Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 11-07-2023 14:13:00 |
Składania : | 13-07-2023 14:00:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | Szacowanie wartości zamówienia |
Rodzaj: | Dostawy |
Szanowni Państwo,
informujemy, że poniższe postępowanie ma charakter szacowania wartości zamówienia.
Dlaczego warto odpowiedzieć na szacowanie wartości zamówienia?
Informujemy, iż niniejsze postępowanie nie stanowi zaproszenia do składania ofert w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego, nie zobowiązuje Zamawiającego do zawarcia umowy, czy też udzielenia zamówienia i nie stanowi części procedury udzielania zamówienia publicznego realizowanego na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych.
Jednocześnie Zamawiający zastrzega, że odpowiedź na niniejsze postępowanie o charakterze szacowania ceny może skutkować:
zaproszeniem do złożenia oferty lub/i
zaproszeniem do negocjacji warunków umownych lub
zawarciem umowy, której przedmiot został określony w niniejszym postępowaniu.
W przypadku pytań:
technicznych lub merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel 86 276 49 32
związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 17:00.
Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Opis przedmiotu szacowania wartości zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy
pieczywa do
Zakładu Karnego w Czerwonym Borze, tj.: bezpośrednie dostawy do siedziby
zamawiającego: Zakład Karny w Czerwonym Borze, Czerwony Bór 2, 18-400 Łomża
oraz Oddziału Zewnętrznego w Grądach-Woniecku, Grądy-Woniecko 34, 18-312
Rutki-Kossaki. Ilość szacunkowa wskazana w tabeli dla poszczególnego rodzaju
asortymentu może ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu w zależności od bieżących
potrzeb Zamawiającego z zastrzeżeniem, iż wartość całkowita dla całości
zamówienia w podpisanej umowie nie zostanie przekroczona. Produkty zamówienia
są powszechnie dostępne oraz mają ustalone standardy jakościowe.
Dostawy odbywać się będą:
- do Zakładu Karnego w Czerwonym Borze, przez sześć
dni w tygodniu tj. od poniedziałku do
soboty w godzinach 6:00 – 14:00
- do Oddziału Zewnętrznego w Grądach-Woniecku, przez
sześć dni w tygodniu tj. od poniedziałku do soboty w godzinach 7:30 – 14:00;
dopuszczalne są dostawy pieczywa z mniejszą częstotliwością – minimum 3 dostawy w tygodniu tj.
poniedziałek, środa, piątek.
2. W szczególnych i uzasadnionych
przypadkach, których Zamawiający nie był w stanie przewidzieć (np.: znaczny
wzrost stanu żywionych, itp.) Wykonawca będzie zobowiązany do realizacji
dodatkowego zamówienia w miesiącu zgłoszonego przez Zamawiającego, w ciągu 12
godzin od chwili zgłoszenia takiej potrzeby.
3. Dostawy przez Wykonawcę będą
realizowane sukcesywnie w ilościach i określonym terminie, po uprzednim
telefonicznym, faksowym lub e-mailowym złożeniu zamówienia przez Zamawiającego.
4. Wykonawca jest zobowiązany do
należytego wykonania dostaw dla Zamawiającego na własny koszt i ryzyko,
środkiem transportu odpowiadającym wymogom sanitarnym, w sposób zapobiegający
utracie walorów smakowych i odżywczych dostarczanego asortymentu dostawy. Dostarczone
towary muszą odpowiadać wymaganiom jakościowym zawartym w obowiązujących normach,
mają być świeże, z odpowiednim okresem przydatności do spożycia, oznakowane
zgodnie z przepisami obowiązującymi w tym zakresie i posiadać Handlowy Dokument
Identyfikacyjny.
5. Zamówienia ilościowe i asortymentowe
towaru – drogą telefoniczną, faksową lub elektroniczną Zamawiający składać
będzie nie później niż do godziny 14:00 dnia poprzedzającego dostawę. Umowa
realizowana będzie w oparciu o zamówienia częściowe, zgodnie z faktycznymi
potrzebami Zamawiającego. Zamawiający każdorazowo będzie uzgadniał z Wykonawcą
ilość i termin każdej dostawy.
6. Odbiór artykułów będzie następować
poprzez wspólną kontrolę ilościowo – jakościową przeprowadzoną przez osoby działające
w imieniu Zamawiającego i Wykonawcy.
7. W przypadku zakwestionowania
dostawy, która nie odpowiada ilościowo lub normom jakościowym bądź też z innych
przyczyn nie odpowiada obowiązującym wymaganiom w zakresie warunków
bezpieczeństwa żywności i żywienia, Zamawiający sporządza protokół niezgodności
zawierający wszelkie ustalenia dokonane w toku odbioru. Protokół niezgodności
podpisuje osoba dokonująca odbioru w imieniu Zamawiającego i osoba
dostarczającą towar w imieniu Wykonawcy. Zamawiający uprawniony jest również do
jednostronnego sporządzenia tegoż protokołu ze skutkiem dla Wykonawcy.
8. Dostawy winny odbywać się w
odpowiednio przystosowanych pojemnikach (opakowaniach) stanowiących własność
Wykonawcy i spełniających wymagania przewidziane do przechowywania żywności.
Opakowania zwrotne Zamawiający zwróci Wykonawcy przy następnej dostawie. Z
tytułu wypożyczania i korzystania z opakowań zbiorczych Wykonawca nie będzie
pobierał żadnych opłat.
9. Wykonawca wraz z dostawą jest
zobowiązany przekazać Zamawiającemu dokumenty w postaci dowodu dostawy lub
faktury. Dowód dostawy winien zawierać minimum: dane dostawcy, rodzaj
dostarczonego towaru, ilość dostarczonego towaru, cenę jednostkową oraz wartość
ogólną towaru.
10. W przypadku zgłoszenia przez
Zamawiającego dla Wykonawcy zastrzeżeń w zakresie jakości lub ilości
dostarczonego towaru Wykonawca zobowiązany jest na własny koszt wymienić
zakwestionowane artykuły na towar pełnowartościowy bądź też w przypadku braków
ilościowych – uzupełnienia towaru niezwłocznie lecz nie później niż do godziny
15:30 dnia, w którym nastąpiła dostawa wadliwa zgłoszona przez Zamawiającego.
11. W sytuacji niedostarczenia
zamówionej ilości produktów, przez Wykonawcę w terminie – Zamawiający zastrzega
sobie prawo do zakupienia takiego samego asortymentu i ilości na koszt
Wykonawcy u innego podmiotu. Wykonawca zobowiązuje się do pokrycia kosztów
transportu oraz różnicy pomiędzy ceną dokonanego zakupu, a ceną Wykonawcy
poniesionych przez Zamawiającego. Powyższe koszty Zamawiający ma prawo potrącić
z istniejącej między stronami wierzytelności pieniężnej. Ponadto Zamawiający
będzie miał prawo do żądania od Wykonawcy wyrównania szkody spowodowanej
niewykonaniem, bądź nienależytym wykonaniem zamówienia.
12. W przypadku zastrzeżeń co do
jakości dostarczonych przez Wykonawcę produktów Zamawiający zastrzega sobie
prawo do ich badania w niezależnej instytucji. W przypadku potwierdzenia
wątpliwości Zamawiającego co do jakości otrzymanego artykułu Zamawiający
obciąży kosztami badań Wykonawcę.
13. Wykonawca będzie wystawiał faktury,
w okresie dekadowym w oparciu o ceny jednostkowe towaru oraz wielkość faktycznie
zrealizowanej dostawy.
14. Termin płatności faktury – 30 dni
od daty wpływu prawidłowo wystawionej faktury.
15. Z tytułu niezrealizowanych dostaw w
okresie realizacji umowy Wykonawcy nie przysługują roszczenia finansowe oraz
prawne.
16. Okres obowiązywania umowy: 12
miesięcy od 24.08.2023 r. do 23.08.2024
r.
Komunikaty