Zakupowa logo
@{ appsTranslations[activeApplication] }
  • Załóż konto wykonawcy
  • Zaloguj się
    Nie pamiętasz hasła?

Używamy plików cookies, aby zapewnić prawidłowe działanie serwisu oraz – za Twoją zgodą – do celów analitycznych. Wykorzystujemy w tym zakresie rozwiązania naszych partnerów: Google i Meta. Możesz zaakceptować wszystkie pliki cookies, odrzucić wszystkie poza niezbędnymi albo wybrać szczegółowe ustawienia Polityce prywatności

Niezbędne pliki cookies

Niezbędne pliki cookie są nieodzowne dla prawidłowego funkcjonowania serwisu. Umożliwiają podstawowe działania, takie jak nawigacja po stronie, logowanie czy zapewnienie bezpieczeństwa. Bez tych plików strona nie może działać poprawnie. Nie wymagają zgody użytkownika.

Analityczne pliki cookies

Analityczne pliki cookies pomagają nam lepiej zrozumieć, w jaki sposób użytkownicy korzystają z naszej witryny. Dzięki nim możemy zliczać wizyty, identyfikować źródła ruchu i analizować wydajność strony, co pozwala nam ją systematycznie ulepszać. Ich stosowanie wymaga Twojej zgody.

Google Analytics

Umożliwia nam zbieranie anonimowych informacji statystycznych o sposobie korzystania ze strony (np. liczba wizyt, źródła ruchu, najczęściej odwiedzane podstrony). Dzięki temu możemy analizować i ulepszać funkcjonalność serwisu.

Meta Pixel (Meta Platforms Ireland Ltd.)

Meta wykorzystuje dane z narzędzi takich jak Pixel również do celów analitycznych – m.in. do pomiaru konwersji, analizy skuteczności kampanii i lepszego zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy korzystają z naszej witryny. Dane te pomagają nam optymalizować treści i działania marketingowe.

Clarity Microsoft

Clarity to narzędzie analityczne od Microsoft, które pomaga nam zrozumieć, jak użytkownicy poruszają się po stronie – np. które elementy klikają, jak przewijają treści czy jak wygląda ich ścieżka wizyty. Dzięki temu możemy poprawiać wygodę korzystania z serwisu i usuwać ewentualne problemy techniczne.

Marketingowe pliki cookies

Marketingowe pliki cookies służą do śledzenia aktywności użytkowników w różnych serwisach internetowych. Umożliwiają wyświetlanie reklam dopasowanych do zainteresowań i potrzeb, a jednocześnie pozwalają mierzyć skuteczność działań reklamowych. Ich stosowanie wymaga Twojej zgody. W ramach tych plików mogą działać dostawcy tacy jak Google (Ads / DoubleClick / Analytics 4), Meta (Pixel / Conversions API), LinkedIn (Insight Tag) oraz narzędzia zarządzające tagami (Google Tag Manager). Dane z tych narzędzi mogą być łączone w celach remarketingowych — co pozwala ponownie kierować reklamy do osób, które wcześniej odwiedziły nasze strony lub korzystały z Platformy.

Meta Pixel (Meta Platforms Ireland Ltd.)

Meta Pixel pozwala rejestrować działania podejmowane przez użytkowników na stronie (np. odwiedzenie określonej podstrony, wysłanie formularza). Umożliwia to kierowanie spersonalizowanych reklam w serwisach Meta (Facebook, Instagram), mierzenie skuteczności kampanii i docieranie do osób, które wcześniej odwiedziły naszą stronę (remarketing). Dodatkowo Meta może korzystać z funkcji Conversions API, która przekazuje zaszyfrowane dane o zdarzeniach (np. odwiedziny, kliknięcia) w celu lepszego dopasowania reklam do odbiorców.

Google Ads / DoubleClick (Google LLC)

Google wykorzystuje marketingowe pliki cookies do śledzenia aktywności użytkownika w różnych serwisach internetowych. Dzięki nim możliwe jest wyświetlanie reklam dopasowanych do zainteresowań, prowadzenie remarketingu oraz mierzenie skuteczności kampanii reklamowych w wyszukiwarce Google, na YouTube i w sieci reklamowej Google. Google może łączyć dane pochodzące z różnych usług (np. Google Ads, Analytics 4, YouTube) w celu oceny skuteczności kampanii.

LinkedIn Insight Tag

LinkedIn Insight Tag umożliwia analizę efektywności reklam i kierowanie ich do użytkowników LinkedIn, którzy odwiedzili naszą stronę. Dane są agregowane i wykorzystywane do tworzenia statystyk konwersji oraz remarketingu w obrębie serwisu LinkedIn.

Google Tag Manager (GTM)

Google Tag Manager nie zbiera samodzielnie danych osobowych. Umożliwia jednak uruchamianie tagów innych dostawców (np. Google Ads, Meta Pixel, LinkedIn Insight Tag). Zarządzanie tagami odbywa się zgodnie z ustawieniami Twojej zgody na pliki cookies.

Pliki cookies to niewielkie pliki tekstowe zapisywane na Twoim urządzeniu podczas korzystania ze strony. Ułatwiają one prawidłowe działanie serwisu, poprawiają jego funkcjonalność i pozwalają nam lepiej dopasowywać treści oraz usługi do potrzeb użytkowników.

Zgodnie z prawem, bez Twojej zgody możemy stosować wyłącznie te cookies, które są niezbędne do działania strony. Wszystkie pozostałe – w szczególności cookies analityczne – wykorzystujemy wyłącznie wtedy, gdy wyrazisz na to zgodę.

W tym zakresie współpracujemy z naszymi partnerami: Google, Microsoft i Meta. Dane zbierane przy użyciu ich narzędzi są przetwarzane zgodnie z politykami prywatności tych podmiotów i mogą być – w niektórych przypadkach – przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy (np. do USA). Partnerzy ci stosują mechanizmy ochrony danych, w tym EU-US Data Privacy Framework.

Pamiętaj, że w każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia dotyczące cookies lub wycofać zgodę – wystarczy skorzystać z opcji „Ustawienia cookies” dostępnej w stopce strony.

Dostawca: Open Nexus Sp. z o.o
Dowiedz się więcej: https://platformazakupowa.pl/strona/polityka-prywatnosci
Dostawca: Google LLC
Dowiedz się więcej: https://business.safety.google/privacy/
Zakupowa logo
  • Załóż konto wykonawcy
  • Zaloguj się
    Nie pamiętasz hasła?
  • 02:58:08
    • PL
    • EN
  1. Strona główna
  2. Postępowanie ID 793112
Twoja oferta nie została złożona. Nie udało się poprawnie zaszyfrować oferty, spróbuj ponownie.
Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Uzyskaj wadium

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie ID: 793112 : OR.2600.171.2023.KO „Usuwanie oraz przechowywanie na parkingu strzeżonym całodobowym pojazdów usuniętych w trybie art. 130a ust. 1 lub 2 ustawy Prawo o ruchu drogowym z dróg Powiatu Strzeleckiego na koszt właściciela pojazdu, z podziałem na: ZADANIE nr 2 i ZADANIE nr 3”

Logo Firmy

Wystawiający

  • Użytkownik
    Katarzyna Ogaza
  • Organizacja
    Starostwo Powiatowe w Strzelcach Opolskich
  • Wiadomość do zamawiającego

Terminy

  • Zamieszczenia
    2023-07-13 08:47:00
  • Składania
    2023-08-07 09:00:00
  • Otwarcie ofert
    -
  • Tryb
    Zapytanie ofertowe
  • Rodzaj
    Usługa

Wymagania i specyfikacja

ZAPYTANIE OFERTOWE

Powiat Strzelecki w trybie zapytania ofertowego, zwraca się z prośbą o przedstawienie oferty cenowej dla zadania pn.: „Usuwanie oraz przechowywanie na parkingu strzeżonym całodobowym pojazdów usuniętych w trybie art. 130a ust. 1 lub 2 ustawy Prawo o ruchu drogowym z dróg Powiatu Strzeleckiego na koszt właściciela pojazdu, z podziałem na:

1.    ZADANIE nr 2

2.    ZADANIE nr 3”

Opis przedmiotu zamówienia:

1)   przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie:

ZADANIE NR 2:

usuwania z dróg znajdujących się na terenie powiatu strzeleckiego pojazdów, oraz prowadzenia parkingu strzeżonego dla usuwanych pojazdów o d.m.c. 3,5 t. - 7,5 t., o d.m.c. 7,5 t. – 16,0 t. oraz o d.m.c.  pow. 16,0 t

ZADANIE NR 3: 
usuwania z dróg znajdujących się na terenie powiatu strzeleckiego pojazdów, przewożących materiały niebezpieczne z  drogi w granicach administracyjnych powiatu strzeleckiego oraz  prowadzenia parkingu strzeżonego dla tych pojazdów.

2) w przypadku usuwania pojazdów przewożących materiały niebezpieczne, parking strzeżony dla przechowywania tych pojazdów może być położony w granicach administracyjnych województwa opolskiego, Miejsca parkingowe dla pojazdów przewożących towary niebezpieczne powinny spełniać wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 13 listopada 2012 r., w sprawie warunków technicznych parkingów, na które są usuwane pojazdy przewożące towary niebezpieczne (Dz. U. z 2012 r. poz. 1293);

3) przewidywana ilość pojazdów do usunięcia i  przechowywania  w ciągu roku oraz kalkulacja wartości zamówienia została określona w wyliczeniu wartości zamówienia dla poszczególnego zadania.

4) świadczenie usług całodobowo przez wszystkie dni tygodnia (także w niedziele i w święta)
w zakresie usuwania pojazdów z dróg zlokalizowanych na terenie powiatu strzeleckiego, na podstawie dyspozycji usunięcia pojazdu, na zasadach odpłatności,  tj.: wg stawek określonych
w ofercie Wykonawcy, a w tym:

a) zapewnienie niezwłocznego dojazdu do pojazdu, będącego przedmiotem wydanej przez uprawnioną osobę dyspozycji:  w formie ustnej, za pośrednictwem środków łączności lub
w formie pisemnej. W przypadku wydania dyspozycji ustnej wymaga ona niezwłocznego potwierdzenia w formie pisemnej.

Wzór Dyspozycji usunięcia pojazdu stanowi załącznik nr 1 do Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji w sprawie usuwania pojazdów, których używanie może zagrażać bezpieczeństwu lub porządkowi ruchu drogowego albo utrudniających prowadzenie akcji ratowniczej z dnia 22.06.2011 r. (Dz.U. z 2018 r. poz. 2285).

b) zapewnienie bezpiecznego załadowania i przetransportowania pojazdu, usuniętego
z miejsca zdarzenia wraz z jego elementami na parking strzeżony;

c)  rozładowanie pojazdu i właściwe ustawienie pojazdu na parkingu strzeżonym;

d)  świadczenie usług pojazdami w liczbie zapewniającej możliwość sprawnego i ciągłego odholowania pojazdu z każdego miejsca na terenie Powiatu Strzeleckiego, w czasie nie dłuższym niż 45 minut;

e)  parking powinien być: odpowiednio ogrodzony (ogrodzenie trwałe: metalowe, betonowe itp.), oświetlony, strzeżony całodobowo (monitoring elektryczny lub ochrona fizyczna), wyposażony w sprzęt przeciwpożarowy, posiadać utwardzoną nawierzchnię, zamykany
w sposób uniemożliwiający wprowadzenie lub wyprowadzenie pojazdu bez zezwolenia osoby dozorującej z liczba miejsc, która pozwoli na swobodne przechowywanie wszystkich pojazdów usuniętych z dróg w przypadkach określonych w art. 130a ust. 1-2 ustawy Prawo  o ruchu drogowym w okresie trwania umowy. Pojazdy oraz ich części powinny być zabezpieczone i przechowywane przez Wykonawcę z należytą starannością, w taki sposób, by ich stan nie ulegał pogorszeniu wskutek przechowywania.

f) zabezpieczenie pojazdu i rzeczy w nim przechowywanych przed uszkodzeniem, kradzieżą i dewastacją w sposób niezagrażający środowisku;

g) wydanie pojazdu osobie upoważnionej do jego odbioru, tj. osobie wskazanej w Zezwoleniu na odbiór pojazdu z parkingu strzeżonego lub właścicielowi wskazanemu w dowodzie rejestracyjnym (pozwoleniu czasowym) lub w pokwitowaniu za zatrzymany dowód rejestracyjny lub pozwolenie czasowe, po odebraniu od tej osoby: Zezwolenia na odbiór pojazdu z parkingu strzeżonego, jeżeli jest wymagane, kopii Dyspozycji usunięcia pojazdu;

h) wykonawca zobowiązany jest po załadowaniu na lawetę , wykonać zdjęcie pojazdu z widoczną tablicą rejestracyjną w celu udokumentowania zholowanego pojazdu, a następnie niezwłocznie przesłać na adres e-mail Zamawiającego.


5) Wykonawca ubiegający się o udzielenia zamówień publicznych zobowiązany jest do:

a)  posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności;

b)  dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym umożliwiającym wykonywanie zamówienia;

c)  znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej gwarantującej realizację zapisów zawartych w projekcie umowy

6)  Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada aktualną licencję na wykonywanie transportu drogowego rzeczy lub zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego rzeczy, zgodnie z art. 5 ust. 1 ustawy z dnia 6 września 2001r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2022 r. poz. 180 z późn. zm).

7)  Zamawiający wymaga, aby wyposażenie pojazdów, przystosowanych do usuwania lub przemieszczania pojazdów, było zgodne z § 38 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r., w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. z 2016 r. poz. 2022 z późn. zm.).

Warunki udziału w postępowaniu:

1.    O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:

a)    nie podlegają wykluczeniu

b)    spełniają warunki udziału w postępowaniu.

2.    Opis warunków udziału w postępowaniu:

1)    Zdolność do występowania w obrocie gospodarczym;

2)    Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;

3)    Sytuacja ekonomiczna lub finansowa;

4)    Zdolności techniczne lub zawodowe;

3.    Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada aktualną licencję na wykonywanie transportu drogowego rzeczy lub zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego rzeczy, zgodnie z art. 5 ust. 1 ustawy    z dnia 6 września 2001r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2022 r. poz. 180 z późn. zm).

4.    Zamawiający wymaga, aby wyposażenie pojazdów, przystosowanych do usuwania lub przemieszczania pojazdów, było zgodne z § 38 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r., w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. z 2016 r. poz. 2022 z późn. zm.).

5.    wykaz dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu (wszystkie składane kopie dokumentów powinny być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę):

a)  kopia licencji na wykonywanie transportu drogowego rzeczy lub zezwolenia na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego rzeczy;

b)  kopie dowodów rejestracyjnych pojazdów przystosowanych do usuwania lub przemieszczania pojazdów, a gdy Wykonawca nie jest ich właścicielem – również dokumentów potwierdzających tytuł prawny do dysponowania nimi;

c)  kopia dokumentów potwierdzających tytuł prawny do dysponowania strzeżonym parkingiem;

d)  kopia ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej za szkody wyrządzone, w związku z prowadzoną działalnością w zakresie usuwania i przemieszczania pojazdów z dróg i ich przechowywania;

e)  kopia umowy z jednostką posiadającą parking, który spełnia warunki techniczne określone w Rozporządzeniu Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 13 listopada 2012 r. w sprawie warunków technicznych parkingów, na które są usuwane pojazdy przewożące towary niebezpieczne (Dz. U. z 2012 r. poz. 1293);

f)   zobowiązanie jednostki do realizacji każdego zlecenia usunięcia pojazdu z drogi i umieszczenia pojazdu na parkingu strzeżonym – załącznik Nr 4 do zapytania ofertowego;

Termin realizacji zamówienia:

·         Na okres od dnia zawarcia umowy  do 31.12.2023 r.

Informacje dodatkowe

1.     „Dodatkowe przesłanki wykluczenia wynikające z art. 7 Ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspierania agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego ( Dz.U. 2022 poz. 835)”.               Z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się:

1)    wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 (Dz. Urz. UE L 134 z 20.05.2006) i rozporządzeniu 269/2014 ( Dz. Urz. UE L 78 z 17.03.2014) albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;

2)    wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym  w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;

3)    wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości  (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy.

4)    Wykluczenie następuje na okres trwania okoliczności określonych w ust. 2.

5)    W przypadku wykonawcy wykluczonego na podstawie ust. 2 Zamawiający odrzuca ofertę takiego wykonawcy .

6)    Osoba lub podmiot podlegające wykluczeniu na podstawie ust. 1 które w okresie tego wykluczenia ubiegają się o udzielenie zamówienia publicznego lub biorą udział w postępowaniu o udzieleniu zamówienia publicznego, podlegają karze pieniężnej nakładanej przez Prezesa Urzędu Zamówień Publicznych”.

      2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia zapytania ofertowego -  bez podania przyczyny.

Informacje dotyczące złożenia oferty:

Oferta oraz załączone do niej oświadczenia i załączniki winny być podpisane przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy zgodnie z umocowaniem prawnym wynikającym z odpisu lub wyciągu właściwego rejestru, ewidencji działalności gospodarczej albo z umowy. Jeżeli oferta i załączniki zostaną podpisane przez upoważnionego przedstawiciela, jest on zobowiązany do przedłożenia dokumentu potwierdzającego swoje uprawnienia.

Pełnomocnictwo do podpisania oferty powinno być złożone wraz z ofertą.

Kryterium oceny ofert:

Kryterium oceny ofert: cena 100%

Wszelkich dodatkowych informacji udzielają:

       ·    w sprawie procedury wyboru – Katarzyna Ogaza – Młodszy Referent Wydziału Organizacyjnego (tel. 77 440 17 55, pok. nr 312, III piętro), budynek Starostwa Strzeleckiego,  ul. Jordanowska 2, 47-100 Strzelce Opolskie,

·        w sprawie przedmiotu zamówienia – Ania Jureczko - Inspektor w Wydziale Komunikacji i Transportu (tel. 77 440 17 06, pok. Nr 002), parter, budynek Starostwa Strzeleckiego, ul. Jordanowska 2, 47-100 Strzelce Opolskie.

Oferta powinna zawierać następujące dokumenty:

1.    Druk „OFERTA” - załącznik Nr 1 do zapytania ofertowego.

2.    Wyliczenie wartości zamówienia dla zadania Nr 2 - załącznik Nr 2 do zapytania ofertowego;

3.    Wyliczenie wartości zamówienia dla zadania Nr 3 - załącznik Nr 3 do zapytania ofertowego;

4.    Kopia licencji na wykonywanie transportu drogowego rzeczy lub zezwolenia na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego rzeczy;

5.    Kopie dowodów rejestracyjnych pojazdów przystosowanych do usuwania lub przemieszczania pojazdów, a gdy Wykonawca nie jest ich właścicielem – również dokumentów potwierdzających tytuł prawny do dysponowania nimi;

6.    Kopia dokumentów potwierdzających tytuł prawny do dysponowania strzeżonym parkingiem;

7.    Kopia ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej za szkody wyrządzone, w związku z prowadzoną działalnością w zakresie usuwania i przemieszczania pojazdów z dróg i ich przechowywania;

8.    Kopia umowy z jednostką posiadającą parking, który spełnia warunki techniczne określone  w Rozporządzeniu Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 13 listopada 2012 r. w sprawie warunków technicznych parkingów, na które są usuwane pojazdy przewożące towary niebezpieczne (Dz. U. z 2012 r. poz. 1293);

9.    Zobowiązanie jednostki do realizacji każdego zlecenia usunięcia pojazdu z drogi i umieszczenia pojazdu na parkingu strzeżonym – załącznik Nr 4 do zapytania ofertowego;

10.  W przypadku występowania pełnomocnictwa, pełnomocnictwo do podpisania oferty.

Załączniki dotyczące przedmiotu zamówienia:

1.      Druk „OFERTA” – załącznik Nr 1 do zapytania ofertowego.

2.      Wyliczenie wartości zamówienie dla zadania Nr 2 – załącznik Nr 2 do zapytania ofertowego.

3.      Wyliczenie wartości zamówienie dla zadania Nr 3 – załącznik Nr 3 do zapytania ofertowego.

4.      Zobowiązanie – załącznik Nr 4 do zapytania ofertowego.

5.      Projekt umowy wraz z załącznikami na zadanie nr 2.

6.      Projekt umowy wraz z załącznikami na zadanie nr 3.

7.      Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych.

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 77 440 17 55.

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki

Nazwa
Rozszerzenie
Rozmiar (kB)
Data publikacji
Źródło
Pobierz
Klauzula informacyjna o o przetwarzaniu danych.pdf pdf 193.09
2023-07-13 08:47:00
Postępowanie
Projekt umowy wraz z załącznikami na zadanie nr 2.pdf pdf 7177.26
2023-07-13 08:47:00
Postępowanie
Projekt umowy wraz z załącznikami na zadanie nr 3.pdf pdf 7315.32
2023-07-13 08:47:00
Postępowanie
Informacja o zamieszczeniu załączników nr 1 do zapytania ofertowego w wersji do edycji.pdf pdf 246.96
2023-07-13 08:47:00
Postępowanie
Załącznik Nr 1 do zapytania ofertowego.pdf pdf 348.54
2023-07-13 08:47:00
Postępowanie
załącznik Nr 2 do zapytania ofertowego.pdf pdf 223.07
2023-07-13 08:47:00
Postępowanie
załącznik Nr 3 do zapytania ofertowego.pdf pdf 208.67
2023-07-13 08:47:00
Postępowanie
załącznik Nr 4 do zapytania ofertowego.pdf pdf 171.87
2023-07-13 08:47:00
Postępowanie
Zapytanie ofertowe.pdf pdf 666.78
2023-07-13 08:47:00
Postępowanie
Załącznik Nr 1 do zapytania ofertowego w wersji do edycji.docx docx 24.09
2023-07-13 08:47:00
Kryterium
załącznik Nr 2 do zapytania ofertowego w wersji do edycji.docx docx 25.39
2023-07-13 08:47:00
Kryterium
załącznik Nr 3 do zapytania ofertowego w wersji do edycji.docx docx 24.12
2023-07-13 08:47:00
Kryterium
załącznik Nr 4 do zapytania ofertowego w wersji do edycji.docx docx 13.95
2023-07-13 08:47:00
Kryterium

Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia Importuj dane z XLS

Import Oferty

Import oferty XLS w 3 prostych krokach:

  1. Pobierz szablon postępowania
  2. Otwórz i uzpełnij go na swoim komputerze
  3. Wybierz zapisany plik i prześlij go poniżej

Dane zapisane w pliku XLS zostaną zaimportowane do formularza składania oferty

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Usuwanie oraz przechowywanie na parkingu strzeżonym całodobowym pojazdów usuniętych w trybie art. 130a ust. 1 lub 2 ustawy Prawo o ruchu drogowym z dróg Powiatu Strzeleckiego na koszt właściciela pojazdu Zadanie nr 2 1 usługa - 0

Załączniki

Instrukcja pakowania i podziału plików

2 Usuwanie oraz przechowywanie na parkingu strzeżonym całodobowym pojazdów usuniętych w trybie art. 130a ust. 1 lub 2 ustawy Prawo o ruchu drogowym z dróg Powiatu Strzeleckiego na koszt właściciela pojazdu Zadanie nr 3 1 usługa - 0

Załączniki

Instrukcja pakowania i podziału plików

Kursy walut NBP
PLN: 1 PLN EUR: 4.2274 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Załącznik Nr 1 do za [...].docx

0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
0

Załączniki

Instrukcja pakowania i podziału plików

2 Warunki płatności - Przelew 21 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" 0

Załączniki

Instrukcja pakowania i podziału plików

3 Termin realizacji - Na okres od dnia zawarcia umowy do 31.12.2023 r. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" 0

Załączniki

Instrukcja pakowania i podziału plików

4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" 0

Załączniki

Instrukcja pakowania i podziału plików

5 Pełnomocnictwo - Jeżeli oferta i załączniki zostaną podpisane przez upoważnionego przedstawiciela, jest on zobowiązany do przedłożenia dokumentu potwierdzającego swoje uprawnienia. 0

Załączniki

Instrukcja pakowania i podziału plików

6 Załącznik nr 2 - Wyliczenie wartości zamówienia dla zadania nr 2.

załącznik Nr 2 do za [...].docx

0

Załączniki

Instrukcja pakowania i podziału plików

7 Załącznik nr 3 - Wyliczenie wartości zamówienia dla zadania nr 3.

załącznik Nr 3 do za [...].docx

0

Załączniki

Instrukcja pakowania i podziału plików

8 Załącznik nr 4 - Zobowiązanie jednostki do realizacji każdego zlecenia usunięcia pojazdu z drogi i umieszczenia pojazdu na parkingu strzeżonym. (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

załącznik Nr 4 do za [...].docx

0

Załączniki

Instrukcja pakowania i podziału plików

9 Kopia licencji na wykonywanie transportu drogowego rzeczy lub zezwolenia na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego rzeczy. - - (Zamawiający wymaga załączenia pliku) 0

Załączniki

Instrukcja pakowania i podziału plików

10 Kopie dowodów rejestracyjnych pojazdów przystosowanych do usuwania lub przemieszczania pojazdów, a gdy Wykonawca nie jest ich właścicielem – również dokumentów potwierdzających tytuł prawny do dysponowania nimi. - - (Zamawiający wymaga załączenia pliku) 0

Załączniki

Instrukcja pakowania i podziału plików

11 Kopia dokumentów potwierdzających tytuł prawny do dysponowania strzeżonym parkingiem. - - (Zamawiający wymaga załączenia pliku) 0

Załączniki

Instrukcja pakowania i podziału plików

12 Kopia ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej za szkody wyrządzone, w związku z prowadzoną działalnością w zakresie usuwania i przemieszczania pojazdów z dróg i ich przechowywania. - - (Zamawiający wymaga załączenia pliku) 0

Załączniki

Instrukcja pakowania i podziału plików

13 Kopia umowy z jednostką posiadającą parking, który spełnia warunki techniczne określone w Rozporządzeniu Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 13 listopada 2012 r. w sprawie warunków technicznych parkingów, na które są usuwane pojazdy przewożące towary niebezpieczne (Dz. U. z 2012 r. poz. 1293). - - (Zamawiający wymaga załączenia pliku) 0

Załączniki

Instrukcja pakowania i podziału plików

0

Załączniki

Instrukcja pakowania i podziału plików

Pobierz dane

Uwaga

UWAGA! W tym postępowaniu czas na przyjmowanie ofert dobiegł końca. Złożona oferta trafi do sekcji ofert złożonych po terminie składania ofert..

Liczba odsłon strony:
441
Odblokuj formularz

Uwaga!

Wykryliśmy, że w tym postępowaniu jest już złożona oferta z adresu: i posiada status: .
Składając nową ofertę, stara otrzyma status Wycofana.
Czy chcesz kontynuować składanie nowej oferty?
Nie

Wyślij wiadomość prywatną do zamawiającego


0

Wpisz kod, który został wysłany na podany adres e-mail

Wprowadzony kod uwierzytelniający jest nieprawidłowy

proceeding_place_offer.verification_code_generate_error

Nie otrzymałeś? Wyślij ponownie kod

Wysłanie wiadomości oznacza akceptację Regulaminu oraz Polityki prywatności operatora platformazakupowa.pl.

Wiadomość nie zostanie wyslana

Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?

Załączniki

Zakupowa
  • Strona główna
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
  • Instrukcje
  • FAQ
  • Kontakt