- Strona główna
- Postępowanie ID 789473
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
Zakup i dostawa pętli indukcyjnych przenośnych i stacjonarnych, krzeseł ewakuacyjnych, lup elektronicznych, materacy ewakuacyjnych, ramek do podpisów, tabletów, tyflomap dużych wiszących oraz realizacja usługi przygotowania wybranych dokumentów w tekście łatwym do czytania (ETR) w ramach projektu pn. „Dostępny samorząd - granty”, realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020
Wystawiający
-
UżytkownikKatarzyna Markowicz
-
Organizacja
-
OddziałWydział Polityki Społecznej i Zdrowia
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2023-07-05 12:36:00
-
Składania2023-07-13 08:00:00
-
Otwarcie ofert2023-07-13 08:30:00
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajDostawy
Wymagania i specyfikacja
Dostępny samorząd – granty
PS.2510.2.1.2022.AD Krosno, 5 lipca 2023 r.
OGŁOSZENIE
dotyczące zamówienia o wartości nieprzekraczającej 130 000 złotych na:
zakup i dostawę pętli indukcyjnych przenośnych i stacjonarnych, krzeseł ewakuacyjnych, lup elektronicznych, materacy ewakuacyjnych, ramek do podpisów, tabletów, tyflomap dużych wiszących oraz realizację usługi przygotowania wybranych dokumentów w tekście łatwym do czytania (ETR) w ramach projektu pn. „Dostępny samorząd - granty”, realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020
1. Zamawiający:
GMINA MIASTO KROSNO
ul. Lwowska 28a
38-400 Krosno
NIP: 6840013798
2. Tryb udzielenia zamówienia:
Postepowanie prowadzone jest w trybie przetargowym, na podstawie § 9 Regulaminu udzielania zamówień publicznych o wartości nieprzekraczającej 130 000 złotych, stanowiącego załącznik do zarządzenia Nr 924/20 Prezydenta Miasta Krosna z dnia 31 grudnia 2020 r.
Do zamówienia nie stosuje się ustawy z dnia 11.09.2019 r. Prawo zamówień publicznych.
3. Opis przedmiotu zamówienia:
Szczegółowy
opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik
nr 1 do niniejszego Ogłoszenia.
Pozostałe szczegóły dotyczące przedmiotowego postępowania znajdują się w załączonych poniżej dokumentach.
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
2023-07-17
15:09:53
|
Katarzyna Markowicz |
Informacja
o
wyborze
oferty
Załączniki |
2023-07-14
12:33:55
|
Katarzyna Markowicz |
Informacja
z
otwarcia
ofert
Załączniki |
2023-07-13
08:00:00
|
Komunikat Zamawiającego | Kwota przeznaczona na realizację zadania - 102 863,59 zł brutto |
2023-07-12
07:50:02
|
Katarzyna Markowicz |
W
załączeniu
odpowiedź
na
pytanie
Załączniki |
2023-07-11
12:53:09
|
Katarzyna Markowicz |
odpowiedź
na
pytanie
Załączniki |
Przedmiot zamówienia
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?