Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: WIM 271.2.56.2023 Wykonanie dokumentacji geologiczno-inżynierskiej określającej warunki geologiczno-inżynierskie dla skarpy osiedla Wyżyny wzdłuż ul. Al. Jana Pawła II w Bydgoszczy

Maciej Grabowski
Urząd Miasta Bydgoszcz Oddział: Wydział Inwestycji Miasta
Termin:
Zamieszczenia : 07-07-2023 12:22:00
Składania : 17-07-2023 09:00:00
Otwarcia : -
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

OGŁOSZENIE O ZAPYTANIU OFERTOWYM

nr WIM 271.2.56.2023 z dnia 07.07.2023 r.

  (w przedmiocie zamówienia o wartości do kwoty 130.000 zł na podst. art.2 ust.1 pkt.1

ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych Dz.U.2022.1710 z późn. zm).




1. Nazwa oraz adres Zamawiającego:

   Miasto Bydgoszcz, ul. Jezuicka 1, 85-102 Bydgoszcz.

   

   Wydział przeprowadzający postępowanie:

   Wydział Inwestycji Miasta (WIM), ul. Grudziądzka 9-15, bud. B, 85-130 Bydgoszcz.

   

Nazwa zadania: pn. Flow Track na os. Wyżyny (Program BBO)


2. Opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji geologiczno-inżynierskiej określającej warunki geologiczno-inżynierskie dla skarpy osiedla Wyżyny wzdłuż ul. Al. Jana Pawła II (dz. nr ew. 18/2,19/2, 21 obr. 470; dz. nr ew. 81  obr. 191).

Dokumentacja geologiczno-inżynierska będzie podstawą do zaprojektowania trasy rowerowej typu enduro, wykorzystującej naturalne pochylenie terenu na skarpie os. Wyżyny.


   Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w zał. nr 4.2)

  

3. Informacje dotyczące warunków formalnych (podmiotowych) jakie powinien spełniać wykonawca zamówienia jak wyżej:

1) prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie określonym w zapytaniu ofertowym,

2) posiadanie uprawnień geologicznych do sporządzania opracowań geologiczno-inżynierskich zgodnie z ustawą Prawo geologiczne i górnicze z dnia 9 czerwca 2011 r. (Dz. U. 2023 poz. 633), tj.:

* kwalifikacje do wykonywania, dozorowania i kierowania pracami geologicznymi kategorii VI lub VII;

* kwalifikacje do wykonywania czynności dozoru kategorii XI, XII lub XIII,

3) posiadanie doświadczenia - wykonanie w okresie ostatniego roku (12 miesięcy), łącznie min. 3 usług z zakresu sporządzenia dokumentacji geologiczno-inżynierskich zgodnie z rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 18 listopada 2016 r. w sprawie dokumentacji hydrogeologicznej i dokumentacji geologiczno-inżynierskiej (Dz. U. z 2016 r., poz. 2033) których istotnym elementem były opracowania obejmujące obliczenia stateczności zbocza (wg załączonego wzoru - załącznik 1),

4) w zamówieniu nie mogą uczestniczyć podmioty, z którymi Zamawiający rozwiązał umowę z przyczyn Wykonawcy.


4. Załączniki do zapytania:

1) wykaz usług (do wypełnienia przez oferenta),

2) opis przedmiotu zamówienia,

3) opis inwestycji - materiały promocyjne Program BBO,

4) wzór umowy,

5) informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych,

6) oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu (do wypełnienia przez oferenta).


5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.


6. Kryterium oceny ofert, opis sposobu oceny ofert i warunki płatności:

6.1. Kryterium oceny ofert

Ustala się następujące kryteria wyboru oferty najkorzystniejszej: 100 % cena, przy czym oferowana cena za wykonanie zamówienia powinna uwzględniać formę wynagrodzenia ryczałtowego rozliczonego na podstawie oferty wykonawcy.

6.2. Sposób oceny ofert:

1) ocena ofert zostanie przeprowadzona w oparciu o przedstawione powyżej kryterium,

2)  w toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert,

3) inicjatywa udzielenia wyjaśnień należy wyłącznie do instytucji Zamawiającego – wykonawca nie może w tych sprawach występować z własnej inicjatywy,

4) nie przewiduje się prowadzenia między Zamawiającym, a Wykonawcą negocjacji ceny dotyczących złożonej oferty,

5) ceny muszą być: podane i wyliczone w zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku (zasada zaokrąglenia – poniżej 5 należy końcówkę pominąć, powyżej i równe 5 należy zaokrąglić w górę),

6) Zamawiający poprawia w tekście oferty:

* oczywiste omyłki pisarskie - to omyłki nie budzące wątpliwości, bezsporne – powstałe w sposób niezamierzony, przypadkowo, nieświadomie (automatycznie), a nadto takie, że każdy, nie znający sprawy równie łatwo zauważy je i równie łatwo wskaże ten sam sposób ich poprawienia;

* oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek, niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona.


6.3. Warunki płatności:

1) podstawę do wystawienia przez Wykonawcę faktury/rachunku stanowić będzie decyzja zatwierdzająca dokumentację geologiczno-inżynierską oraz podpisany przez Zamawiającego protokół odbioru końcowego,

2) termin płatności - 10 dni od daty udokumentowanego wykonania przedmiotu umowy i dostarczenia faktury/rachunku do siedziby Wydziału Inwestycji Miasta.


7. Termin wykonania zamówienia: - 21 tygodni od daty zawarcia umowy.


8. Osoby uprawnione do kontaktów z wykonawcami (w zakresie wyjaśniania treści zapytania ofertowego, zakresu i przedmiotu zamówienia):

 Kamila Sobiś, inspektor WIM (koordynator) – tel. 52 58 59 229.

9. Termin składania odpowiedzi na zapytanie ofertowe upływa w dniu 17.07.2023r. o godz. 9.00.

10. Składając ofertę wykonawca zobowiązany jest załączyć:

1) potwierdzenie posiadanego doświadczenia (wypełniony załącznik nr 1) – wykaz wykonanych w ostatnim roku (12 m-cy) zamówień odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotowi niniejszego zamówienia,

2) dowód/dowody należytego wykonania zamówienia/ń wykazanego/ych w załączniku nr 1 (referencje/poświadczenia podmiotu, na rzecz którego takie zamówienie/a zostało/y wykonane),

3) podpisane oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu.


Brak przekazania Zamawiającemu wymaganych i określonych w pkt. 10 ppkt.: 1-3 załączników spowoduje odrzucenie oferty.


11. W przypadku, gdy w postępowaniu złożone zostaną dwie lub więcej ofert o takiej samej wartości, Zamawiający może wezwać wykonawców do złożenia ofert dodatkowych.


12. Zgodnie z art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego Zamawiający informuje, że nie będą rozpatrywane oferty:

1) wykonawcy wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;

2) wykonawcy, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia  1 marca 2018r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022r. poz. 593, 655, 835, 2180 i 2185) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;

3) wykonawcy, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021r. poz. 217, 2105 i 2106 oraz z 2022 r. poz. 1488), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy.


13. Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania.


Bydgoszcz, 07.07.2023 r.                                    

Wydział Inwestycji Miasta

wz. Dyrektora Wydziału

Jolanta Drostek        

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
OPZ-zał. 2.pdf pdf 84.45 2023-07-07 12:22:00 Postępowanie
RODO.pdf pdf 54.8 2023-07-07 12:22:00 Postępowanie
zał. 3 opis inwestycji.pdf pdf 4748.41 2023-07-07 12:22:00 Postępowanie
zał. 6 oświadczenie.pdf pdf 93.42 2023-07-07 12:22:00 Postępowanie
zał.1_Wykaz uslug.doc doc 32.5 2023-07-07 12:22:00 Postępowanie
dok. geolog. inż. SkarpaJanaPawła.pdf pdf 305.18 2023-07-10 13:41:05 Postępowanie
GeotechPytOdp.pdf pdf 23.3 2023-07-13 15:10:54 Publiczna wiadomość
GeotechPytOdp2.pdf pdf 24.77 2023-07-14 09:04:27 Publiczna wiadomość
WynikGeologiaJanaPawła.pdf pdf 33.44 2023-07-18 13:16:09 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-07-18 13:16 Maciej Grabowski Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty

WynikGeologiaJanaPaw [...].pdf

2023-07-14 09:04 Maciej Grabowski Odpowiedź Zamawiającego na pytanie Wykonawcy.

GeotechPytOdp2.pdf

2023-07-13 15:10 Maciej Grabowski Odpowiedź na pytanie Wykonawcy.

GeotechPytOdp.pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Wykonanie dokumentacji geologiczno-inżynierskiej określającej warunki geologiczno-inżynierskie dla skarpy osiedla Wyżyny wzdłuż ul. Al. Jana Pawła II w Bydgoszczy Przedmiot zamówienia obejmuje zakres określony w ogłoszeniu o zapytaniu ofertowym wraz z załącznikami i wzorze umowy. 1 kpl. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3468 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 10 dni zgodnie z warunkami określonymi we wzorze umowy. Warunek obowiązkowy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - 21 tygodni od daty zawarcia umowy, zgodnie z warunkami określonymi we wzorze umowy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 293