Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: 15/DIT/RB/P/2023 Wykonanie prac murarskich, tynkarskich, malarskich, stolarskich, ciesielskich w nieruchomościach stanowiących własność Miasta Słupska zarządzanych przez PGM Sp. z o.o. w Słupsku- II postępowanie

Termin:
Zamieszczenia : 06-07-2023 09:23:00
Składania : 21-07-2023 10:00:00
Otwarcia : 21-07-2023 10:30:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Robota budowlana

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
SWZ .doc doc 260 2023-07-06 09:23:00 Postępowanie
SWZ .pdf pdf 410.78 2023-07-06 09:23:00 Postępowanie
Ogłoszenie o zamówieniu-1.pdf pdf 142.47 2023-07-06 09:23:00 Postępowanie
Zał. 1 - Formularz oferty .doc doc 61.5 2023-07-06 09:23:00 Postępowanie
Zał. 2 - Wzór oświadczenia o spełnieniu warunków udziału.doc doc 60.5 2023-07-06 09:23:00 Postępowanie
Zał. 2a- Wzór oświadczenia o spełnieniu warunków udziału.doc doc 60.5 2023-07-06 09:23:00 Postępowanie
Zał. 3- Wzór oświadczenia o braku podsatw do wykluczenia.doc doc 63.5 2023-07-06 09:23:00 Postępowanie
Zał. 3a- Wzór oświadczenia o braku podsatw do wykluczenia.doc doc 64 2023-07-06 09:23:00 Postępowanie
Zał. 4- zobowiązanie podmiotu udostępniajacego zasoby.doc doc 44.5 2023-07-06 09:23:00 Postępowanie
Zał. 5 - Wykaz robót.doc doc 50.5 2023-07-06 09:23:00 Postępowanie
Zał. 6 - Wykaz wyposażenia zakładu.doc doc 42 2023-07-06 09:23:00 Postępowanie
Zał. 7 - Oświadczenie o aktualnosci braku podstaw wykluczenia.doc doc 44 2023-07-06 09:23:00 Postępowanie
Zał. 8 -projekt umowy.doc doc 170 2023-07-06 09:23:00 Postępowanie
Zał. 9 Specyfikacja techniczna .doc doc 364 2023-07-06 09:23:00 Postępowanie
Zał. 10 Przedmiary robót pdf.zip zip 3387.62 2023-07-06 09:23:00 Postępowanie
Informacja z otwarcia ofert.docx docx 29.39 2023-07-21 12:22:29 Publiczna wiadomość
5. Unieważnienie postępowania.docx docx 23.73 2023-07-24 10:52:54 Publiczna wiadomość
Ogłoszenie o unieważnieniu-1.pdf pdf 64.68 2023-07-24 10:52:54 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-07-24 11:17 Anita Bogdańska Postępowanie zostało unieważnione. Uzasadnienie: Zamawiający zgodnie z art. 255 pkt.3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 ze zm.) unieważnia przedmiotowe postępowanie ponieważ cena lub koszt najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
2023-07-24 10:52 Anita Bogdańska Zamawiający unieważnia postępowanie zgodnie z art. 255 pkt.3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 ze zm .ponieważ cena lub koszt najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

5. Unieważnienie pos [...].docx

Ogłoszenie o unieważ [...].pdf

2023-07-21 12:22 Anita Bogdańska Zamawiający zamieszcza informację z otwarcia ofert.

Informacja z otwarci [...].docx

2023-07-21 10:00 Komunikat Zamawiającego Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia kwotę 81247,51 zł brutto

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)

Liczba odsłon strony: 475