Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 07-07-2023 12:22:00 |
Składania : | 17-07-2023 09:00:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
OGŁOSZENIE O ZAPYTANIU OFERTOWYM
nr WIM 271.2.56.2023 z dnia 07.07.2023 r.
(w przedmiocie zamówienia o wartości do kwoty 130.000 zł na podst. art.2 ust.1 pkt.1
ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych Dz.U.2022.1710 z późn. zm).
1. Nazwa oraz adres Zamawiającego:
Miasto Bydgoszcz, ul. Jezuicka 1, 85-102 Bydgoszcz.
Wydział przeprowadzający postępowanie:
Wydział Inwestycji Miasta (WIM), ul. Grudziądzka 9-15, bud. B, 85-130 Bydgoszcz.
Nazwa zadania: pn. Flow Track na os. Wyżyny (Program BBO)
2. Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji geologiczno-inżynierskiej określającej warunki geologiczno-inżynierskie dla skarpy osiedla Wyżyny wzdłuż ul. Al. Jana Pawła II (dz. nr ew. 18/2,19/2, 21 obr. 470; dz. nr ew. 81 obr. 191).
Dokumentacja geologiczno-inżynierska będzie podstawą do zaprojektowania trasy rowerowej typu enduro, wykorzystującej naturalne pochylenie terenu na skarpie os. Wyżyny.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w zał. nr 4.2)
3. Informacje dotyczące warunków formalnych (podmiotowych) jakie powinien spełniać wykonawca zamówienia jak wyżej:
1) prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie określonym w zapytaniu ofertowym,
2) posiadanie uprawnień geologicznych do sporządzania opracowań geologiczno-inżynierskich zgodnie z ustawą Prawo geologiczne i górnicze z dnia 9 czerwca 2011 r. (Dz. U. 2023 poz. 633), tj.:
* kwalifikacje do wykonywania, dozorowania i kierowania pracami geologicznymi kategorii VI lub VII;
* kwalifikacje do wykonywania czynności dozoru kategorii XI, XII lub XIII,
3) posiadanie doświadczenia - wykonanie w okresie ostatniego roku (12 miesięcy), łącznie min. 3 usług z zakresu sporządzenia dokumentacji geologiczno-inżynierskich zgodnie z rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 18 listopada 2016 r. w sprawie dokumentacji hydrogeologicznej i dokumentacji geologiczno-inżynierskiej (Dz. U. z 2016 r., poz. 2033) których istotnym elementem były opracowania obejmujące obliczenia stateczności zbocza (wg załączonego wzoru - załącznik 1),
4) w zamówieniu nie mogą uczestniczyć podmioty, z którymi Zamawiający rozwiązał umowę z przyczyn Wykonawcy.
4. Załączniki do zapytania:
1) wykaz usług (do wypełnienia przez oferenta),
2) opis przedmiotu zamówienia,
3) opis inwestycji - materiały promocyjne Program BBO,
4) wzór umowy,
5) informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych,
6) oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu (do wypełnienia przez oferenta).
5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
6. Kryterium oceny ofert, opis sposobu oceny ofert i warunki płatności:
6.1. Kryterium oceny ofert
Ustala się następujące kryteria wyboru oferty najkorzystniejszej: 100 % cena, przy czym oferowana cena za wykonanie zamówienia powinna uwzględniać formę wynagrodzenia ryczałtowego rozliczonego na podstawie oferty wykonawcy.
6.2. Sposób oceny ofert:
1) ocena ofert zostanie przeprowadzona w oparciu o przedstawione powyżej kryterium,
2) w toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert,
3) inicjatywa udzielenia wyjaśnień należy wyłącznie do instytucji Zamawiającego – wykonawca nie może w tych sprawach występować z własnej inicjatywy,
4) nie przewiduje się prowadzenia między Zamawiającym, a Wykonawcą negocjacji ceny dotyczących złożonej oferty,
5) ceny muszą być: podane i wyliczone w zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku (zasada zaokrąglenia – poniżej 5 należy końcówkę pominąć, powyżej i równe 5 należy zaokrąglić w górę),
6) Zamawiający poprawia w tekście oferty:
* oczywiste omyłki pisarskie - to omyłki nie budzące wątpliwości, bezsporne – powstałe w sposób niezamierzony, przypadkowo, nieświadomie (automatycznie), a nadto takie, że każdy, nie znający sprawy równie łatwo zauważy je i równie łatwo wskaże ten sam sposób ich poprawienia;
* oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek, niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
6.3. Warunki płatności:
1) podstawę do wystawienia przez Wykonawcę faktury/rachunku stanowić będzie decyzja zatwierdzająca dokumentację geologiczno-inżynierską oraz podpisany przez Zamawiającego protokół odbioru końcowego,
2) termin płatności - 10 dni od daty udokumentowanego wykonania przedmiotu umowy i dostarczenia faktury/rachunku do siedziby Wydziału Inwestycji Miasta.
7. Termin wykonania zamówienia: - 21 tygodni od daty zawarcia umowy.
8. Osoby uprawnione do kontaktów z wykonawcami (w zakresie wyjaśniania treści zapytania ofertowego, zakresu i przedmiotu zamówienia):
Kamila Sobiś, inspektor WIM (koordynator) – tel. 52 58 59 229.
9. Termin składania odpowiedzi na zapytanie ofertowe upływa w dniu 17.07.2023r. o godz. 9.00.
10. Składając ofertę wykonawca zobowiązany jest załączyć:
1) potwierdzenie posiadanego doświadczenia (wypełniony załącznik nr 1) – wykaz wykonanych w ostatnim roku (12 m-cy) zamówień odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotowi niniejszego zamówienia,
2) dowód/dowody należytego wykonania zamówienia/ń wykazanego/ych w załączniku nr 1 (referencje/poświadczenia podmiotu, na rzecz którego takie zamówienie/a zostało/y wykonane),
3) podpisane oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu.
Brak przekazania Zamawiającemu wymaganych i określonych w pkt. 10 ppkt.: 1-3 załączników spowoduje odrzucenie oferty.
11. W przypadku, gdy w postępowaniu złożone zostaną dwie lub więcej ofert o takiej samej wartości, Zamawiający może wezwać wykonawców do złożenia ofert dodatkowych.
12. Zgodnie z art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego Zamawiający informuje, że nie będą rozpatrywane oferty:
1) wykonawcy wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
2) wykonawcy, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022r. poz. 593, 655, 835, 2180 i 2185) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
3) wykonawcy, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021r. poz. 217, 2105 i 2106 oraz z 2022 r. poz. 1488), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy.
13. Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania.
Bydgoszcz, 07.07.2023 r.
Wydział Inwestycji Miasta
wz. Dyrektora Wydziału
Jolanta Drostek
2023-07-18 13:16 | Maciej Grabowski | Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty |
2023-07-14 09:04 | Maciej Grabowski | Odpowiedź Zamawiającego na pytanie Wykonawcy. |
2023-07-13 15:10 | Maciej Grabowski | Odpowiedź na pytanie Wykonawcy. |
Komunikaty