Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: SPZOZ.DLA.2300.11.2023 Sukcesywna dostawa materiałów opatrunkowych dla SP ZOZ w Grodzisku Wielkopolskim IV

Termin:
Zamieszczenia : 04-07-2023 14:32:00
Składania : 13-07-2023 10:00:00
Otwarcia : 13-07-2023 10:05:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
ogłoszenie.pdf pdf 171 2023-07-04 14:32:00 Postępowanie
SWZ IV.pdf pdf 1068.96 2023-07-04 14:32:00 Postępowanie
ZAŁ. NR 4.pdf pdf 447.77 2023-07-04 14:32:00 Postępowanie
Zał. 3 (AiB)- Oswiadcz. warunki,wyklucz.doc doc 54 2023-07-04 14:55:47 Postępowanie
Zał. 4 - wzór umowy.doc doc 127 2023-07-04 14:55:47 Postępowanie
Zał. 5 - oswiadcz.o aktualnosci.doc doc 41 2023-07-04 14:55:47 Postępowanie
Zał. 6 - zobowiaz. udostep.zasobow.doc doc 64 2023-07-04 14:55:47 Postępowanie
Zał. 7 -Oswiadcz.konsorcjum.doc doc 64 2023-07-04 14:55:47 Postępowanie
Zał. 8 wykaz_dostaw.doc doc 35.5 2023-07-04 14:55:47 Postępowanie
Zał. 1 - DRUK OFERTY.doc doc 65.5 2023-07-04 14:55:50 Postępowanie
Załącznik nr 2 - formularz asortymentowo-ilościowo-cenowy.xls xls 34.5 2023-07-04 14:55:54 Postępowanie
Odpowiedzi 1.pdf pdf 284.76 2023-07-05 14:33:34 Publiczna wiadomość
ZAŁ. NR 4 korekta.pdf pdf 447.79 2023-07-05 14:33:34 Publiczna wiadomość
Załącznik nr 2 - formularz asortymentowo-ilościowo-cenowy korekta.xls xls 34.5 2023-07-05 14:33:34 Publiczna wiadomość
Informacja z otwarcia ofert.pdf pdf 312.84 2023-07-13 10:54:01 Publiczna wiadomość
ZAWIADOMIENIE O WYBORZE OFERT.pdf pdf 298.29 2023-07-13 13:19:43 Publiczna wiadomość
Informacja z otwarcia ofert KOREKTA.pdf pdf 312.98 2023-07-13 12:24:13 Publiczna wiadomość

Oferty wykonawców

Rozwiń wszystkie
NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) POBIERZ
Oferta przetargowa.zip zip 8774.36

Komunikaty

2023-07-13 13:19 Dział Logistyki i Administracji Na podstawie art. 253 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1170 ze zm.), Zamawiający, dziękując za udział w postępowaniu w trybie podstawowym „sukcesywna dostawa materiałów opatrunkowych dla SPZOZ w Grodzisku Wielkopolskim IV” nr sprawy SPZOZ.DLA.2300.11.2023, przekazuje wynik postępowania. Z wyrazami szacunku Agnieszka Linkiewicz-Mendel

ZAWIADOMIENIE O WYBO [...].pdf

2023-07-13 12:25 Dział Logistyki i Administracji NA PODSTAWIE ART. 74 UST. 2 USTAWY PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH ZAMAWIAJĄCY UDOSTĘPNIA ZŁOŻONE OFERTY WRAZ Z ZAŁĄCZNIKAMI W POSTĘPOWANIU.
2023-07-13 12:24 Dział Logistyki i Administracji Działając na podstawie art. 222 ust. 5 ustawy z 11 września 2019 r. – Prawo zamówień́ publicznych (Dz. U. 2022.1710 tj.), Zamawiający koryguje informację o złożonych ofertach w postępowaniu. z wyrazami szacunku Agnieszka Linkiewicz-Mendel

Informacja z otwarci [...].pdf

2023-07-13 10:54 Dział Logistyki i Administracji Działając na podstawie art. 222 ust. 5 ustawy z 11 września 2019 r. – Prawo zamówień́ publicznych (Dz. U. 2022.1710 tj.), Zamawiający informuje o złożonych ofertach w postępowaniu. z wyrazami szacunku Agnieszka Linkiewicz-Mendel

Informacja z otwarci [...].pdf

2023-07-13 10:00 Komunikat Zamawiającego Zgodnie z art. 222 ust. 4 ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (tj. Dz.U. 2022 poz. 1710 ze zm.) Zamawiający informuje, że kwota jaką zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia wynosi 59.842,80 zł brutto.

2023-07-05 14:33 Agnieszka Linkiewicz-Mendel W załączeniu przekazuję odpowiedzi na złożone zapytania.
Z wyrazami szacunku Agnieszka Linkiewicz-Mendel

Odpowiedzi 1.pdf

ZAŁ. NR 4 korekta.pd [...].pdf

Załącznik nr 2 - for [...].xls

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 393