Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 14-07-2023 15:27:00 |
Składania : | 20-07-2023 15:00:00 |
Otwarcia : | 20-07-2023 15:15:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
Zamawiający zastrzega możliwość zakończenia postępowania bez podania przyczyny.
Informacje o postępowaniu będą udzielane TYLKO w formie pisemnej poprzez platformę zakupową.
Zamawiający informuje, że w przypadku Zapytania ofertowego, jakim jest to postępowanie, nie ma obowiązku wysyłania ani publikacji informacji z otwarcia, zamknięcia czy wyboru ofert.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku zmiany zapotrzebowania Zamawiającego.
Proszę o podanie ceny za całość przedmiotu zamówienia obejmującego daną usługę opisaną w szczegółowo w Załączniku nr 1 do Zapytania ofertowego. Przed akceptacją proszę o zweryfikowanie czy wszystko się zgadza.
Zamawiający dopuszcza wysłanie faktur elektronicznych na adres: faktura@insp.pl lub przy pomocy Platformy Elektronicznego Fakturowania, z zastrzeżeniem art. 4 ustawy z dnia 9 listopada 2018 r. o elektronicznym fakturowaniu w zamówieniach publicznych, koncesjach na roboty budowlane lub usługi oraz partnerstwie publiczno-prywatnym (Dz. U. z 2020 r., poz. 1666, ze zm.), zawierającej prawidłowy numer rachunku bankowego, znajdujący się w wykazie podatników VAT udostępnianym w Biuletynie Informacji Publicznej na stronie podmiotowej urzędu obsługującego ministra właściwego do spraw finansów publicznych.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2023-07-19 15:09 | Mariusz Czyż |
Zamawiający
informuję
o
pytaniach,
które
wpłynęły
w
przedmiotowym
postępowaniu: Pytanie 1: "Zwracam się z prośbą o odpowiedź na pytanie czy do oferty Wykonawca powinien załączyć certyfikaty oraz referencje do wskazanych w wykazie usług pozycji?". Zamawiający informuję, iż wymaga aby Wykonawca załączył do oferty certyfikaty oraz referencje do wskazanych w wykazie usług pozycji. Pytanie 2: "Jaki zakres prac wymaga obecności Wykonawcy w siedzibie Zamawiającego? Prosimy o określenie czy dotyczy to całości prac?". Zamawiający informuję, iż nie wymaga obecności Wykonawcy w swojej siedzibie do całości prac. Obecność Wykonawcy lub jego przedstawiciela(-i) jest wymagana co najmniej w zakresie 5 rbh konsultacji oraz przy przedstawieniu raportów wstępnych i końcowych, oraz do wszystkich czynności, dla których Zamawiający uzna obecność Wykonawcy lub jego przedstawiciela(-i) za niezbędną, np. przekazanie kodu źródłowego aplikacji. Pytanie 3: "Czy Wykonawca otrzyma dostęp zdalny do testowanego systemu np. poprzez połączenie VPN? Zamawiający informuję, iż Wykonawca otrzyma możliwość zdalnego dostępu do nieprodukcyjnej instancji aplikacji, przeznaczonej do przeprowadzenia audytów i testów. Pytanie 4: "Czy Zamawiający przekaże konta testowe na potrzeby testów z poziomu uwierzytelnionego użytkownika?". Zamawiający informuję, iż nie przekaże konta testowego. Zgodnie z opisem zawartym w treści zapytania ofertowego niniejszego postępowania Wykonawca otrzyma pustą bazę danych (tj. same struktury bazodanowe, bez żadnych rekordów) i w jego gestii leży wypełnienie jej danymi do testów i audytów. Pytanie 5: "Ile szacunkowo formularzy posiada aplikacja? Przez formularz rozumie się podstronę, na której użytkownik wprowadza dane na stronie, np. strona logowania, formularz kontaktowy, składanie wniosków itp.?". Zamawiający informuję, iż aplikacja posiada szacunkowo około 60 formularzy. Pytanie 6: "W jakiej technologii jest wykonane API (SOAP, REST, inne?) i w jaka jest szacunkowa liczba operacji API do przetestowania?". Zamawiający informuję, iż API jest wykonane w technologii REST. Dokładna liczba operacji nie jest jeszcze znana, jako iż (zgodnie z informacją zawartą w treści Zapytania ofertowego) ukończenie prac jest planowane na m-c wrzesień br. Przybliżona liczba operacji to < 50. Pytanie 7: "Czy testowana będzie aplikacja dostępna z Internetu, czy też dostęp do aplikacji będzie wymagał dostępu do sieci Zamawiającego np. poprzez połączenie VPN?". Zamawiający informuję, iż w celu umożliwienia rzetelnego audytu wydajności, nieprodukcyjna instancja aplikacji (z przydzielonymi identycznymi do produkcyjnych zasobami sprzętowymi) zostanie udostępniona w Internecie. Może ona również posłużyć do przeprowadzenia testów penetracyjnych, Zamawiający zwraca jednak uwagę na obecność w swojej infrastrukturze urządzenia typu WAF, które może wpłynąć na rezultaty tychże testów. Pytanie 8: "Zwracamy się z prośbą o udostępnienie adresu url audytowanej aplikacji. Pomoże nam to w doprecyzowaniu wyceny". Zamawiający informuję, iż zdecydował nie ujawniać nazwy ani adresu przedmiotowej aplikacji. Ponadto wszystkie istotne funkcje dostępne są jedynie dla zalogowanych użytkowników, a system nie umożliwia samodzielnej rejestracji. W celu umożliwienia oceny złożoności aplikacji w Zapytaniu ofertowym, w Załączniku nr 1, udostępnione zostały dane dot. liczby linii kodu oraz liczby plików (co w przypadku HTML przekłada się w przybliżeniu na liczbę widoków). W ocenie Zamawiającego stopień złożoności aplikacji można określić jako niski do średniego Pytanie 9: "Uprzejma prośba o zmianę wysokości kar umownych, które odbiegają od standardów w tego typu umowach. 1) 2% wartości całkowitego wynagrodzenia brutto, o której mowa w §6 ust. 1, za przekroczenie terminów wskazanych w § 1 ust. 4 za każdy rozpoczęty dzień zwłoki, 2) 2% wartości całkowitego wynagrodzenia brutto, o której mowa w §6 ust. 1, za przekroczenie terminów wskazanych w § 5 ust. 1 oraz ust. 2 za każdy rozpoczęty dzień zwłoki, 3) 5% wartości całkowitego wynagrodzenia brutto, o której mowa w §6 ust. 1- w przypadku odstąpienia przez Zamawiającego od umowy, gdy Wykonawca narusza w sposób rażący postanowienia Umowy. 4) 20% wartości całkowitego wynagrodzenia brutto, o którym mowa w §6 ust. 1 – w przypadku naruszenia przez Zamawiającego postanowień dotyczących poufności." Zamawiający informuję, iż nie wyraża zgody na zaproponowane zmiany i podtrzymuje zapisy Zapytania ofertowego." Zamawiający informuję iż nie wyraża zgody na zaproponowane zmiany i podtrzymuje zapisy Zapytania ofertowego. Z poważaniem Mariusz Czyż |
Komunikaty