Postępowanie: Rozbudowa systemu klimatyzacji o układ kontroli pracy urządzeń w zależności od wykrycia otwarcia/zamknięcia okien w pomieszczeniach budynku biurowego MZK Sp. z o.o. w Kostrzynie nad Odrą.

Termin:
Zamieszczenia : 13-07-2023 07:38:00
Składania: 21-07-2023 14:00:00
Tryb: Ogłoszenie bez przyjmowania ofert/wniosków
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Miejskie Zakłady Komunalne Sp. z o.o. w Kostrzynie nad Odrą proszą o uczestnictwo w konsultacjach rynkowych z przedstawicielem Zamawiającego i złożenie ofert wstępnych.

Postępowanie o wartości poniżej 130.000 euro, prowadzone jest bez stosowania ustawy Prawo zamówień publicznych.

1. Przedmiot zamówienia:

Rozbudowa aktualnie posiadanego systemu klimatyzacji o układ kontroli pracy urządzeń w zależności od wykrycia otwarcia/zamknięcia okien w pomieszczeniach budynku biurowego Miejskich Zakładów Komunalnych przy ul. Mikołaja Kopernika 4a w Kostrzynie nad Odrą.

 

Obecnie pomieszczenia obsługiwane są przez dwa systemy klimatyzacji:

1 - układ VRF firmy Fujitsu, w tym:

 

a. Jednostki zewnętrzne 2 szt.: AJY108LALH

b. Jednostki wewnętrzne 22 szt.: ASYG09LECH/ASYG12LECH oraz jednostka sufitowa AUXA30LALH

c. Dodatkowo panel operatorski 1 szt.:  UTY-DTGY

 

2 - układ VRF firmy MDV, w tym:

 

a. Jednostka zewnętrzna 1 szt.: MDV-D140W/N1

b. Jednostki wewnętrzne 3 szt.: MDV-D28G/N1/MDV-D36G/N1-E1

 W pomieszczenia zamontowane są okna PVC czterodzielne z aktywnymi tylko dwoma głównymi skrzydłami dolnymi.

1.2. Poprzez wszczęcie postępowania Zmawiający chce uzyskać informację czy jest możliwość rozbudowy posiadanych systemów o ww funkcjonalność, a w przypadku możliwości takiej rozbudowy postępowanie ma  umożliwić Wykonawcom przedstawienie możliwych rozwiązań i udział w postępowaniu poprzez złożenie oferty.

1.3. Jeżeli Wykonawca może zaproponować więcej niż jedno rozwiązanie (warianty) dla uzyskania pożądanego przez Zamawiającego efektu, powinien je przedstawić w formularzu oferty wstępnej wraz z orientacyjnym kosztem i terminem jego wykonania, co pozwoli Zamawiającemu w wyborze wariantu.

2. Sposób przeprowadzenia postępowania:

2.1. Zamawiający zaprasza firmy z doświadczeniem w branży klimatyzacyjnej do pomocy Zamawiającemu w stworzeniu zapytania ofertowego, w tym przede wszystkim doprecyzowania przedmiotu zamówienia poprzez złożenie oferty wstępnej, ewentualnie poprzedzonej konsultacją.

Zainteresowane firmy zapraszamy do zapoznania się z zamontowanymi u Zamawiającego urządzeniami, ich funkcją, lokalizacją i rozmieszczeniem. Zamawiający umożliwia przeprowadzenie wizji.

2.2. Zamawiający dopuszcza złożenie oferty wspólnie z innym Wykonawcą lub korzystania z podwykonawstwa Wykonawcom, którzy samodzielnie nie są podmiotem zajmującym się pełnym zakresem zamówienia, należy wówczas załączyć do oferty dokumenty, o których mowa z pkt. 4.1 dla tych podmiotów.

2.3. Dostęp do obiektów w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00-15:00, po wcześniejszym umówieniu telefonicznym.

2.4. Osobą wskazaną do kontaktu z Wykonawcami jest Rafał Bobik, tel. 508 359 729.

3. Termin składania ofert wstępnych – 21.07.2023 r.

3.1. Oferty wstępne należy złożyć na formularzu ofertowym pn. „Oferta wstępna” załączonym przez Zamawiającego bez zmiany jego treści. Dopuszczone jest złożenie oferty jako własnego dokumentu, o ile znajdą się w nim treści z formularza ofertowego Zamawiającego (załącznik nr 1).

3.2. Jeżeli Wykonawca oferuje różne warianty rozwiązania dla układu firmy Fujitsu i układu firmy MDV powinien w formularzu ofertowym powielić poz. 2 i 3.

4. Przebieg postępowania

4.1. Zamawiający wymaga dołączenia do oferty wstępnej:

a. kart katalogowych oferowanych urządzeń,

b. referencji wykonanych zamówień polegających na dostawie i montażu systemu kontroli pracy urządzeń klimatyzacyjnych z ostatnich trzech lat przed wszczęciem niniejszego postępowania,

c. wypisu z KRS lub CEiIG.

4.2. Zamawiający po analizie ofert określi wymagane parametry opraw i słupów oświetleniowych i zaprosi do złożenia ofert ostatecznych Wykonawców, którzy złożyli oferty wstępne.

 

4. Komunikacja między stronami.

Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przekazywane będą w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy Zakupowej https://platformazakupowa.pl/pn/mzk_kostrzyn/ i formularza „Wyślij wiadomość” znajdującego się na stronie postępowania. Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem Platformy poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość”, po którym pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do Zamawiającego.

Wszelkie dokumenty i oświadczenia, w tym wniosek powinny być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Załącznik nr 1.docx docx 12.88 2023-07-13 07:38:00 Postępowanie

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Liczba odsłon strony: 219