Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: 6R.IN.2023 Dostawa materiałów do wykonania remontu parkingu

Bogusław Lipski
Gmina Człuchów Oddział: Referat Rozwoju, Inwestycji i Ochrony Środowiska
Termin:
Zamieszczenia : 10-07-2023 08:27:00
Składania : 14-07-2023 11:00:00
Otwarcia : -
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

1.    Ofertę należy złożyć za pomocą platformy zakupowej dostępnej na stronie www.ugczluchow.pl


2.    Oferta ma obejmować całość zamówienia oraz wszelkie dodatkowe koszty (np. cła, podatki, ubezpieczenie, transport itp.).


3. Opis przedmiotu zamówienia:

3.1 Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów do wykonania remontu parkingu.

Zakres Zamówienia:

L.P.

NAZWA

JEDN. MIARY

ILOŚĆ

1

2

3

4

1

KOSTKA BETONOWA SZARA CEGIEŁKA FAZOWANA GR. 8 cm

m²

450

2

KRAWĘŻNIK BETONOWY SZARY 100x15x30 cm

szt.

75

3

PODSYPKA CEMENTOWO PIASKOWA  1:4

m³

23

4

BETON C-12/15 NA ŁAWY POD OPORNIK

m³

5


4.    Wymagany termin realizacji umowy do dnia 14.08.2023 roku.

5.       Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował kryterium:

Cena                   -  100 %


W ofercie należy podać cenę za wykonanie całości zamówienia. Do oferty należy dołączyć formularz  ofertowy.

6.    Termin złożenia ofert:

Oferty należy złożyć w terminie do dnia 14.07.2023 roku, do godz. 11:00.

7.    Osobą uprawnioną do kontaktów z Wykonawcami jest:

      Bogusław Lipski, ul. Szczecińska 33,  pok. nr 20,

tel. (59) 834-10-01 wew.44.

8.   Ochrona danych osobowych.

1.    Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:

§  Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Człuchów, ul. Szczecińska 33, 77-300 Człuchów, tel. 59 8341001;

§  Administrator powołał Inspektora Ochrony Danych. Ma Pani/Pan prawo do skontaktowania się z Inspektorem Ochrony Danych poprzez wysłanie wiadomości elektronicznej na adres: sekretariat@ugczluchow.pl lub wysyłając korespondencję na adres: Urząd Gminy Człuchów, ul. Szczecińska 33, 77-300 Człuchów;

§  Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia IN  R  271.5.2023 na Likwidację Barszczu Sosnowskiego na terenie Gminy Człuchów;

§  odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będzie Gmina Człuchów oraz osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 Ustawy; 

§  Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 Ustawy, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;

§  obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach Ustawy, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z Ustawy; 

§  w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;

§  posiada Pani/Pan prawo:

   na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;

   na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;

   na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; 

   prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;

§  w przypadku gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO, ma Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, , ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

§  nie przysługuje Pani/Panu:

           w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;

            prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;

            na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

2. Wykonawca ubiegając się o udzielenie zamówienia jest zobowiązany do wypełnienia wszystkich obowiązków formalno-prawnych związanych z udziałem w postępowaniu.

Do obowiązków tych należą m.in. obowiązki wynikające z RODO, w szczególności obowiązek informacyjny przewidziany w art. 13 RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane te wykonawca bezpośrednio pozyskał. Jednakże obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 RODO nie będzie miał zastosowania, gdy i w zakresie, w jakim osoba fizyczna, której dane dotyczą, dysponuje już tymi informacjami (art. 13 ust. 4).

3.        Ponadto Wykonawca będzie musiał wypełnić obowiązek informacyjny wynikający z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazuje Zamawiającemu i których dane pośrednio pozyskał, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z włączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.

4.        W celu zapewnienia, że Wykonawca wypełnił ww. obowiązki informacyjne oraz ochrony prawnie uzasadnionych interesów osoby trzeciej, której dane zostały przekazane w związku z udziałem wykonawcy w postępowaniu,  zobowiązuje się wykonawcę do złożenia w postępowaniu o udzielenie zamówienia oświadczenia o wypełnieniu przez niego obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO.

5.        Oświadczenie wymagane od wykonawcy w zakresie wypełnienia przez niego obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO.

**    Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania
o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.

*** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.




Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
ZAŁĄCZNIK NR 1 -ZESTAWIENIE MATERIAŁÓW.doc doc 34.5 2023-07-10 08:27:00 Postępowanie
ZAŁĄCZNIK NR 2 - WZÓR UMOWY.pdf pdf 230.67 2023-07-10 08:27:00 Postępowanie

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Dostawa materiałów Dostawa materiałów 1 dostawa - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2685 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty (Zamawiający wymaga załączenia pliku) 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 167