Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Łamiemy bariery, łączymy pokolenia – rewitalizacja Obszaru Podgrodzia, Starego Miasta i Śródmieścia Miasta Słupska – budynek Wspólnoty Mieszkaniowej przy ul. Kołłątaja 9

Termin:
Zamieszczenia : 06-07-2023 11:38:00
Składania : 24-07-2023 09:00:00
Otwarcia : 24-07-2023 09:15:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Robota budowlana

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,

Zamówienie realizowane w ramach projektu „Łamiemy bariery, łączymy pokolenia – rewitalizacja Obszaru Podgrodzia, Starego Miasta i Śródmieścia Miasta Słupska – budynek przy ul. Kołłątaja 9” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, Osi Priorytetowej 8, Poddziałanie 8.1.2. współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.

Projekt realizowany w partnerstwie:

-     Lider – Miasto Słupsk

-     Partner:  Wspólnota Mieszkaniowa Kołłątaja 9

Postępowanie zostało również opublikowane w  www.bazakonkurencyjnosci.gov.pl

Postępowanie prowadzone jest zgodnie z zasadą konkurencyjności określoną w „Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020”

Przedmiotem zamówienia jest 1.1.    remont elewacji frontowych wraz z izolacją ścian fundamentowych oraz remontem balkonów i loggii elewacji frontowych budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Kołłątaja 9 w Słupsku w zakresie:

- remont elewacji frontowych – południowej (od ul. Konopnickiej) oraz zachodniej
( od ul. Kołłątaja) w tym:

- wykonanie izolacji przeciwwodnej ścian fundamentowych;

- remont i renowacja elewacji powyżej terenu;

- remont balkonów;

- wywóz i utylizacja wszystkich materiałów pochodzących z rozbiórek, uporządkowanie terenu wokół budynku po zakończeniu robót budowlanych;

- montaż tablicy informacyjnej wykonanej zgodnie z wytycznymi .

4.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 11 do zapytania ofertowego

4.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja budowlana w składzie: projekt budowlany, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, oraz pomocniczo przedmiar robót, stanowiące załączniki  do niniejszego zapytania :

4.3.1. Projekt budowlany  (załącznik nr 6),

4.3.2.  Specyfikacja Techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (załącznik nr 7),

4.3.3. Przedmiar robót budowlanych (załącznik nr 8),

4.4. Roboty muszą być wykonane zgodnie z opisaną w pkt. 4.3. dokumentacją budowlaną, obowiązującymi przepisami, normami oraz na ustalonych umową warunkach.

4.5. Wymagany okres rękojmi  na wykonany przedmiot zamówienia wynosi 60 miesięcy. 

 Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.

 Ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w postaci elektronicznej.

Treść oferty musi odpowiadać treści ogłoszenia

Na ofertę składają się następujące dokumenty:

1.        formularz ofertowy – stanowiący załącznik nr 1 do zapytania

2.        Dokumenty o których mowa w pkt. 6.8. zapytania.

3.        Oświadczenie o którym mowa w pkt.7.4. zapytania

4.         kosztorys ofertowy opracowany przez Wykonawcę zgodnie z pkt 11.4. zapytania;

5.        dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty; odpowiednie pełnomocnictwa (jeżeli dotyczy). 

Oferta powinna być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z formą reprezentacji Wykonawcy określoną w rejestrze lub innym dokumencie, właściwym dla danej formy organizacyjnej Wykonawcy albo przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy.

 Oferta oraz pozostałe oświadczenia i dokumenty, dla których Zamawiający określił wzory w formie formularzy zamieszczonych w załącznikach do zapytania, powinny być sporządzone zgodnie z tymi wzorami, co do treści oraz opisu kolumn i wierszy.

Termin wykonania robót:

Wymagany termin realizacji przedmiotu zamówienia: do dnia 20 listopada 2023 roku

W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 785881070 

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl



Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Zapytanie ofertowe .pdf pdf 349.69 2023-07-06 11:38:00 Postępowanie
ogloszenie_165600.pdf pdf 50.61 2023-07-06 11:38:00 Postępowanie
Zał. 1- Formularz oferty.doc doc 102 2023-07-06 11:38:00 Postępowanie
Zał. 2 - Oświadczenie Wykonawcy.doc doc 99 2023-07-06 11:38:00 Postępowanie
Zał. 3 - wzór umowy.doc doc 293 2023-07-06 11:38:00 Postępowanie
Zał. 4 - Wykaz robót.doc doc 79 2023-07-06 11:38:00 Postępowanie
Zał. 5 - Wykaz osób.doc doc 69.5 2023-07-06 11:38:00 Postępowanie
Zał. 6 - Projekt.zip zip 5925.38 2023-07-06 11:38:00 Postępowanie
Zal. 7 - Specyfikacja techniczna Kollataja 9 (1)-1.pdf pdf 434.35 2023-07-06 11:38:00 Postępowanie
Zał. 8 - Przedmiar.pdf pdf 132.42 2023-07-06 11:38:00 Postępowanie
Zał. 9 - Wykaz rozwiązań równoważnych.doc doc 79 2023-07-06 11:38:00 Postępowanie
Zal. 10 - Cechy produktów równowaznych Kollataja 9(1).pdf pdf 193.24 2023-07-06 11:38:00 Postępowanie
Zal. 11 - Opis przedmiotu zamówienia Kollataja 9(1).pdf pdf 53.55 2023-07-06 11:38:00 Postępowanie
Informacja z otwarcia ofert.pdf pdf 157.49 2023-07-24 12:22:18 Publiczna wiadomość
Uniewaznienie postępowania .pdf pdf 153.63 2023-08-07 10:29:58 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-08-07 10:29 Dorota Wysocka Informacja o unieważnieniu postępowania

Uniewaznienie postęp [...].pdf

2023-07-24 12:22 Dorota Wysocka Informacja z otwarcia ofert

Informacja z otwarci [...].pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie z formularzem oferty 1 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2624 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 60% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Gwarancja na wykonane prace 40% a) zaoferowanie 36 miesięcy okresu gwarancji jakości - 0,00 pkt, b) zaoferowanie 48 miesięcy okresu gwarancji jakości - 10,00 pkt, c) zaoferowanie 60 miesięcy okresu gwarancji jakości - 20,00 pkt, d) zaoferowanie 72 miesięcy okresu gwarancji jakości - 40,00 pkt (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 457