Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Zakup i dostawa pętli indukcyjnych przenośnych i stacjonarnych, krzeseł ewakuacyjnych, lup elektronicznych, materacy ewakuacyjnych, ramek do podpisów, tabletów, tyflomap dużych wiszących oraz realizacja usługi przygotowania wybranych dokumentów w tekście łatwym do czytania (ETR) w ramach projektu pn. „Dostępny samorząd - granty”, realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020

Katarzyna Markowicz
Gmina Miasto Krosno Oddział: Wydział Polityki Społecznej i Zdrowia
Termin:
Zamieszczenia : 05-07-2023 12:36:00
Składania : 13-07-2023 08:00:00
Otwarcia : 13-07-2023 08:30:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

                                        Dostępny samorząd – granty      


PS.2510.2.1.2022.AD                                                                                                                                                                 Krosno, 5 lipca  2023 r.

 

OGŁOSZENIE

dotyczące zamówienia o wartości nieprzekraczającej 130 000 złotych na:

zakup i dostawę pętli indukcyjnych przenośnych i stacjonarnych, krzeseł ewakuacyjnych, lup elektronicznych, materacy ewakuacyjnych, ramek do podpisów, tabletów, tyflomap dużych wiszących oraz realizację usługi przygotowania wybranych dokumentów w tekście łatwym do czytania (ETR) w ramach projektu pn. „Dostępny samorząd - granty”, realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020

 

1.       Zamawiający:

GMINA MIASTO KROSNO

ul. Lwowska 28a

38-400 Krosno

NIP: 6840013798

 

2.       Tryb udzielenia zamówienia:

Postepowanie prowadzone jest w trybie przetargowym, na podstawie § 9 Regulaminu udzielania zamówień publicznych o wartości nieprzekraczającej 130 000 złotych, stanowiącego załącznik do zarządzenia Nr 924/20 Prezydenta Miasta Krosna z dnia 31 grudnia 2020 r.

Do zamówienia nie stosuje się ustawy z dnia 11.09.2019 r. Prawo zamówień publicznych.

 

3.       Opis przedmiotu zamówienia:

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do niniejszego Ogłoszenia.

Pozostałe szczegóły dotyczące przedmiotowego postępowania znajdują się w załączonych poniżej dokumentach.



Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Ogłoszenie.pdf pdf 3172.19 2023-07-05 12:36:00 Postępowanie
Załącznik nr 1 do ogłoszenia -opis przedmiotu zamówienia.docx docx 109.67 2023-07-05 12:36:00 Postępowanie
załącznik nr 1 do OPZ tekst do tłumaczenia.docx docx 37.2 2023-07-05 12:36:00 Postępowanie
załącznik nr 2 - oferta.docx docx 97.82 2023-07-05 12:36:00 Postępowanie
Załącznik nr 3 Wzór umowy.docx docx 111.7 2023-07-05 12:36:00 Postępowanie
Załącznik nr 1 do umowy - Gwarancja.docx docx 16.23 2023-07-05 12:36:00 Postępowanie
odpiedź na pytanie.pdf pdf 155.19 2023-07-11 12:53:09 Publiczna wiadomość
Odpowiedzi na pytania 2.pdf pdf 271.16 2023-07-12 07:50:02 Publiczna wiadomość
Informacja z otwarcia ofert .pdf pdf 258.81 2023-07-14 12:33:55 Publiczna wiadomość
wybór oferty.pdf pdf 271.28 2023-07-17 15:09:53 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-07-17 15:09 Katarzyna Markowicz Informacja o wyborze oferty

wybór oferty.pdf

2023-07-14 12:33 Katarzyna Markowicz Informacja z otwarcia ofert

Informacja z otwarci [...].pdf

2023-07-13 08:00 Komunikat Zamawiającego Kwota przeznaczona na realizację zadania - 102 863,59 zł brutto
2023-07-12 07:50 Katarzyna Markowicz W załączeniu odpowiedź na pytanie

Odpowiedzi na pytani [...].pdf

2023-07-11 12:53 Katarzyna Markowicz odpowiedź na pytanie

odpiedź na pytanie.p [...].pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 - 1 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3323 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew w terminie 14 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - od dnia zawarcia umowy do dnia całkowitego rozliczenia umowy. Wydanie przedmiotu umowy nastąpi w terminie do dnia 7 sierpnia 2023 r. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)

Liczba odsłon strony: 448