Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 05-07-2023 15:21:00 |
Składania : | 12-07-2023 09:00:00 |
Otwarcia : | 12-07-2023 09:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
MIEJSCE, TERMIN I SPOSÓB ZŁOŻENIA OFERT:
Oferta powinna zostać złożona w formie elektronicznej lub papierowej na załączonym formularzu ofertowym (załącznik nr 1).
Wymaga się, aby wszystkie dokumenty składające się na kompleksową ofertę były opatrzone podpisem osoby lub osób upoważnionych do reprezentowania Wykonawcy. Dokumenty należy składać w formie oryginału lub kopii potwierdzonej przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem. W przypadku poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osoby nie wymienione w dokumencie rejestracyjnym Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo powinno być przedstawione w formie oryginału lub poświadczone za zgodność kopii przez notariusza.
Ofertę w formie elektronicznej należy złożyć na adres e-mali: um@rydultowy.pl.
Ofertę w formie pisemnej należy złożyć w zamkniętej, nieprzezroczystej kopercie, z dopiskiem Oferta na usługę obejmującą sprzedaż biletów podróżnych dla 12 uczestników drugiej rewizyty studyjnej Promotora Projektu miasta Rydułtowy u Partnera Projektu gminy Øvre Eiker w kancelarii Urzędu Miasta, przy ulicy Ofiar Terroru 36, 44-280 Rydułtowy. Obowiązuje data wpływu oferty do Urzędu Miasta Rydułtowy.
Dopuszcza się możliwość wysłania oferty pocztą, uwzględniając zapisy ppkt 4, przy czym za termin złożenia oferty uznaje się datę jej wpływu do siedziby Zamawiającego.
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel………..........
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2023-07-19 13:42 | Justyna Sladek | W załączeniu zawiadomienie. |
2023-07-07 13:31 | Katarzyna Iwulska | Uwaga! Odpowiedzi na zapytanie, poprawiony projekt umowy uwzględniający odpowiedzi oraz zmiana terminu składania ofert. |
Komunikaty