Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 17-07-2023 12:23:00 |
Składania : | 20-07-2023 12:00:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | Szacowanie wartości zamówienia |
Rodzaj: | Dostawy |
Poznań, 17 lipca 2023 r.
Wielkopolska
Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości Spółka z o.o.
ul. Piekary 19, 61-823
Poznań
NIP 7781411344, REGON
634512019, KRS 0000174198
tel. 61 656 35 00, faks
61 656 35 66
ZWRACA SIĘ Z
UPRZEJMĄ PROŚBĄ O SZACUNKOWĄ WYCENĘ PONIŻSZEGO ZAMÓWIENIA:
1.
Przedmiotem szacowania
wartości zamówienia jest dostawa (wraz z rozładunkiem) materiałów eksploatacyjnych (tonerów, tuszy) do
drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych dla zapewnienia ciągłości pracy urządzeń
eksploatowanych w Wielkopolskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości Sp. z o.o. –
zgodnych z wymaganiami/wymaganą wydajnością określonymi w załączniku nr 1.
2.
Wykaz drukarek i
urządzeń wielofunkcyjnych oraz ich ilość, do których wymagane jest dostarczenie
materiałów eksploatacyjnych zawiera załączniku nr 1.
3.
Zamawiający nie
dopuszcza materiałów eksploatacyjnych jakościowo równoważnych (zamienników) w
tych pozycjach, gdzie wymaga materiałów oryginalnych. Materiały eksploatacyjne jakościowo równoważne
(zamienniki - ASARTO), muszą spełniać parametry nie niższe niż parametry producenta drukarek danego typu. Zamawiający
wymaga, aby materiały eksploatacyjne będące przedmiotem
dostawy były fabrycznie nowe, wytworzone seryjnie
w cyklu produkcyjnym zgodnie
Z normą ISO 9001 lub normami równoważnymi.
Pod pojęciem „fabrycznie nowe"
Zamawiający rozumie materiały do których produkcji zostały wykorzystane półprodukty w 100%
nowe, nie pochodzące z recyklingu, nie refabrykowane, bez śladów poprzedniego używania
i uszkodzenia, nie regenerowane, pochodzące z bieżącej produkcji, w oryginalnych
opakowaniach producenta z widocznym logo, symbolem produktu i terminem przydatności
do użytku, posiadające wszelkie zabezpieczenia szczelności zbiorników. Za produkt równoważny (zamiennik) Zamawiający uzna produkt kompatybilny z urządzeniem, do którego jest zamówiony, o parametrach takich
samych bądź lepszych (pojemność, wydajność, jakość
wydruku) w stosunku do oryginału produkowanego przez
producenta urządzenia. Produkt
równoważny (zamiennik) w sposób poprawny
współpracuje ze sprzętem i
oprogramowaniem urządzeń posiadanych przez
Zamawiającego, a jego użycie
spowoduje konieczności częstszej konserwacji urządzeń (np. czyszczenie wnętrza drukarki spowodowane wysypywaniem
się tonera lub wymiana rolek, wałków itp.), niż przewiduje
to producent w instrukcji obsługi oraz realizuje
wszystkie funkcje i posiada
wszystkie cechy określone w specyfikacji technicznej.
4.
W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania przedłożenia przez Wykonawcę raportów z testów wydajności
do każdego zaoferowanego produktu równoważnego w oparciu
o normy ISO 19752:2004 i ISO 19798:2004 (tonery
monochromatyczne i kolorowe)
oraz ISO 24711:2006 i ISO 24712:2006 (dla kartridżów atramentowych).
5.
Jeżeli w trakcie realizacji umowy Zamawiający stwierdzi wady materiałów eksploatacyjnych lub gdy wydajność, jakość lub niezawodność
dostarczonych Produktów niekorzystnie odbiega od wymagań
producenta urządzenia, Wykonawca zobowiązany
będzie do bezpłatnej ich wymiany,
w tej samej cenie jednostkowej, na produkt
o odpowiedniej jakości i wolny
od wad, w terminie nie dłuższym niż 72 godziny (w dni robocze) od dnia zgłoszenia przez Zamawiającego faksem
lub drogą elektroniczną (e-mailem). Zamawiający nie ponosi kosztów przekazania Wykonawcy
reklamowanego materiału eksploatacyjnego.
6.
Wykonawca gwarantuje:
a)
dostarczenie materiałów eksploatacyjnych wysokiej jakości i oraz zapewniających
kompatybilność pracy z urządzeniami Zamawiającego, a także należyte bezpieczeństwo
oraz posiadających właściwe opakowanie i oznakowanie;
b)
że zamontowanie i używanie dostarczonych przez niego materiałów eksploatacyjnych
nie spowoduje utraty praw gwarancji producenta urządzenia, do które go są przeznaczone;
c)
pokrycie kosztów naprawy drukarki/urządzenia wielofunkcyjnego/faksu, gdy uszkodzenie
urządzenia powstało w wyniku stosowania materiału eksploatacyjnego dostarczonego
przez Wykonawcę. Za podstawę żądania przez Zamawiającego naprawy urządzenia
uważa się pisemną opinię autoryzowanego serwisu producenta drukarki/urządzenia wielofunkcyjnego/faksu.
Wykonawca zapewni naprawę urządzenia w autoryzowanym serwisie producenta drukarki/urządzenia
wielofunkcyjnego/faksu w ciągu 3 dni od momentu zgłoszenia faksem lub drogą elektroniczną
(e-mailem) Wykonawcy przez Zamawiającego konieczność wykonania naprawy, Koszty związane
z naprawą ponosi Wykonawca;
d)
że materiały eksploatacyjne będą objęte gwarancją producenta na minimum 12 miesięcy
od dnia dostawy.
7.
Wykonawca jest
zobowiązany do dostarczenia i wniesienia zamawianego asortymentu – materiałów
eksploatacyjnych do siedziby Zamawiającego mieszczącej się pod adresem –
ul. Piekary 19 (IX piętro) w Poznaniu.
8.
Nazwa
dostarczonego asortymentu na fakturze VAT musi być zgodna z nazwą na opakowaniu i zamówieniem Zamawiającego.
9.
W przypadku
stwierdzenia przy odbiorze dostarczonych materiałów eksploatacyjnych wad, niezgodności
lub rozbieżności ze złożonym zamówieniem, Wykonawca zobowiązany jest w ciągu 24
godzin dokonać dostawy zgodnie z treścią zamówienia.
10.
Wykonawca zobowiązuje
się do zamówienia dostarczyć protokół odbioru zgodny ze zleceniem Zamawiającego,
który jest podstawą do wystawienia faktury VAT.
11.
Zamawiający
zastrzega możliwość nie zrealizowania zamówienia w całości lub części z uwagi
na możliwości finansowe Zamawiającego lub z uwagi na wycofanie z eksploatacji
danego typu drukarek lub urządzeń wielofunkcyjnych, a Wykonawca nie będzie z
tego tytułu dochodził żadnych roszczeń.
12.
Zamawiający
zastrzega sobie prawo do zamiany asortymentu pomiędzy poszczególnymi pozycjami określonymi
w formularzu cenowym, w granicach do 20% wartości każdego asortymentu, w ramach
ogólnej wartości zamówienia. Wykonawca zobowiązany będzie wówczas do dostawy
skorygowanych (zamienionych) pozycji asortymentowych z zachowaniem ich cen jednostkowych
określonych w ofercie.
13.
W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązuje się do
odbioru oraz utylizacji
na własny koszt pojemników po zużytych materiałach eksploatacyjnych przekazanych przez Zamawiającego.
14.
Nazwa i kod
dotyczący przedmiotu zamówienia określony we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV):
30125110-5
Tonery do drukarek laserowych/faksów,
30125120-8
Tonery do fotokopiarek.
15. Bardzo proszę o przesłanie odpowiedzi do dnia 20 lipca 2023 r. do godz.: 12:00 za pośrednictwem platformy zakupowej (wypełniony załącznik nr 1).
16.
Niniejsze szacowanie nie stanowi oferty w
rozumieniu art. 66 § 1 Kodeksu Cywilnego i nie jest zaproszeniem do
podpisania umowy w rozumieniu art. 71 Kodeksu Cywilnego w sprawie przedmiotowego zamówienia, ani nie jest ogłoszeniem o zamówieniu w rozumieniu przepisów ustawy PZP, w szczególności w trybie dialogu konkurencyjnego.
Komunikaty