Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 06-07-2023 11:38:00 |
Składania : | 24-07-2023 09:00:00 |
Otwarcia : | 24-07-2023 09:15:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Robota budowlana |
Szanowni Państwo,
Zamówienie realizowane w ramach projektu „Łamiemy bariery, łączymy pokolenia – rewitalizacja Obszaru Podgrodzia, Starego Miasta i Śródmieścia Miasta Słupska – budynek przy ul. Kołłątaja 9” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, Osi Priorytetowej 8, Poddziałanie 8.1.2. współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.
Projekt realizowany w partnerstwie:
- Lider
– Miasto Słupsk
- Partner: Wspólnota Mieszkaniowa Kołłątaja 9
Postępowanie zostało również opublikowane w www.bazakonkurencyjnosci.gov.pl
Przedmiotem zamówienia jest 1.1. remont elewacji frontowych wraz z izolacją ścian fundamentowych oraz remontem balkonów i loggii elewacji frontowych budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Kołłątaja 9 w Słupsku w zakresie:
- remont elewacji frontowych – południowej (od ul. Konopnickiej) oraz
zachodniej
( od ul. Kołłątaja) w tym:
- wykonanie izolacji przeciwwodnej ścian
fundamentowych;
- remont i renowacja elewacji powyżej terenu;
- remont balkonów;
- wywóz i utylizacja wszystkich materiałów
pochodzących z rozbiórek, uporządkowanie terenu wokół budynku po zakończeniu robót
budowlanych;
- montaż tablicy informacyjnej wykonanej zgodnie z wytycznymi .
4.2. Szczegółowy
opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 11 do zapytania ofertowego
4.3. Szczegółowy
opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja budowlana w składzie: projekt
budowlany, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, oraz
pomocniczo przedmiar robót, stanowiące załączniki do niniejszego zapytania :
4.3.1.
Projekt budowlany (załącznik nr 6),
4.3.2. Specyfikacja Techniczna wykonania i odbioru robót
budowlanych (załącznik nr 7),
4.3.3. Przedmiar robót
budowlanych (załącznik nr 8),
4.4. Roboty muszą być
wykonane zgodnie z opisaną w pkt. 4.3. dokumentacją budowlaną, obowiązującymi
przepisami, normami oraz na ustalonych umową warunkach.
4.5. Wymagany okres
rękojmi na wykonany przedmiot zamówienia
wynosi 60 miesięcy.
Wykonawca może złożyć tylko jedną
ofertę.
Ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w postaci
elektronicznej.
Treść oferty musi odpowiadać treści ogłoszenia
Na ofertę składają się następujące dokumenty:
1.
formularz
ofertowy – stanowiący załącznik nr 1 do
zapytania
2.
Dokumenty
o których mowa w pkt. 6.8. zapytania.
3.
Oświadczenie
o którym mowa w pkt.7.4. zapytania
4.
kosztorys ofertowy opracowany przez Wykonawcę zgodnie
z pkt 11.4. zapytania;
5.
dokumenty,
z których wynika prawo do podpisania oferty; odpowiednie pełnomocnictwa (jeżeli
dotyczy).
Oferta
powinna być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy,
zgodnie z formą reprezentacji Wykonawcy określoną w rejestrze lub innym
dokumencie, właściwym dla danej formy organizacyjnej Wykonawcy albo przez
upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy.
Oferta oraz pozostałe oświadczenia i dokumenty, dla których Zamawiający określił wzory w formie formularzy zamieszczonych w załącznikach do zapytania, powinny być sporządzone zgodnie z tymi wzorami, co do treści oraz opisu kolumn i wierszy.
Termin wykonania
robót:
Wymagany
termin realizacji przedmiotu zamówienia: do dnia 20
listopada 2023 roku
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 785881070
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
2023-08-07 10:29 | Dorota Wysocka | Informacja o unieważnieniu postępowania |
2023-07-24 12:22 | Dorota Wysocka | Informacja z otwarcia ofert |
Komunikaty