Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Ogłoszenie nr 2023/BZP 00302040/01 z dnia 2023-07-12 Usługa transportu uczniów z podziałem na zadania.

Urszula Łomńska
Starostwo Powiatowe w Świdnicy Oddział: Zespół Szkół Specjalnych w Świdnicy
Termin:
Zamieszczenia : 12-07-2023 11:27:00
Składania : 21-07-2023 10:00:00
Otwarcia : 21-07-2023 10:30:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Nazwa postępowania:

 

Usługa transportu uczniów z podziałem na zadania.

 

CPV 60100000-9 Usługi w zakresie transportu drogowego

60130000-8 Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

 

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług transportowych pasażerskich z podziałem na zadania/części.

 

Część nr 1 – Transport dzieci do szkoły:


Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na dowozie i odwozie dzieci do i z budynku Zespołu Szkół Specjalnych w Świdnicy przy ul. Rotmistrza Witolda Pileckiego 3.
Usługa obejmuje transport około 60 osób - około 120 km dziennie, zgodnie z rozkładem jazdy stanowiącym załącznik do  projektu umowy. Zamawiający zastrzega możliwość skrócenia lub wydłużenia trasy w ramach aktualizacji bieżących potrzeb.

 

Zakres usług, w szczególności obejmuje:

1)     usługę dowozu i odwozu dzieci i młodzieży do  (i z) budynku Zespołu Szkół Specjalnych w Świdnicy przy ul. Rotmistrza Witolda Pileckiego 3;

2)     wykonanie usługi w roku szkolnym 2023/2024;

3)     wykonanie usługi pojazdem/-ami spełniającymi wymogi bezpieczeństwa oraz kodeksu drogowego, przez osoby posiadające odpowiednie uprawnienia do ich świadczenia;

4)     wykonywanie zamówienia pojazdem/-ami sprawnymi technicznie, z aktualnymi przeglądami technicznymi, z odpowiednim potencjałem technicznym tj. niskopodwoziowymi z windą hydrauliczną lub mechaniczną obniżania podłogi – tak, aby osoba na wózku inwalidzkim samodzielnie mogła wjechać na pokład pojazdu,

5)     dysponowanie ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej oraz NW w zakresie prowadzonej działalności - ważnym w całym okresie realizacji zamówienia;

6)     wykonywanie usługi codziennie za wyjątkiem sobót i niedziel oraz dni wolnych od nauki, pojazdami z oznakowanymi tablicami: Uwaga dziecko! (z przodu i z tyłu pojazdu) oraz tablicą/-ami z opisem trasy,

7)     rozkład jazdy stanowi załącznik do  projektu umowy;

8)     w razie potrzeby zagwarantowanie wcześniejszego powrotu dzieci i młodzieży z placówki;

9)     wykonanie dzienne około 120 km (dowóz i odwóz uczniów);

10) zmiany organizacji i tras dowozu i odwozu w uzgodnieniu z Zamawiającym;

11) realizacji obowiązków według poniższych punktów:

a)   zapewnienie bezpiecznego wsiadania do pojazdu oraz wysiadania z pojazdu;

b)  niedopuszczenie do usługi w przypadku stwierdzenia sytuacji zagrażającej bezpieczeństwu;

c)   zabezpieczenie realizacji usługi na własny koszt w przypadku awarii pojazdu na trasie;

12)  w razie potrzeby Zamawiający zastrzega możliwość zlecenia usługi transportu w terminie ustalonym z Wykonawcą.

 

Szczegółowy opis przedmiotu oraz warunków realizacji zamówienia zawiera projekt umowy dla części/zadania nr 1 stanowiący załącznik do Specyfikacji Warunków Zamówienia.

 

 

Część nr 2 – Transport dzieci na praktyki:


Przedmiotem zamówienia są dwie usługi (dwa typy „kursów”) polegające na dowozie i odwozie dzieci na praktyki do Schroniska dla bezdomnych zwierząt w Świdnicy 58-100 Świdnica ul. Pogodna 3 i do Ogrodnictwa Mitek w Grodziszczu, Grodziszcze 89A, 58-112 Świdnica.

 

Zamówienie obejmuje transport dwóch grup po około 7 uczniów (łącznie około 14 uczniów) i 1 opiekuna do każdej grupy (ok. 2 busy) – łącznie około 64 km  jeden raz w tygodniu od poniedziałku do piątku, zgodnie z rozkładem jazdy stanowiącym załącznik do  projektu umowy. Zamawiający zastrzega możliwość skrócenia lub wydłużenia trasy w ramach aktualizacji bieżących potrzeb.

 

Zakres usług, w szczególności obejmuje:

13) usługę dowozu i odwozu dzieci i młodzieży na praktyki – dwa kursy do:

a)  Schronisko dla bezdomnych zwierząt w Świdnicy, 58-100 Świdnica ul. Pogodna 3  - transport około 7 uczniów i 1 opiekun - około 10 km jeden raz w tygodniu (dowóz i odwóz) – KURS NR 1 pn.„Schronisko”,

b) Ogrodnictwo Mitek w Grodziszczu, Grodziszcze 89A, 58-112 Świdnica - transport około 7 uczniów i 1 opiekun - około 22 km jeden raz w tygodniu (dowóz i odwóz) – KURS NR 2 pn.„Ogrodnictwo Grodziszcze”,

14) wykonanie usługi w roku szkolnym 2023/2024;

15) wykonanie usługi pojazdem/-ami spełniającymi wymogi bezpieczeństwa oraz kodeksu drogowego, przez osoby posiadające odpowiednie uprawnienia do ich świadczenia;

16) wykonywanie zamówienia pojazdem/-ami sprawnymi technicznie, z aktualnymi przeglądami technicznymi,

17) dysponowanie ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej oraz NW w zakresie prowadzonej działalności - ważnym w całym okresie realizacji zamówienia;

18) wykonywanie usługi pojazdami z oznakowanymi tablicami: Uwaga dziecko! (z przodu i z tyłu pojazdu) oraz tablicą/-ami z opisem trasy,

19) rozkład jazdy stanowi załącznik do  projektu umowy dla części nr 2;

20) w razie potrzeby zagwarantowanie wcześniejszego powrotu dzieci i młodzieży z praktyki;

21) wykonanie usługi w zakresie dowóz i odwóz uczniów – w szczególności zgodnie z rozkładem jazdy;

22) zmiany organizacji i tras dowozu i odwozu w uzgodnieniu z Zamawiającym;

23) realizacji obowiązków według poniższych punktów:

a)   zapewnienie bezpiecznego wsiadania do pojazdu oraz wysiadania z pojazdu;

b)  niedopuszczenie do usługi w przypadku stwierdzenia sytuacji zagrażającej bezpieczeństwu;

c)   zabezpieczenie realizacji usługi na własny koszt w przypadku awarii pojazdu na trasie;

24)  w razie potrzeby Zamawiający zastrzega możliwość zlecenia usługi transportu w terminie ustalonym z Wykonawcą.

 

Szczegółowy opis przedmiotu oraz warunków realizacji zamówienia zawiera projekt umowy dla części/zadania nr 2 stanowiący załącznik do Specyfikacji Warunków Zamówienia.

 

UWAGA:

Wykonawca może złożyć jedną ofertę na dowolną ilość części/zadań/kursów.

Zamawiający dopuszcza złożenie oferty częściowej tj. dla danej części/zadania/kursu.

Każde zadanie stanowi odrębne zamówienie.

Umowy z Wykonawcami będą zawierane odrębnie dla każdej części.

W przypadku części nr 2 tj. transportu na praktyki – dopuszczalna jest możliwość zawarcia jednej umowy – w sytuacji wyboru najkorzystniejszej oferty dla obu kursów w stosunku do tego samego Wykonawcy.


TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA:

Od dnia 01.09.2023 r. do 30.06.2024 r.

Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji czasowej dotyczącej możliwości przedłużenia obowiązywania podpisanej umowy dla danego zadania maksymalnie o kolejne 5 miesięcy tj. w terminie od 01.09.2024 r. do 31.01.2025 r. Prawo opcji będzie realizowane na tych samych warunkach co zamówienie podstawowe dla danego zadania. Warunkiem skorzystania z prawa opcji będzie złożenie przez Zamawiającego pisemnego oświadczenia woli o skorzystaniu z prawa opcji w terminie realizacji zamówienia podstawowego. W przypadku nieskorzystania przez Zamawiającego  z prawa opcji, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu.


Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Ogłoszenie o zamówieniu.pdf pdf 176.49 2023-07-12 11:27:00 Postępowanie
SWZ.doc doc 406.5 2023-07-12 11:27:00 Postępowanie
Załącznik nr 3 do SWZ oświadczenie Wykonawcy dotyczące przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej.docx docx 13.84 2023-07-12 11:27:00 Postępowanie
Załącznik nr 4 do SWZ wykaz zamówień.docx docx 45.63 2023-07-12 11:27:00 Postępowanie
Załącznik nr 5 do SWZ oswiadczenie dotyczące wspólnego ubiegania się o zamówienie.rtf rtf 55.71 2023-07-12 11:27:00 Postępowanie
Załącznik nr 6 do SWZ zobowiązanie innych podmiotów do oddana niezbędnych zasobów.rtf rtf 58.86 2023-07-12 11:27:00 Postępowanie
Projektowane postanowienia umowy dla części nr 1.doc doc 116.5 2023-07-12 11:27:00 Postępowanie
Załącznik do umowy rozkład jazdy dla części nr 1.docx docx 13.62 2023-07-12 11:27:00 Postępowanie
Projektowane postanowienia umowy dla części nr 2.doc doc 122.5 2023-07-12 11:27:00 Postępowanie
Załącznik do umowy rozkład jazdy dla części nr 2.docx docx 15.01 2023-07-12 11:27:00 Postępowanie
Załącznik nr 1 do SWZ formularz ofertowy.rtf rtf 125.89 2023-07-12 11:27:00 Kryterium
Załącznik nr 2 do SWZ oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania.docx docx 15.61 2023-07-12 11:27:00 Kryterium
INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT.doc doc 160.5 2023-07-21 12:52:06 Publiczna wiadomość
Ogłoszenie o wyniku postępowania.pdf pdf 66.65 2023-09-19 21:39:35 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-09-19 21:39 Urszula Łomńska Ogłoszenie o wyniku postępowania

Ogłoszenie o wyniku [...].pdf

2023-08-02 12:50 Urszula Łomńska INFORMACJA O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA

Dotyczy postępowania w zakresie:
Część nr 1 – Transport dzieci do szkoły.
Część nr 2 – Transport dzieci na praktyki.

Zamawiający działając zgodnie z art. 255 pkt 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2022 r. poz. 1710 tj. ze zm.) informuje o unieważnieniu niniejszego postępowania w zakresie obu części.

Powód unieważnienia: oferta z najniższą ceną dla danej części przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

„Art. 255. [Przesłanki obligatoryjnego unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia]
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli:
(…)
3) cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty;
(…)”

Sporządziła: Elżbieta Kinal.
2023-07-21 12:52 Urszula Łomńska INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT

INFORMACJA Z OTWARCI [...].doc

2023-07-21 10:00 Komunikat Zamawiającego Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia następujące środki finansowe:
- w zakresie części nr 1: do wysokości 125.000 zł,
- w zakresie części nr 2: do wysokości: dla kursu nr 1: 2.400 zł, dla kursu nr 2: 2.400 zł.
2023-07-14 21:02 Urszula Łomńska DO WSZYSTKICH WYKONAWCÓW, KTÓRZY POBRALI SWZ

1. Pytanie:
Czy wykonawca może złożyć w terminie wskazanym na złożenie oferty tylko i wyłącznie załącznik nr 1 tj. „Ofertę”?
Odpowiedź:
Tak.

2. Pytanie:
Czy Wykonawca jest zobligowany do złożenia wraz z ofertą w terminie na dzień oferty załącznika nr 2?
Odpowiedź:
Pożądaną sytuacją jest, gdy Wykonawca składa oświadczenie razem z ofertą. Wykonawca w oświadczeniu wskazuje, że wstępnie spełnia warunki określone przez Zamawiającego w procedurze przetargowej.

3. Pytanie:
Czy wykonawca może złożyć wraz z ofertą w terminie na dzień składania ofert załącznik 2 potwierdzający jedynie oświadczenia wskazane w pkt 1, 2, oraz 3, a jeśli może, to czy oświadczenie w zakresie pkt 4 może złożyć w terminie po złożeniu ofert?
Odpowiedź:
Oświadczenie składane jest na zasadzie spieniam/nie spełniam postawione warunki.
Skutkiem nie spełnienia któregoś z postawionych warunków jest odrzucenie oferty/wykluczenie Wykonawcy z procedury.

4. Pytanie:
Czy zamawiający rozdzieli załącznik nr 2 na dwie części?:
a) - spełniam warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego w Specyfikacji Warunków Zamówieni
- nie podlegam wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt. 4, 5 i 10 ustawy Pzp
- nie podlegam wykluczeniu z postępowania na podstawie ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego
Złożone wraz z załącznikiem 1 tj. „Ofertą”, na dzień otwarcia ofert
b) - osoby wyznaczone do realizacji zamówienia tj. świadczące usługę nie znajdują się w rejestrze, o którym mowa w ustawie z dnia 13 maja 2016 r. o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym*.
Złożone terminem późniejszym niż termin otwarcia ofert.
Odpowiedź:
Zamawiający pozostawia załącznik nr 2 w niezmienionej postaci.

5. Pytanie:
Czy w przypadku braku załącznika 2 na dzień składania ofert zamawiający wezwie wykonawcę do uzupełnienia brakującego załącznika.
Odpowiedź:
Zamawiający w trybie art. 128 ust. 1 ustawy Pzp. wezwie Wykonawcę do uzupełnienia brakującego oświadczenia.

Sporządziła: Elżbieta Kinal.
2023-07-14 14:10 Urszula Łomńska DO WSZYSTKICH WYKONAWCÓW, KTÓRZY POBRALI SWZ

Zamawiający, działając zgodnie z art. 284 ust. 1 ustawy z dnia 19 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2022 r. poz. 1710 tj. ze zm.) informuje, że Wykonawca zadał pytanie do ww. postępowania.
Zamawiający udziela następującej odpowiedzi:

Pytanie:
Czy złożenie oferty bez oświadczenia z art. 125 ust. 1 ustawy Pzp. spowoduje odrzucenie oferty?
Odpowiedź:
Nie. Zamawiający w trybie art. 128 ust. 1 ustawy Pzp. wezwie Wykonawcę do uzupełnienia złożonej oferty.

Sporządziła: Elżbieta Kinal.



Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Załącznik nr 1 do SW [...].rtf

Załącznik nr 2 do SW [...].docx

(0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 510