniać parametry nie niższe niż parametry producenta drukarek danego typu. Zamawiający wymaga, aby materiały eksploatacyjne będące przedmiotem dostawy były fabrycznie nowe, wytworzone seryjnie w cyklu produkcyjnym zgodnie Z normą ISO 9001 lub normami równoważnymi. Pod pojęciem „fabrycznie nowe" Zamawiający rozumie  materiały do których produkcji zostały wykorzystane półprodukty w 100% nowe, nie pochodzące z recyklingu, nie refabrykowane, bez śladów poprzedniego używania i uszkodzenia, nie regenerowane, pochodzące z bieżącej produkcji, w oryginalnych opakowaniach producenta z widocznym logo, symbolem produktu i terminem przydatności do użytku, posiadające wszelkie zabezpieczenia szczelności zbiorników. Za produkt równoważny (zamiennik) Zamawiający uzna produkt kompatybilny z urządzeniem, do którego jest zamówiony, o parametrach takich samych bądź lepszych (pojemność, wydajność, jakość wydruku) w stosunku do oryginału produkowanego przez producenta urządzenia. Produkt równoważny (zamiennik) w sposób poprawny współpracuje ze sprzętem i oprogramowaniem urządzeń posiadanych przez Zamawiającego, a jego użycie spowoduje konieczności częstszej konserwacji urządzeń (np. czyszczenie wnętrza drukarki spowodowane wysypywaniem się tonera lub wymiana rolek, wałków itp.), niż przewiduje to producent w instrukcji obsługi oraz realizuje wszystkie funkcje i posiada wszystkie cechy określone w specyfikacji technicznej.

4.      W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania przedłożenia przez Wykonawcę raportów z testów wydajności do każdego zaoferowanego produktu równoważnego w oparciu o normy ISO 19752:2004 i ISO 19798:2004 (tonery monochromatyczne i kolorowe) oraz ISO 24711:2006 i ISO 24712:2006 (dla kartridżów atramentowych).

5.      Jeżeli w trakcie realizacji umowy Zamawiający stwierdzi wady materiałów eksploatacyjnych lub gdy wydajność, jakość lub niezawodność dostarczonych Produktów niekorzystnie odbiega od wymagań producenta urządzenia, Wykonawca zobowiązany będzie do bezpłatnej ich wymiany, w tej samej cenie jednostkowej, na produkt o odpowiedniej jakości i wolny od wad, w terminie nie dłuższym niż 72 godziny (w dni robocze) od dnia zgłoszenia przez Zamawiającego faksem lub drogą elektroniczną (e-mailem). Zamawiający nie ponosi kosztów przekazania Wykonawcy reklamowanego materiału eksploatacyjnego.

6.      Wykonawca gwarantuje:

a)    dostarczenie materiałów eksploatacyjnych wysokiej jakości i oraz zapewniających kompatybilność pracy z urządzeniami Zamawiającego, a także należyte bezpieczeństwo oraz posiadających właściwe opakowanie i oznakowanie;

b)    że zamontowanie i używanie dostarczonych przez niego materiałów eksploatacyjnych nie spowoduje utraty praw gwarancji producenta urządzenia, do które go są przeznaczone;

c)    pokrycie kosztów naprawy drukarki/urządzenia wielofunkcyjnego/faksu, gdy uszkodzenie urządzenia powstało w wyniku stosowania materiału eksploatacyjnego dostarczonego przez Wykonawcę. Za podstawę żądania przez Zamawiającego naprawy urządzenia uważa się pisemną opinię autoryzowanego serwisu producenta drukarki/urządzenia wielofunkcyjnego/faksu. Wykonawca zapewni naprawę urządzenia w autoryzowanym serwisie producenta drukarki/urządzenia wielofunkcyjnego/faksu w ciągu 3 dni od momentu zgłoszenia faksem lub drogą elektroniczną (e-mailem) Wykonawcy przez Zamawiającego konieczność wykonania naprawy, Koszty związane z naprawą ponosi Wykonawca;

d)    że materiały eksploatacyjne będą objęte gwarancją producenta na minimum 12 miesięcy od dnia dostawy.

7.      Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia i wniesienia zamawianego asortymentu – materiałów eksploatacyjnych do siedziby Zamawiającego mieszczącej się pod adresem –
ul. Piekary 19 (IX piętro) w Poznaniu.

8.      Nazwa dostarczonego asortymentu na fakturze VAT musi być zgodna z nazwą na opakowaniu i zamówieniem Zamawiającego.

9.      W przypadku stwierdzenia przy odbiorze dostarczonych materiałów eksploatacyjnych wad, niezgodności lub rozbieżności ze złożonym zamówieniem, Wykonawca zobowiązany jest w ciągu 24 godzin dokonać dostawy zgodnie z treścią zamówienia.

10.   Wykonawca zobowiązuje się do zamówienia dostarczyć protokół odbioru zgodny ze zleceniem Zamawiającego, który jest podstawą do wystawienia faktury VAT.

11.   Zamawiający zastrzega możliwość nie zrealizowania zamówienia w całości lub części z uwagi na możliwości finansowe Zamawiającego lub z uwagi na wycofanie z eksploatacji danego typu drukarek lub urządzeń wielofunkcyjnych, a Wykonawca nie będzie z tego tytułu dochodził żadnych roszczeń.

12.   Zamawiający zastrzega sobie prawo do zamiany asortymentu pomiędzy poszczególnymi pozycjami określonymi w formularzu cenowym, w granicach do 20% wartości każdego asortymentu, w ramach ogólnej wartości zamówienia. Wykonawca zobowiązany będzie wówczas do dostawy skorygowanych (zamienionych) pozycji asortymentowych z zachowaniem ich cen jednostkowych określonych w ofercie.

13.   W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązuje się do odbioru oraz utylizacji na własny koszt pojemników po zużytych materiałach eksploatacyjnych przekazanych przez Zamawiającego.

14.   Nazwa i kod dotyczący przedmiotu zamówienia określony we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV):

30125110-5 Tonery do drukarek laserowych/faksów,

30125120-8 Tonery do fotokopiarek.

15.   Bardzo proszę o przesłanie odpowiedzi do dnia 20 lipca 2023 r. do godz.: 12:00 za pośrednictwem platformy zakupowej (wypełniony załącznik nr 1).

16.   Niniejsze szacowanie nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 § 1 Kodeksu Cywilnego i nie jest zaproszeniem do podpisania umowy w rozumieniu art. 71 Kodeksu Cywilnego w sprawie przedmiotowego zamówienia, ani nie jest ogłoszeniem o zamówieniu w rozumieniu przepisów ustawy PZP, w szczególności w trybie dialogu konkurencyjnego.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Szacowanie Tonery - Załącznik nr 1.pdf pdf 94.26 2023-07-17 12:23:00 Postępowanie

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych Proszę wpisać wartość z załącznika nr 1 1 szt. - (0)
Kursy walut NBP

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena - Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Gwarancja - Oczekiwany okres gwarancji 24 miesiące (gwarancja producenta). Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" lub zaproponować alternatywne warunki gwarancyjne (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 285