Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 12-07-2023 11:27:00 |
Składania : | 21-07-2023 10:00:00 |
Otwarcia : | 21-07-2023 10:30:00 |
Tryb: | PL - Tryb Podstawowy (art. 275) |
Rodzaj: | Usługa |
Nazwa postępowania:
Usługa transportu uczniów z podziałem na zadania.
CPV 60100000-9 Usługi w zakresie transportu drogowego
60130000-8 Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług transportowych pasażerskich z podziałem na zadania/części.
Część nr 1 – Transport dzieci do szkoły:
Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na dowozie i odwozie dzieci do i
z budynku Zespołu Szkół Specjalnych w Świdnicy przy ul. Rotmistrza Witolda
Pileckiego 3. Usługa obejmuje transport około 60 osób - około 120 km dziennie, zgodnie z
rozkładem jazdy stanowiącym załącznik
do projektu umowy. Zamawiający
zastrzega możliwość skrócenia
lub wydłużenia trasy w ramach aktualizacji bieżących potrzeb.
Zakres usług, w szczególności obejmuje:
1) usługę dowozu i odwozu dzieci i młodzieży do (i z) budynku Zespołu Szkół Specjalnych w Świdnicy przy ul. Rotmistrza Witolda Pileckiego 3;
2) wykonanie usługi w roku szkolnym 2023/2024;
3) wykonanie usługi pojazdem/-ami spełniającymi wymogi bezpieczeństwa oraz kodeksu drogowego, przez osoby posiadające odpowiednie uprawnienia do ich świadczenia;
4) wykonywanie zamówienia pojazdem/-ami sprawnymi technicznie, z aktualnymi przeglądami technicznymi, z odpowiednim potencjałem technicznym tj. niskopodwoziowymi z windą hydrauliczną lub mechaniczną obniżania podłogi – tak, aby osoba na wózku inwalidzkim samodzielnie mogła wjechać na pokład pojazdu,
5) dysponowanie ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej oraz NW w zakresie prowadzonej działalności - ważnym w całym okresie realizacji zamówienia;
6) wykonywanie usługi codziennie za wyjątkiem sobót i niedziel oraz dni wolnych od nauki, pojazdami z oznakowanymi tablicami: Uwaga dziecko! (z przodu i z tyłu pojazdu) oraz tablicą/-ami z opisem trasy,
7) rozkład jazdy stanowi załącznik do projektu umowy;
8) w razie potrzeby zagwarantowanie wcześniejszego powrotu dzieci i młodzieży z placówki;
9) wykonanie dzienne około 120 km (dowóz i odwóz uczniów);
10) zmiany organizacji i tras dowozu i odwozu w uzgodnieniu z Zamawiającym;
11) realizacji obowiązków według poniższych punktów:
a) zapewnienie bezpiecznego wsiadania do pojazdu oraz wysiadania z pojazdu;
b) niedopuszczenie do usługi w przypadku stwierdzenia sytuacji zagrażającej bezpieczeństwu;
c) zabezpieczenie realizacji usługi na własny koszt w przypadku awarii pojazdu na trasie;
12) w razie potrzeby Zamawiający zastrzega możliwość zlecenia usługi transportu w terminie ustalonym z Wykonawcą.
Szczegółowy opis przedmiotu oraz warunków realizacji zamówienia zawiera projekt umowy dla części/zadania nr 1 stanowiący załącznik do Specyfikacji Warunków Zamówienia.
Część nr 2 – Transport dzieci na praktyki:
Przedmiotem zamówienia są dwie usługi (dwa typy „kursów”) polegające na dowozie
i odwozie dzieci na praktyki do Schroniska dla
bezdomnych zwierząt w Świdnicy 58-100 Świdnica ul. Pogodna 3 i do Ogrodnictwa Mitek w Grodziszczu, Grodziszcze 89A, 58-112 Świdnica.
Zamówienie obejmuje transport dwóch grup po około 7 uczniów (łącznie około 14 uczniów) i 1 opiekuna do każdej grupy (ok. 2 busy) – łącznie około 64 km jeden raz w tygodniu od poniedziałku do piątku, zgodnie z rozkładem jazdy stanowiącym załącznik do projektu umowy. Zamawiający zastrzega możliwość skrócenia lub wydłużenia trasy w ramach aktualizacji bieżących potrzeb.
Zakres usług, w szczególności obejmuje:
13) usługę dowozu i odwozu dzieci i młodzieży na praktyki – dwa kursy do:
a) Schronisko dla bezdomnych zwierząt w Świdnicy, 58-100 Świdnica ul. Pogodna 3 - transport około 7 uczniów i 1 opiekun - około 10 km jeden raz w tygodniu (dowóz i odwóz) – KURS NR 1 pn.„Schronisko”,
b) Ogrodnictwo Mitek w Grodziszczu, Grodziszcze 89A, 58-112 Świdnica - transport około 7 uczniów i 1 opiekun - około 22 km jeden raz w tygodniu (dowóz i odwóz) – KURS NR 2 pn.„Ogrodnictwo Grodziszcze”,
14) wykonanie usługi w roku szkolnym 2023/2024;
15) wykonanie usługi pojazdem/-ami spełniającymi wymogi bezpieczeństwa oraz kodeksu drogowego, przez osoby posiadające odpowiednie uprawnienia do ich świadczenia;
16) wykonywanie zamówienia pojazdem/-ami sprawnymi technicznie, z aktualnymi przeglądami technicznymi,
17) dysponowanie ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej oraz NW w zakresie prowadzonej działalności - ważnym w całym okresie realizacji zamówienia;
18) wykonywanie usługi pojazdami z oznakowanymi tablicami: Uwaga dziecko! (z przodu i z tyłu pojazdu) oraz tablicą/-ami z opisem trasy,
19) rozkład jazdy stanowi załącznik do projektu umowy dla części nr 2;
20) w razie potrzeby zagwarantowanie wcześniejszego powrotu dzieci i młodzieży z praktyki;
21) wykonanie usługi w zakresie dowóz i odwóz uczniów – w szczególności zgodnie z rozkładem jazdy;
22) zmiany organizacji i tras dowozu i odwozu w uzgodnieniu z Zamawiającym;
23) realizacji obowiązków według poniższych punktów:
a) zapewnienie bezpiecznego wsiadania do pojazdu oraz wysiadania z pojazdu;
b) niedopuszczenie do usługi w przypadku stwierdzenia sytuacji zagrażającej bezpieczeństwu;
c) zabezpieczenie realizacji usługi na własny koszt w przypadku awarii pojazdu na trasie;
24) w razie potrzeby Zamawiający zastrzega możliwość zlecenia usługi transportu w terminie ustalonym z Wykonawcą.
Szczegółowy opis przedmiotu oraz warunków realizacji zamówienia zawiera projekt umowy dla części/zadania nr 2 stanowiący załącznik do Specyfikacji Warunków Zamówienia.
UWAGA:
Wykonawca może złożyć jedną ofertę na dowolną ilość części/zadań/kursów.
Zamawiający dopuszcza złożenie oferty częściowej tj. dla danej części/zadania/kursu.
Każde zadanie stanowi odrębne zamówienie.
Umowy z Wykonawcami będą zawierane odrębnie dla każdej części.
W przypadku części nr 2 tj. transportu na praktyki – dopuszczalna jest możliwość zawarcia jednej umowy – w sytuacji wyboru najkorzystniejszej oferty dla obu kursów w stosunku do tego samego Wykonawcy.
TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA:
Od dnia 01.09.2023 r. do 30.06.2024 r.
Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji czasowej dotyczącej możliwości przedłużenia obowiązywania podpisanej umowy dla danego zadania maksymalnie o kolejne 5 miesięcy tj. w terminie od 01.09.2024 r. do 31.01.2025 r. Prawo opcji będzie realizowane na tych samych warunkach co zamówienie podstawowe dla danego zadania. Warunkiem skorzystania z prawa opcji będzie złożenie przez Zamawiającego pisemnego oświadczenia woli o skorzystaniu z prawa opcji w terminie realizacji zamówienia podstawowego. W przypadku nieskorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu.
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
- podpisem zaufanym,
- lub elektronicznym podpisem osobistym.
W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań Zamawiającemu,
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,
Przesłania odwołania/inne.
Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
2023-09-19 21:39 | Urszula Łomńska | Ogłoszenie o wyniku postępowania |
2023-08-02 12:50 | Urszula Łomńska |
INFORMACJA
O
UNIEWAŻNIENIU
POSTĘPOWANIA Dotyczy postępowania w zakresie: Część nr 1 – Transport dzieci do szkoły. Część nr 2 – Transport dzieci na praktyki. Zamawiający działając zgodnie z art. 255 pkt 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2022 r. poz. 1710 tj. ze zm.) informuje o unieważnieniu niniejszego postępowania w zakresie obu części. Powód unieważnienia: oferta z najniższą ceną dla danej części przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. „Art. 255. [Przesłanki obligatoryjnego unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia] Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: (…) 3) cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty; (…)” Sporządziła: Elżbieta Kinal. |
2023-07-21 12:52 | Urszula Łomńska | INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT |
2023-07-21 10:00 | Komunikat Zamawiającego |
Zamawiający
zamierza
przeznaczyć
na
sfinansowanie
zamówienia
następujące
środki
finansowe: - w zakresie części nr 1: do wysokości 125.000 zł, - w zakresie części nr 2: do wysokości: dla kursu nr 1: 2.400 zł, dla kursu nr 2: 2.400 zł. |
2023-07-14 21:02 | Urszula Łomńska |
DO
WSZYSTKICH
WYKONAWCÓW,
KTÓRZY
POBRALI
SWZ 1. Pytanie: Czy wykonawca może złożyć w terminie wskazanym na złożenie oferty tylko i wyłącznie załącznik nr 1 tj. „Ofertę”? Odpowiedź: Tak. 2. Pytanie: Czy Wykonawca jest zobligowany do złożenia wraz z ofertą w terminie na dzień oferty załącznika nr 2? Odpowiedź: Pożądaną sytuacją jest, gdy Wykonawca składa oświadczenie razem z ofertą. Wykonawca w oświadczeniu wskazuje, że wstępnie spełnia warunki określone przez Zamawiającego w procedurze przetargowej. 3. Pytanie: Czy wykonawca może złożyć wraz z ofertą w terminie na dzień składania ofert załącznik 2 potwierdzający jedynie oświadczenia wskazane w pkt 1, 2, oraz 3, a jeśli może, to czy oświadczenie w zakresie pkt 4 może złożyć w terminie po złożeniu ofert? Odpowiedź: Oświadczenie składane jest na zasadzie spieniam/nie spełniam postawione warunki. Skutkiem nie spełnienia któregoś z postawionych warunków jest odrzucenie oferty/wykluczenie Wykonawcy z procedury. 4. Pytanie: Czy zamawiający rozdzieli załącznik nr 2 na dwie części?: a) - spełniam warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego w Specyfikacji Warunków Zamówieni - nie podlegam wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt. 4, 5 i 10 ustawy Pzp - nie podlegam wykluczeniu z postępowania na podstawie ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego Złożone wraz z załącznikiem 1 tj. „Ofertą”, na dzień otwarcia ofert b) - osoby wyznaczone do realizacji zamówienia tj. świadczące usługę nie znajdują się w rejestrze, o którym mowa w ustawie z dnia 13 maja 2016 r. o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym*. Złożone terminem późniejszym niż termin otwarcia ofert. Odpowiedź: Zamawiający pozostawia załącznik nr 2 w niezmienionej postaci. 5. Pytanie: Czy w przypadku braku załącznika 2 na dzień składania ofert zamawiający wezwie wykonawcę do uzupełnienia brakującego załącznika. Odpowiedź: Zamawiający w trybie art. 128 ust. 1 ustawy Pzp. wezwie Wykonawcę do uzupełnienia brakującego oświadczenia. Sporządziła: Elżbieta Kinal. |
2023-07-14 14:10 | Urszula Łomńska |
DO
WSZYSTKICH
WYKONAWCÓW,
KTÓRZY
POBRALI
SWZ Zamawiający, działając zgodnie z art. 284 ust. 1 ustawy z dnia 19 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2022 r. poz. 1710 tj. ze zm.) informuje, że Wykonawca zadał pytanie do ww. postępowania. Zamawiający udziela następującej odpowiedzi: Pytanie: Czy złożenie oferty bez oświadczenia z art. 125 ust. 1 ustawy Pzp. spowoduje odrzucenie oferty? Odpowiedź: Nie. Zamawiający w trybie art. 128 ust. 1 ustawy Pzp. wezwie Wykonawcę do uzupełnienia złożonej oferty. Sporządziła: Elżbieta Kinal. |
Komunikaty