Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 12-07-2023 07:12:00 |
Składania : | 24-07-2023 11:00:00 |
Otwarcia : | 24-07-2023 11:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
Informujemy o postępowaniu prowadzonym przez zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania zamawiającego.
I. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 1. Wykonanie przeglądu i konserwacji urządzeń systemów SSWiN, SKD, CCTV w budynku Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Warszawie przy ul. Pankiewicza 4 w Warszawie.
2. Wykonanie przedmiotu umowy nastąpi w terminie od 2 października 2023 do 15 listopada 2023 r. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: 1) OPZ stanowiący załącznik nr 1; 2) wzór umowy na świadczenie usług stanowiący załącznik nr 2.
II. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU 1. O udzielenie zamówienia może ubiegać się każdy wykonawca, który spełnia następujące warunki udziału w postępowaniu i wraz z ofertą przekaże zamawiającemu stosowne dokumenty potwierdzając, że wykonawca: 1) posiada autoryzację dystrybutora lub producenta (jest autoryzowanym instalatorem) w zakresie konserwacji systemu: a) SSWiN oraz SKD producenta systemu ATS MASTER GE Security Polska sp. z o. o. (obecnie Carrier Fire & Security Polska Sp. z o.o),
b) CCTV producenta systemu IP ATS MASTER GE Security Polska sp. z o. o. (obecnie Carrier Fire & Security Polska Sp.z o.o). 2. dysponuje co najmniej 2 wykwalifikowanymi pracownikami wyznaczonymi do realizacji umowy, którzy legitymują się wpisem na listę
kwalifikowanych pracowników zabezpieczenia technicznego. 3. Jeżeli wykonawca nie potwierdzi że spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w ust. 1, zamawiający odrzuci ofertę
wykonawcy.
III. KRYTERIA I ZASADY OCENY OFERT 1. Kryteria wyboru: [C] cena oferty - 100%. 2. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana ta oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów.
1. W przypadku pytań merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"
2. Ostateczny termin na zadanie pytań to 2 dni robocze przed terminem składania ofert.
Dodatkowe informacje można uzyskać w sprawie:
1) przedmiotu zamówienia (OPZ) pod nr tel 22 553 70 24 - Dariusz Walenty Florek
2) zagadnień proceduralnych:
a) pod nr tel 22 553 78 66 - Magdalena Jańczuk
b) pod nr tel 22 553 78 65 - Piotr Kosicki
3) związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00 tel. 22 101 02 02, e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2023-08-10 08:43 | Piotr Kosicki |
Informacja
o
wyborze
najkorzystniejszej
oferty
Pismo Adm-290/157/2023 z dn. 10.08.2023 r. |
2023-07-12 08:26 | Magdalena Jańczuk | Wyjaśnienia treści postępowania 12.07.2023 r. |
Komunikaty