Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: RPZ.272.17.2023 Prace geodezyjne polegające na nadawaniu identyfikatorów ewidencyjnych materiałów zasobu, skanowaniu materiałów zasobu i wprowadzeniu tych materiałów do bazy danych, georeferencji wprowadzonych do bazy danych obiektów Zasięg Zasobu Geodezyjnego

Magdalena Boroń
Powiat Ostrowski Oddział: Biuro Zamówień Publicznych
Termin:
Zamieszczenia : 17-07-2023 08:27:00
Składania : 24-07-2023 10:00:00
Otwarcia : -
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


Zamawiający zaprasza do złożenia ofert w niniejszym postępowaniu.


Jego wartość nie przekracza kwoty 130 000 zł netto, zatem zamawiający rozstrzygnie je za pomocą zapytania ofertowego.


Usługa jest podzielona na dwie części:

1. Prace geodezyjne polegające na nadawaniu identyfikatorów ewidencyjnych materiałów zasobu, skanowaniu materiałów zasobu i wprowadzeniu tych materiałów do bazy danych, georeferencji wprowadzonych do bazy danych obiektów Zasięg Zasobu Geodezyjnych dla Miasta Odolanów;

2. Prace geodezyjne polegające na nadawaniu identyfikatorów ewidencyjnych materiałów zasobu, skanowaniu materiałów zasobu i wprowadzeniu tych materiałów do bazy danych, georeferencji wprowadzonych do bazy danych obiektów Zasięg Zasobu Geodezyjnego dla Gminy Ostrów Wielkopolski - obszar wiejski.

Ofertę można złożyć na obie części, bądź na jedną, zgodnie z wypełnionym "Formularzem oferty".


Zamawiający załącza Warunki Techniczne dla obu zadań, w których przedstawiony jest wymagany zakres prac. Zasady przyszłej współpracy z Zamawiającym przedstawione są natomiast we wzorach umowy. Wykonawca będzie zobowiązany także do podpisania Umowy dotyczącej przetwarzania danych osobowych.


Złożenie oferty będzie wyglądało w następujący sposób:

Wykonawcę prosi się o wypełnienie "Formularza oferty" i załączenie w oknie "Złożenie formularza oferty". Kwota za realizację zadania powinna być przeniesiona odpowiednio do formularza elektronicznego platformy zakupowej w dziale "Przedmiot zamówienia".

Jeśli kwoty w "Formularzu oferty" nie będą spójne z kwotami wpisanymi na platformie zakupowej, to Zamawiający informuje, iż wiążącymi Wykonawcę będą kwoty wpisane w załączonym "Formularzy oferty".

Formularz oferty można podpisać odręcznie, zeskanować i załączyć, ale można też po uzupełnieniu np. przekonwertować go formatu .pdf i opatrzyć elektronicznym podpisem zaufanym, elektronicznym podpisem kwalifikowanym bądź elektronicznym podpisem osobistym. Drugie rozwiązanie Zamawiający preferuje.


Zamawiający informuje także zainteresowanych Wykonawców, iż na realizację zadania nr 1 posiada maksymalnie 50 000 zł brutto, a na realizację zadania nr 2 maksymalnie 100 000 zł brutto.


Zamawiający zastrzega, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku niewystarczających środków na realizację zamówienia oraz zmiany zapotrzebowania Zamawiającego.


Jedynym kryterium jest cena.


Wykonawca jest związany ofertą 30 dni od zakończenia składania ofert.


Zamawiający wezwie Wykonawcę, który złożył ofertę najkorzystniejszą cenowo do złożenia wykazu osób i wykazu usług, celem spełnienia warunków w postępowaniu.


Zamawiający zastrzega sobie także prawo do nierozpatrywania oferty Wykonawcy, który w realizacji innych zamówień publicznych wykazał się naruszeniem obowiązków zawodowych, rażącym niedbalstwem, nie wykonał lub wykonał zamówienie publiczne nienależycie, co mogło doprowadzić do wypowiedzenia lub odstąpienia od umowy, wykonania zastępczego, naliczenia kar umownych lub realizacji uprawnień rękojmi za wady.


W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego";

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Formularz oferty.docx docx 28.16 2023-07-17 08:27:00 Postępowanie
Wykaz osób.docx docx 21.58 2023-07-17 08:27:00 Postępowanie
Wykaz usług.docx docx 23.62 2023-07-17 08:27:00 Postępowanie
załącznik nr 1 - projekt umowy_skanowanie gmina Ostrów.doc doc 70.5 2023-07-17 08:27:00 Postępowanie
załącznik nr 1 - projekt umowy_skanowanie M Odolanów.doc doc 70.5 2023-07-17 08:27:00 Postępowanie
Załącznik nr 1 do umowy - Warunki techniczne-Gm Ostrów.docx docx 55.17 2023-07-17 08:27:00 Postępowanie
Załącznik nr 1 do umowy - Warunki techniczne-Miasto Odolanów.docx docx 47.39 2023-07-17 08:27:00 Postępowanie
Załącznik nr 2 do umowy -umowa powierzenia przetwarzania danych osobowych 2023.doc doc 43 2023-07-17 08:27:00 Postępowanie

Komunikaty

2023-07-24 11:02 Magdalena Boroń Szanowni Państwo,
ze względu na brak ofert postępowanie zostaje unieważnione.

Z poważaniem,
Magda Boroń - Buro Zamówień Publicznych Starostwa Powiatowego w Ostrowie Wlkp.

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Prace geodezyjne dla Miasta Odolanów Prace geodezyjne opisane w Warunkach Technicznych 1 usługa - (0)
2 Prace geodezyjne dla Gminy Ostrów Wielkopolski Prace geodezyjne opisane w Warunkach Technicznych 1 usługa - (0)
Kursy walut NBP

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - 100 dni od otrzymania zamówienia. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Złożenie "Formularza oferty" - Proszę o złożenie uzupełnionego formularza oferty oraz wszystkich wymaganych do niego załączników. Informację o sposobie złożenia podpisu na dokumentach Zamawiający przedstawił w dziale "Wymagania i specyfikacja". (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
5 Posiadana kadra do realizacji zadania - Zamawiający wymaga od Wykonawcy wskazania co najmniej dwóch osób posiadających wiedzę i doświadczenie, w tym: - kierownika prac - osobę posiadającą uprawnienia zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji i kartografii w zakresie określonym w art. 43 pkt 1 i pkt 2 ustawy z dnia 17 maja 1989 roku Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. z 2021r. poz. 1990 ze zm.), - geodetę - osobę posiadającą uprawnienia zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji i kartografii w zakresie określonym w art. 43 pkt. 1 ustawy z dnia 17 maja 1989 roku Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. z 2021r. poz. 1990 ze zm.). Proszę potwierdzić wpisując: Akceptuję" (0)
6 Posiadane doświadczenie - Wykonawca wykaże się co najmniej jedną pracą w zakresie skanowania materiałów zasobu geodezyjnego i wprowadzania tych materiałów do bazy danych, georeferencji wprowadzonych do bazy danych obiektów Zasięg Zasobu Geodezyjnego o wartości nie mniejszej niż 30 000 brutto. Proszę potwierdzić wpisując: "Akceptuję" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 316