Zamieszczenia : | 13-07-2023 07:38:00 |
Składania: | 21-07-2023 14:00:00 |
Tryb: | Ogłoszenie bez przyjmowania ofert/wniosków |
Rodzaj: | Dostawy |
Miejskie
Zakłady Komunalne Sp. z o.o. w Kostrzynie nad Odrą proszą o uczestnictwo w
konsultacjach rynkowych z przedstawicielem Zamawiającego i złożenie ofert
wstępnych.
Postępowanie o wartości poniżej 130.000 euro, prowadzone
jest bez stosowania ustawy Prawo zamówień publicznych.
1.
Przedmiot zamówienia:
Rozbudowa
aktualnie posiadanego systemu klimatyzacji o układ kontroli pracy urządzeń w
zależności od wykrycia otwarcia/zamknięcia okien w pomieszczeniach budynku
biurowego Miejskich Zakładów Komunalnych przy ul. Mikołaja Kopernika 4a w
Kostrzynie nad Odrą.
Obecnie
pomieszczenia obsługiwane są przez dwa systemy klimatyzacji:
1
- układ VRF firmy Fujitsu, w tym:
a.
Jednostki zewnętrzne 2 szt.: AJY108LALH
b.
Jednostki wewnętrzne 22 szt.: ASYG09LECH/ASYG12LECH oraz jednostka sufitowa
AUXA30LALH
c.
Dodatkowo panel operatorski 1 szt.: UTY-DTGY
2
- układ VRF firmy MDV, w tym:
a.
Jednostka zewnętrzna 1 szt.: MDV-D140W/N1
b.
Jednostki wewnętrzne 3 szt.: MDV-D28G/N1/MDV-D36G/N1-E1
W pomieszczenia zamontowane są okna PVC czterodzielne z aktywnymi tylko dwoma głównymi skrzydłami dolnymi.
1.2. Poprzez wszczęcie postępowania Zmawiający
chce uzyskać informację czy jest możliwość rozbudowy posiadanych systemów o ww
funkcjonalność, a w przypadku możliwości takiej rozbudowy postępowanie ma umożliwić Wykonawcom przedstawienie możliwych
rozwiązań i udział w postępowaniu poprzez złożenie oferty.
1.3. Jeżeli Wykonawca może zaproponować więcej
niż jedno rozwiązanie (warianty) dla uzyskania pożądanego przez Zamawiającego
efektu, powinien je przedstawić w formularzu oferty wstępnej wraz z
orientacyjnym kosztem i terminem jego wykonania, co pozwoli Zamawiającemu w
wyborze wariantu.
2. Sposób przeprowadzenia postępowania:
2.1. Zamawiający
zaprasza firmy z doświadczeniem w branży klimatyzacyjnej do pomocy Zamawiającemu
w stworzeniu zapytania ofertowego, w tym przede wszystkim doprecyzowania
przedmiotu zamówienia poprzez złożenie oferty wstępnej, ewentualnie
poprzedzonej konsultacją.
Zainteresowane firmy zapraszamy
do zapoznania się z zamontowanymi u Zamawiającego urządzeniami, ich funkcją,
lokalizacją i rozmieszczeniem. Zamawiający umożliwia przeprowadzenie wizji.
2.2. Zamawiający dopuszcza
złożenie oferty wspólnie z innym Wykonawcą lub korzystania z podwykonawstwa
Wykonawcom, którzy samodzielnie nie są podmiotem zajmującym się pełnym zakresem
zamówienia, należy wówczas załączyć do oferty dokumenty, o których mowa z pkt.
4.1 dla tych podmiotów.
2.3. Dostęp do obiektów w dni robocze od
poniedziałku do piątku w godzinach 7:00-15:00, po wcześniejszym umówieniu
telefonicznym.
2.4. Osobą wskazaną do kontaktu z
Wykonawcami jest Rafał Bobik, tel. 508 359 729.
3. Termin składania ofert wstępnych – 21.07.2023 r.
3.1. Oferty wstępne należy złożyć na formularzu
ofertowym pn. „Oferta wstępna” załączonym przez Zamawiającego bez zmiany jego
treści. Dopuszczone jest złożenie oferty jako własnego dokumentu, o ile znajdą
się w nim treści z formularza ofertowego Zamawiającego (załącznik nr 1).
3.2. Jeżeli Wykonawca oferuje różne warianty
rozwiązania dla układu firmy Fujitsu i układu firmy MDV powinien w formularzu
ofertowym powielić poz. 2 i 3.
4.
Przebieg postępowania
4.1. Zamawiający wymaga dołączenia do oferty
wstępnej:
a. kart katalogowych oferowanych urządzeń,
b. referencji wykonanych zamówień polegających
na dostawie i montażu systemu kontroli pracy urządzeń klimatyzacyjnych z
ostatnich trzech lat przed wszczęciem niniejszego postępowania,
c. wypisu z KRS lub CEiIG.
4.2. Zamawiający po analizie ofert określi
wymagane parametry opraw i słupów oświetleniowych i zaprosi do złożenia ofert
ostatecznych Wykonawców, którzy złożyli oferty wstępne.
4. Komunikacja między stronami.
Komunikacja
między Zamawiającym a Wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski,
zawiadomienia oraz informacje przekazywane będą w formie elektronicznej za
pośrednictwem Platformy Zakupowej https://platformazakupowa.pl/pn/mzk_kostrzyn/
i formularza „Wyślij wiadomość” znajdującego się na stronie postępowania. Za
datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji
przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem Platformy poprzez kliknięcie
przycisku „Wyślij wiadomość”, po którym pojawi się komunikat, że wiadomość
została wysłana do Zamawiającego.
Wszelkie dokumenty i
oświadczenia, w tym wniosek powinny być podpisane przez osoby uprawnione do
reprezentowania Wykonawcy.
Liczba odsłon strony: 219
Komunikaty