Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: DKW.2232.7.2023 Szacowanie wartości zamówienia na dostawy pieczywa do Zakładu Karnego w Czerwonym Borze oraz jego Oddziału Zewnętrznego w Grądach-Woniecko

Radosław Kalisiewicz
Okręgowy Inspektorat Służby Więziennej w Olsztynie Oddział: Zakład Karny Czerwony Bór
Termin:
Zamieszczenia : 11-07-2023 14:13:00
Składania : 13-07-2023 14:00:00
Otwarcia : -
Tryb: Szacowanie wartości zamówienia
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

informujemy, że poniższe postępowanie ma charakter szacowania wartości zamówienia.  

Dlaczego warto odpowiedzieć na szacowanie wartości zamówienia?

Informujemy, iż niniejsze postępowanie nie stanowi zaproszenia do składania ofert w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego, nie zobowiązuje Zamawiającego do zawarcia umowy, czy też udzielenia zamówienia i nie stanowi części procedury udzielania zamówienia publicznego realizowanego na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych. 

Jednocześnie Zamawiający zastrzega, że odpowiedź na niniejsze postępowanie o charakterze szacowania ceny może skutkować:

  • zaproszeniem do złożenia oferty lub/i 

  • zaproszeniem do negocjacji warunków umownych lub 

  • zawarciem umowy, której przedmiot został określony w niniejszym postępowaniu. 

W przypadku pytań:

  • technicznych lub merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel 86 276 49 32

  • związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 17:00.   

 

Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.  Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Opis przedmiotu szacowania wartości zamówienia:

1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy pieczywa do Zakładu Karnego w Czerwonym Borze, tj.: bezpośrednie dostawy do siedziby zamawiającego: Zakład Karny w Czerwonym Borze, Czerwony Bór 2, 18-400 Łomża oraz Oddziału Zewnętrznego w Grądach-Woniecku, Grądy-Woniecko 34, 18-312 Rutki-Kossaki. Ilość szacunkowa wskazana w tabeli dla poszczególnego rodzaju asortymentu może ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego z zastrzeżeniem, iż wartość całkowita dla całości zamówienia w podpisanej umowie nie zostanie przekroczona. Produkty zamówienia są powszechnie dostępne oraz mają ustalone standardy jakościowe.

Lp.

Nazwa artykułu

Wymagania zamawiającego

j.m.

Ilość szacunkowa

1

2

3

4

1

Chleb mieszany pszenno-żytni

Krojony, paczkowany po 350g, znakowany etykietą lub banderolą z nadrukiem zawierającym datę terminu przydatności do spożycia, chleb: świeży, skórka gładka lub lekko chropowata, błyszcząca, aromat swoisty, bez uszkodzeń mechanicznych, bez wgnieceń, PN-A-74103:1993, PN-A-74103/Az2:1996, CPV 15811100-7

Data przydatności do spożycia minimalna – 3 doby.

kg

110000

2

Chleb pszenny

Krojony, paczkowany po 350g, znakowany etykietą lub banderolą z nadrukiem zawierającym datę terminu przydatności do spożycia, chleb: świeży, skórka gładka lub lekko chropowata, błyszcząca, aromat swoisty, bez uszkodzeń mechanicznych, bez wgnieceń, PN-A-74105:1992, PN-A-74105:1992/Az2:1996 CPV 15811100-7

Data przydatności do spożycia minimalna – 3 doby.

kg

13000

3

Chleb razowy

Krojony, pakowany w opakowania jednostkowe po 300 - 500g, PN-A-74103:1993, PN-A-74103/Az2:1996, CPV 15812200-5

Data przydatności do spożycia minimalna – 3 doby.

kg

1500

4

Bułka tarta

 

Opakowanie jednostkowe do 25 kg, wysuszona bułka pszenna drobno mielona, sypka, bez dodatku nasion, nadzień, zdobień, bez grudek, barwa naturalna, smak i zapach charakterystyczny dla suszonego pieczywa, PN-A-74113:1997, PN-A-74113:1997/Az1:1999, CPV 15811000-6

Data przydatności do spożycia minimalna – 14 dni.

kg

850

5

Wafle ryżowe

Dietetyczne, przygotowane wyłącznie ze składników naturalnych, bez dodatków, opakowanie 100-200 g., kształt płatków okrągły lub prostokątny, CPV 15820000-2

Data przydatności do spożycia co najmniej: 30 dni

kg

20

Dostawy odbywać się będą:

- do Zakładu Karnego w Czerwonym Borze, przez sześć dni w tygodniu tj. od poniedziałku do soboty w godzinach 6:00 – 14:00

- do Oddziału Zewnętrznego w Grądach-Woniecku, przez sześć dni w tygodniu tj. od poniedziałku do soboty w godzinach 7:30 – 14:00; dopuszczalne są dostawy pieczywa z mniejszą częstotliwością – minimum 3 dostawy w tygodniu tj. poniedziałek, środa, piątek.

2. W szczególnych i uzasadnionych przypadkach, których Zamawiający nie był w stanie przewidzieć (np.: znaczny wzrost stanu żywionych, itp.) Wykonawca będzie zobowiązany do realizacji dodatkowego zamówienia w miesiącu zgłoszonego przez Zamawiającego, w ciągu 12 godzin od chwili zgłoszenia takiej potrzeby.

3. Dostawy przez Wykonawcę będą realizowane sukcesywnie w ilościach i określonym terminie, po uprzednim telefonicznym, faksowym lub e-mailowym złożeniu zamówienia przez Zamawiającego.

4. Wykonawca jest zobowiązany do należytego wykonania dostaw dla Zamawiającego na własny koszt i ryzyko, środkiem transportu odpowiadającym wymogom sanitarnym, w sposób zapobiegający utracie walorów smakowych i odżywczych dostarczanego asortymentu dostawy. Dostarczone towary muszą odpowiadać wymaganiom jakościowym zawartym w obowiązujących normach, mają być świeże, z odpowiednim okresem przydatności do spożycia, oznakowane zgodnie z przepisami obowiązującymi w tym zakresie i posiadać Handlowy Dokument Identyfikacyjny.

5. Zamówienia ilościowe i asortymentowe towaru – drogą telefoniczną, faksową lub elektroniczną Zamawiający składać będzie nie później niż do godziny 14:00 dnia poprzedzającego dostawę. Umowa realizowana będzie w oparciu o zamówienia częściowe, zgodnie z faktycznymi potrzebami Zamawiającego. Zamawiający każdorazowo będzie uzgadniał z Wykonawcą ilość i termin każdej dostawy.

6. Odbiór artykułów będzie następować poprzez wspólną kontrolę ilościowo – jakościową przeprowadzoną przez osoby działające w imieniu Zamawiającego i Wykonawcy.

7. W przypadku zakwestionowania dostawy, która nie odpowiada ilościowo lub normom jakościowym bądź też z innych przyczyn nie odpowiada obowiązującym wymaganiom w zakresie warunków bezpieczeństwa żywności i żywienia, Zamawiający sporządza protokół niezgodności zawierający wszelkie ustalenia dokonane w toku odbioru. Protokół niezgodności podpisuje osoba dokonująca odbioru w imieniu Zamawiającego i osoba dostarczającą towar w imieniu Wykonawcy. Zamawiający uprawniony jest również do jednostronnego sporządzenia tegoż protokołu ze skutkiem dla Wykonawcy.

8. Dostawy winny odbywać się w odpowiednio przystosowanych pojemnikach (opakowaniach) stanowiących własność Wykonawcy i spełniających wymagania przewidziane do przechowywania żywności. Opakowania zwrotne Zamawiający zwróci Wykonawcy przy następnej dostawie. Z tytułu wypożyczania i korzystania z opakowań zbiorczych Wykonawca nie będzie pobierał żadnych opłat.

9. Wykonawca wraz z dostawą jest zobowiązany przekazać Zamawiającemu dokumenty w postaci dowodu dostawy lub faktury. Dowód dostawy winien zawierać minimum: dane dostawcy, rodzaj dostarczonego towaru, ilość dostarczonego towaru, cenę jednostkową oraz wartość ogólną towaru.

10. W przypadku zgłoszenia przez Zamawiającego dla Wykonawcy zastrzeżeń w zakresie jakości lub ilości dostarczonego towaru Wykonawca zobowiązany jest na własny koszt wymienić zakwestionowane artykuły na towar pełnowartościowy bądź też w przypadku braków ilościowych – uzupełnienia towaru niezwłocznie lecz nie później niż do godziny 15:30 dnia, w którym nastąpiła dostawa wadliwa zgłoszona przez Zamawiającego.

11. W sytuacji niedostarczenia zamówionej ilości produktów, przez Wykonawcę w terminie – Zamawiający zastrzega sobie prawo do zakupienia takiego samego asortymentu i ilości na koszt Wykonawcy u innego podmiotu. Wykonawca zobowiązuje się do pokrycia kosztów transportu oraz różnicy pomiędzy ceną dokonanego zakupu, a ceną Wykonawcy poniesionych przez Zamawiającego. Powyższe koszty Zamawiający ma prawo potrącić z istniejącej między stronami wierzytelności pieniężnej. Ponadto Zamawiający będzie miał prawo do żądania od Wykonawcy wyrównania szkody spowodowanej niewykonaniem, bądź nienależytym wykonaniem zamówienia.

12. W przypadku zastrzeżeń co do jakości dostarczonych przez Wykonawcę produktów Zamawiający zastrzega sobie prawo do ich badania w niezależnej instytucji. W przypadku potwierdzenia wątpliwości Zamawiającego co do jakości otrzymanego artykułu Zamawiający obciąży kosztami badań Wykonawcę.

13. Wykonawca będzie wystawiał faktury, w okresie dekadowym w oparciu o ceny jednostkowe towaru oraz wielkość faktycznie zrealizowanej dostawy.

14. Termin płatności faktury – 30 dni od daty wpływu prawidłowo wystawionej faktury.

15. Z tytułu niezrealizowanych dostaw w okresie realizacji umowy Wykonawcy nie przysługują roszczenia finansowe oraz prawne.

16. Okres obowiązywania umowy: 12 miesięcy od 24.08.2023 r. do 23.08.2024 r.

Załączniki do postępowania

Postępowanie nie posiada załączników

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Chleb mieszany pszenno-żytni Zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia 110000 kg - (0)
2 Chleb pszenny Zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia 13000 kg - (0)
3 Chleb razowy Zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia 1500 kg - (0)
4 Bułka tarta Zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia 850 kg - (0)
5 Wafle ryżowe Zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia 20 kg - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2817 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena - Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Termin realizacji - Umowa na 12 miesięcy od 24.08.2023 r. do 23.08.2024 r. "Akceptuję" (0)
3 Wstępny opis przedmiotu zamówienia - Jeżeli w załączonym wstępnym opisie przedmiotu zamówienia zamawiający nie ujął wszystkich istotnych czynników kosztotwórczych, proszę o stosowny komentarz (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 1752