Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 07-07-2023 11:44:00 |
Składania : | 21-07-2023 12:00:00 |
Otwarcia : | 21-07-2023 12:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Dostawy |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
Opis przedmiotu zamówienia:
Dostawa wody źródlanej.
Szczegółowe wymagania zawarte są w załączonym „Arkuszu asortymentowo – cenowym” .
Odbiorca przedmiotu zamówienia:
Odbiorcą przedmiotu zamówienia jest Wojskowe Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa SPZOZ z siedzibą w Warszawie przy ul. Koszykowej 78, Zespół Medyczny przy ul. Szaserów 128 oraz podległe Terenowe Stacje.
Adresy dostaw zawarte są w załączniku "Adresy dostaw".
Termin realizacji:
Umowa obowiązywać będzie przez okres 12 miesięcy lub do czasu wykorzystania wartości Umowy, w zależności co nastąpi wcześniej.
Dostawy będą odbywać się cyklicznie w odstępach co 2 tygodnie.
Z postępowania i udzielenie zamówienia wyklucza się wykonawcę w stosunku do którego zachodzi którakolwiek z okoliczności wskazanych w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2023-07-26 10:24 | Krystyna Piotrowska | Wojskowe Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa SPZOZ w Warszawie uprzejmie informuję, że w postępowaniu na dostawę wody źródlanej wybrana została oferta firmy EDEN SPRINGS Sp. z o.o. z siedzibą ul. Perla 10, 41-300 Dąbrowa Górnicza, z ceną brutto: 29 962,80 zł. |
2023-07-19 08:06 | Krystyna Piotrowska |
W
związku
z
otrzymanym
pytaniem
Zamawiający
udziela
następującej
odpowiedzi: Dotyczy projektu umowy: Pyt: Proszę także o informację i możemy dodać poniższe zapisy umowne: 6.2. Zamawiający ma prawo odstąpić od niniejszej Umowy w całości lub w części albo wypowiedzieć Umowę w trybie natychmiastowym w całości lub w części, jeżeli Wykonawca naruszy jakiekolwiek jej istotne postanowienie, w tym w szczególności, jeżeli: 1) bez uzasadnionych przyczyn czterokrotnie nie dostarczył przedmiotu umowy w terminie, o którym mowa w § 2 ust. 3-5, pomimo ostrzeżenia ze strony Zamawiającego o możliwości odstąpienia od umowy doręczonego Wykonawcy nie później niż na 7 dni przed ostatnim przypadkiem niedostarczenia przedmiotu umowy w terminie; 2) wykonuje przedmiot umowy niezgodnie z jej postanowieniami, mimo upływu min. 7 dniowego terminu wyznaczonego przez Zamawiającego w wezwaniu do prawidłowego jej wykonywania Odp: Zamawiający nie wyraża zgody na zmianę zapisów w § 6 ust. 2 pkt. 1. Jednocześnie Zamawiający wykreśla pkt. 2 ust. 2 § 6. Nowy projekt umowy został umieszczony na platformie w dniu 19.07.2023 r. |
2023-07-18 10:23 | Krystyna Piotrowska |
W
związku
z
otrzymanymi
pytaniami
Zamawiający
udziela
następujących
odpowiedzi: Dotyczy projektu umowy: Pyt: 3.1. Zamawiający zobowiązuje się zapłacić Wykonawcy za dostarczenie przedmiotu określonego w Załączniku Nr 1 do Umowy wynagrodzenie w wysokości ………………………zł (słownie……………………………) netto plus należny podatek VAT co stanowi wynagrodzenie brutto:………………… zł (słownie……………..) - proszę o uwzględnienie w umowie poniższego zapisu: "Kontrola łącznej wartości odebranych towarów lub zakupionych usług na podstawie niniejszej umowy obciąża Zamawiającego. W przypadku, gdy wartość ta przekroczy maksymalną wartość przedmiotu umowy określoną powyżej, Zamawiający zobowiązuje się do zapłaty nadwyżki wg cen i na zasadach zgodnych z warunkami niniejszej umowy." Odp: Zamawiający wyraża zgodę na zmianę, uwzględniono w nowym projekcie umowy. Pyt: 3.7.Wykonawca gwarantuje stałość cen oferowanego towaru przez okres trwania Umowy, z zastrzeżeniem postanowień § 9.- (.....); zmiany obowiązującej stawki VAT, proszę o (....) uwzględnienie w umowie. Odp: Zamawiający wyraża zgodę na zmianę, uwzględniono w nowym projekcie umowy. Pyt: Proszę o załączenie potencjalnie (....) klauzuli RODO: Odp: Zamawiający pozostawia umieszczone na platformie klauzule i oświadczenia dot. RODO, nie dodaje nowych załączników. Pyt: 11. Oświadczam, że otrzymałem "Informacje dotyczące odstąpienia od Umowy" oraz "Wzór formularza odstąpienia od Umowy. * * Dotyczy przedsiębiorców będących osobami fizycznymi. Odp: Podmiotami umowy nie są osoby fizyczne. Pyt: 1. Wykonawca zobowiązany jest zapłacić Zamawiającemu kary umowne z tytułu: 1) odstąpienia od Umowy przez Wykonawcę lub Zamawiającego z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy lub wypowiedzenia Umowy przez Zamawiającego w trybie natychmiastowym - w wysokości 10% wynagrodzenia brutto określonego w § 3 ust. 1;- (....) - proszę o możliwość dodania zapisu lustrzanego do umowy Odp: Nie można zastrzec kary umownej w odniesieniu do Zamawiającego, bowiem zgodnie z art. 483 kc, kara umowna może dotyczyć niewykonania lub nienależytego wykonania zobowiązania niepieniężnego. Zobowiązanie Zamawiającego ma charakter świadczenia pieniężnego. Pyt: 5.1-2 KARY UMOWNE 2. Łączna wartość kar umownych nie może przekroczyć 30% wynagrodzenia brutto, o którym mowa w § 3 ust. 1.- proszę o możliwość zmiany na 15 %. Odp: Zamawiający wyraża zgodę na zmianę, uwzględniono w nowym projekcie umowy Pyt: 6.2. 6) nie realizuje Umowy w sposób należyty mimo upływu min. 3 dniowego terminu wyznaczonego przez Zamawiającego w wezwaniu do należytego jej wykonania.- proszę o zmianę na 7 dni Odp: Zamawiający wyraża zgodę na zmianę, uwzględniono w nowym projekcie umowy |
Komunikaty