Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 13-07-2023 13:40:00 |
Składania : | 26-07-2023 10:00:00 |
Otwarcia : | 26-07-2023 10:10:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Dostawy |
UWAGA! Zapytanie uległo zmianie. Z treści opisu usunięto zapis dotyczący zgodność z normą DIN EN ISO 13934-1 dla plandeki.
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego na dostawę 10 szt. ogrodowych namiotów ekspresowych do siedziby Zamawiającego w Brojcach przy ul. Długiej 48 72-304 Brojce o następujących parametrach:
- wymiary 3x3m (9m2)
- regulowana wysokość boczna 2-2,5m
- konstrukcja stalowa lub aluminiowa z powłoką antykorozyjną z minimum 3-stopniową regulacją wysokości, grubością ścianki 1 mm
- łączenie elementów mechanizmem nożycowym
- mocowanie do podłoża kotwami i linkami naciągowymi (w zestawie)
- plandeka z tworzywa sztucznego o gramaturze co najmniej 200g/m2 (pokrycie dachu + 4 ścianki) odporna na wodę, kolor niebieski lub granatowy.
- torba transportowa w zestawie.
Proszę o załączenie opisu technicznego oferowanego namiotu, warunki gwarancji i jej długość.
Wymagany przez Zamawiającego termin dostawy to 11 sierpnia 2023 r.
Minimalny gwarantowany okres gwarancji to 24 miesiące od dnia odbioru końcowego przedmiotu zamówienia na podstawie bezusterkowego protokołu podpisanego przez obie strony postępowania.
Zamawiający przewiduje możliwość zwiększenia przedmiotu zamówienia do 50% ilości zamawianych zestawów.
Zamówienie jest współfinansowane przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich – działanie „Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność” objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel 913861194 (Łukasz Goszczyński)
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
2023-08-10 12:51 | Łukasz Goszczyński | Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania i anulowaniu zamówienia z dn. 10.08.2023 |
2023-07-27 16:04 | Łukasz Goszczyński | Zawiadomienie o wyborze |
2023-07-26 18:31 | Łukasz Goszczyński | Informacja z otwarcia ofert |
2023-07-26 10:00 | Komunikat Zamawiającego | Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia 15.000 zł brutto |
Komunikaty