Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: Zakup zestawów biesiadnych ogrodowych

Łukasz Goszczyński
Gmina Brojce
Deadlines:
Published : 10-07-2023 18:16:00
Placing offers : 14-07-2023 10:00:00
Offers opening : 14-07-2023 10:10:00
Procedure: Zapytanie ofertowe
Type: Supply

Requirements and specifications

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego na dostawę 24 kompletów zestawów biesiadnych ogrodowych do siedziby Zamawiającego w Brojcach przy ul. Długiej 48 72-304 Brojce składających się z:

- 24 stołów o wymiarach 170x46x75cm (DxSxW) wykonanych z drewna lakierowanego sosnowego lub świerkowego z ramą metalową malowaną proszkowo umożliwiającą jej złożenie i rozłożenie; kolor drewna brązowy, kolor ramy zielony lub niebieski lub srebrny

- 48 ławek o wymiarach 170x23x46cm (DxSxW) wykonanych z drewna lakierowanego sosnowego lub świerkowego z ramą metalową malowaną proszkowo umożliwiającą jej złożenie i rozłożenie; kolor drewna brązowy, kolor ramy zielony lub niebieski lub srebrny


Wymagany przez Zamawiającego termin dostawy to 11 sierpnia 2023 r.


Minimalny gwarantowany okres gwarancji to 24 miesiące od dnia odbioru końcowego przedmiotu zamówienia na podstawie bezusterkowego protokołu podpisanego przez obie strony postępowania.


Zamawiający przewiduje możliwość zwiększenia przedmiotu zamówienia do 50% ilości zamawianych zestawów.


Zamówienie jest współfinansowane przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich – działanie „Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność” objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020.


Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel 913861194

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
informacja z otwarcia ofert-sig.pdf pdf 634.7 2023-07-19 12:41:43 Public message
zawiadomienie o wyborze zestawy biesiadne-sig.pdf pdf 633.49 2023-07-19 12:42:07 Public message

Announcements

2023-07-19 12:42 Łukasz Goszczyński Zawiadomienie o wyborze

zawiadomienie o wybo [...].pdf

2023-07-19 12:41 Łukasz Goszczyński Informacja z otwarcia ofert

informacja z otwarci [...].pdf

2023-07-14 10:00 Buyer message Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia 12.000 zł.

Subject of the request

No. Name Description and attachments Quantity
/ Unit
Net price / Unit Vat Gross price / Unit Currency Delivery address Attach
file
1 Zakup 24 zestawów biesiadnych 1 stół i 2 ławki 24 pc. - (0)
Currency rates NBP , EUR: 4.2685 PLN

Criteria and formal conditions

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Price 100% Offer value 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - Do dnia 11 sierpnia 2023 r. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Okres gwarancji - Minimum 24 miesiące. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Unlock the form

The number of page views: 234