Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 13-07-2023 14:43:00 |
Składania : | 20-07-2023 14:00:00 |
Otwarcia : | 20-07-2023 14:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Znak sprawy: PCD.WTIT.2262.214.2023
Zapytanie ofertowe
Poznańskie Centrum Dziedzictwa z siedzibą
w Poznaniu zaprasza do złożenia ofert na:
Wykonanie ciśnieniowej iniekcji w celu uszczelnienia
przecieków wody przy przejściach rur przez ściany zewnętrzne budynku
Bramy Poznania, 61-123 Poznań, ul. Gdańska 2.
1. Opis:
Przy przejściach rur przez ściany zewnętrzne
budynku, podczas opadów występują przecieki wody do wewnątrz pomieszczeń. Przecieki
występują na rurach:
· kanalizacyjnych z tworzywa fi 150 mm -3 szt
· metalowej DN 20 – 1 szt
Należy wykonać ciśnieniową iniekcję wraz z
innymi niezbędnymi pracami w celu uszczelnienia przecieków wody. Wykonawca
zobowiązany jest wykonać ciśnieniową iniekcję, której efektem będzie usunięcie istniejących
przecieków.
2. Wykonawca udzieli 36-miesięcznej gwarancji na wykonaną
usługę.
3. Szczegółowe warunki wykonania zamówienia określone są w projekcie
umowy, która stanowi załącznik nr. 1 do zapytania.
4. Umiejscowienie przejść rur przez ściany może być
rozpoznane podczas wizji lokalnej w
siedzibie Zamawiającego po uprzednim uzgodnieniu terminu i godz. z osobą
kontaktową.
5. Termin realizacji zamówienia: 14 dni od podpisania umowy.
6. Kryteria oceny ofert z opisem: 100% oceny ofert stanowi cena brutto
wykonania jednego metra bieżącego usługi objęta zapytaniem.
7. Istnieje możliwość wizji na obiekcie, po uprzednim umówieniu terminu z osobą kontaktową podananą poniżej.
8. Ofertę należy złożyć poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Ważne !!!
Oferta musi zawierać cenę obejmującą łączne
wynagrodzenie z tytułu wykonania zamówienia brutto.
Do oferty należy załączyć wypełniony załącznik nr
2 do zapytania – formularz cenowy do oferty.
9. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych oraz składania
ofert częściowych.
10. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania
przyczyny.
11. Ofertę należy złożyć w terminie do dnia 20/07/2023, godz. 14:00.
12. Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami:
Krzysztof
Borowicki tel. nr 796 280 222,
13. W przypadku pytań związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z
Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku
do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
·
tel. 22 101
02 02
·
e-mail:
cwk@platformazakupowa.pl
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2
rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27
kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku
z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich
danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie
danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
· Administratorem
Pani/Pana danych osobowych jest Poznańskie Centrum Dziedzictwa;
· Kontakt z Inspektorem
ochrony danych osobowych w Poznańskim Centrum Dziedzictwa: iod@pcd.poznan.pl;
· Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b
i c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia
publicznego w procedurze zapytania ofertowego;
· odbiorcami Pani/Pana
danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie
dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy z dnia
11 września 2019 – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 z
późn. zm.), dalej „ustawa Pzp” oraz osoby lub podmioty, którym udostępniona
zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o ustawę o dostępie do informacji
publicznej z dnia 26 września 2001 r. (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 2176).) oraz
inne podmioty upoważnione na podstawie przepisów ogólnych.
· Pani/Pana dane osobowe
będą przechowywane na podstawie przepisów prawa, przez okres niezbędny do
realizacji celów przetwarzania, lecz nie krócej niż okres wskazany w przepisach
o archiwizacji.
· w odniesieniu do
Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób
zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
· posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15
RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do
sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od
administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem
przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu
Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych
Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
· nie przysługuje
Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e
RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o
którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo
sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną
przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
2023-07-25 13:32 | Katarzyna Mleczek |
Szanowni
Państwo,
Zamawiający informuję, iż w postępowaniu została wybrana oferta firmy: PRO INIEKT Artur Augustyniak 55-010 Radwanice, ul. Szkolna 36C 12 NIP 8961609918 |
Komunikaty