Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: OR-O.2600.70.2023 Wykonanie tabliczek z wypukłym piktogramem brajlowskim oraz tablic informacyjnych do budynków urzędu w ramach projektu pn. "Poprawa dostępności informacyjno-komunikacyjnej w budynkach Urzędu Miejskiego w Koronowie".

Maja Olejnik
Urząd Miejski Koronowo Oddział: Wydział Organizacyjny
Termin:
Zamieszczenia : 03-07-2023 16:02:00
Składania : 10-07-2023 10:00:00
Otwarcia : -
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Gmina Koronowo (dalej Zamawiający) zaprasza do złożenia oferty w postępowaniu dotyczącym wykonania tabliczek z wypukłym piktogramem brajlowskim oraz tablic informacyjnych do budynków urzędu.

Zadanie realizowane jest w ramach projektu pn. „Poprawa dostępności informacyjno – komunikacyjnej w budynkach Urzędu Miejskiego w Koronowie” realizowanego zgodnie z umową nr DSG/0888 o powierzenie grantu w ramach projektu „Dostępny samorząd – granty” realizowanego przez Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych w ramach Działania 2.18 Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020.

Postępowanie jest wyłączone ze stosowania  ustawy z dnia z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych.

I.    Opis przedmiotu zamówienia
Szczegółowa specyfikacja przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku do postępowania - 01_ZAPYTANIE OFERTOWE

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

II. Termin wykonania zamówienia:
Wykonawca wykona przedmiot zamówienia w terminie 30 dni od dnia podpisania umowy, jednak nie dłużej niż do dnia 24-08-2023 r.

III. Terminy i warunki płatności
Warunki płatności zostały określone we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 2 do niniejszego Zapytania.

IV.   Wymagania stawiane Wykonawcy:
Szczegółowe wymogi stawiane Wykonawcy a także przesłanki do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia znajdują się w załączniku do postępowania - 01_ZAPYTANIE OFERTOWE

V. Komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami
1.    Postępowanie prowadzone jest za pośrednictwem elektronicznej Platformy zakupowej, zwanej dalej „Platformą” pod adresem: https://platformazakupowa.pl
2.    Komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami, tj. zadawanie pytań i składanie ofert przez wykonawców oraz udzielanie odpowiedzi i przekazywanie innych informacji dotyczących postępowania przez zamawiającego odbywa się  wyłącznie  za pośrednictwem Platformy.

VI.    Sposób złożenia oferty 
1.    Ofertę stanowi wypełniony formularz ofertowy znajdujący się na Platformie oraz wypełniony załącznik-Formularz Ofertowy do zapytania ofertowego. W załączonym formularzu ofertowym Wykonawca w części B wpisuje wartości elementów cząstkowych, podanych w kwotach brutto z wyjątkiem podsumowania łącznego, gdzie należy podać wyszczególnioną kwotę netto, wartość podatku od towarów i usług oraz łączną kwotę brutto całości wykonywanego zadania.
2.    W cenie muszą zostać uwzględnione wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia. 
3.    Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
4.    Zamawiający nie wymaga podpisania formularza ofertowego wraz z załącznikami kwalifikowanym podpisem elektronicznym.

VII.    Termin składania ofert
Ofertę należy złożyć za pośrednictwem Platformy w terminie do dnia 10 lipca 2023 r. do godz. 10:00.

VIII. Kryteria wyboru oferty  
Kryteria oceny ofert i ich waga:
Ocenie podlegać będą wyłącznie oferty Wykonawców, którzy złożą oferty zgodne z treścią zapytania ofertowego, dołączą wszelkie wymagane załączniki i nie podlegają wykluczeniu z udziału w postępowaniu.
Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie wyłącznie jedno kryterium: cenę z uwzględnieniem wag poszczególnych elementów cenowych.

Nazwa kryterium Waga kryterium

CENA 100 %

IX. Pozostałe informacje
1.    Zamawiający zastrzega sobie prawo do:
a)    Wprowadzenia zmian do niniejszego postępowania przed upływem terminu składania ofert, o czym powiadomi wykonawców;
b)    Negocjacji;
c)    Odstąpienia od wyboru ofert bez podania przyczyny; z tego tytułu nie przysługuje wykonawcy roszczenie przeciwko Zamawiającemu.
d)    Cena podana w ofercie, musi być ceną ostateczną, kompletną, jednoznaczną, nadto musi uwzględniać: wszystkie wymagania stawiane przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia, wszelkie zobowiązania Wykonawcy oraz obejmować wszystkie ewentualne dodatkowe stanowiące ryzyko Wykonawcy koszty, jakie poniesie Wykonawca z tytułu należytej oraz zgodnej z obowiązującymi przepisami realizacji całości przedmiotu zamówienia.
e)    Przed obliczeniem ceny oferty Wykonawca powinien dokładnie i szczegółowo zapoznać się z opisem przedmiotu zamówienia, zwracając uwagę, czy dokumentacja zawiera w swej treści wszystkie rozwiązania niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia oraz czy z dokumentacji Wykonawca może uzyskać wszystkie informacje niezbędne do przygotowania oferty a w razie jakichkolwiek wątpliwości powinien skontaktować się z osobą upoważnioną do kontaktów w sprawie przedmiotowego postępowania.
2.    Zamawiający wymaga załączenia poniższych załączników pod rygorem odrzucenia oferty z udziału w postępowaniu:
a)    formularz ofertowy – załącznik nr 1;
b)    oświadczenie dot. braku podstaw do wykluczenia – załącznik nr 3;
c)    oświadczenie dot. spełniania warunków udziału w postępowaniu – załącznik nr 4;
d)    wykaz usług – załącznik nr 5.
3.    Informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO) zawiera załącznik nr 6.


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
01_Zapytanie ofertowe tabliczki z wypukłym piktogramem i tablice informacyjne OR.-O.2600.70.2023.docx docx 67.51 2023-07-03 16:02:00 Postępowanie
01_Zapytanie ofertowe tabliczki z wypukłym piktogramem i tablice informacyjne OR.-O.2600.70.2023.pdf pdf 359.8 2023-07-03 16:02:00 Postępowanie
02_Załącznik nr 1 formularz ofertowy OR.-O.2600.70.2023.docx docx 49.98 2023-07-03 16:02:00 Postępowanie
02_Załącznik nr 2 wzór umowy OR.-O.2600.70.2023.docx docx 88.29 2023-07-03 16:02:00 Postępowanie
03_Załącznik nr 3 - ośw. dot. braku podstaw do wykluczenia tabliczki drzwiowe OR-O.2600.70.2023.docx docx 48.3 2023-07-03 16:02:00 Postępowanie
04_Załącznik nr 4 - oświadczenie dot. spełniania warunków udziału OR.-O.2600.70.2023.docx docx 45.98 2023-07-03 16:02:00 Postępowanie
05_Załącznik nr 5 - wykaz usług OR.-O.2600.70.2023.docx docx 47.08 2023-07-03 16:02:00 Postępowanie
06_Załącznik nr 6 RODO OR.-O.2600.70.2023.docx docx 15.3 2023-07-03 16:02:00 Postępowanie
RODO.pdf pdf 132.4 2023-07-03 16:02:00 Kryterium
SKM_C284e23061809060.pdf pdf 451.82 2023-08-03 12:06:25 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-08-03 12:06 Maja Olejnik Urząd Miejski w Koronowie dziękuje za udział w postępowaniu.
W załączniku do komunikatu znajduje się raport z wyboru oferty.
Pozdrawiam,
Maja Olejnik

SKM_C284e23061809060 [...].pdf

2023-07-04 13:51 Maja Olejnik Odpowiedź na zapytanie:

Zamawiający wymaga przeprowadzenia tradycyjnej wizji lokalnej przed przystąpieniem do realizacji przedmiotu zamówienia ze względu na skomplikowaną specyfikę budynków Urzędu Miejskiego w Koronowie i brak dostatecznych możliwości technicznych na przeprowadzenie wizji lokalnej on-line. Zamawiający nie dopuszcza także tworzenia projektów w drodze mailowej i bez wizji lokalnej przez Oferenta.

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Wykonanie tabliczek z wypukłym piktogramem brajlowskim oraz tablic informacyjnych do budynków urzędu. Proszę o podanie pełnej wartości zamówienia wynikającej z załącznika nr 1 - formularz ofertowy 1 usługa - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2812 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena - Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Termin realizacji zamówienia - Termin realizacji zamówienia 30 dni od dnia złożenia zamówienia. Nie późnij niż do 24.08.2023r. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Wypełnienie obowiązku informacyjnego - Oświadczam, że wypełniłem obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. U.E. L 119 z 04.05.2016) wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskałem w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w przedmiotowym postępowaniu, jeżeli dotyczy proszę potwierdzić wpisując "Oświadczam" (0)
4 Zapoznanie się z klauzulą informacyjną - Oświadczam, że zapoznałem się z klauzulą informacyjną z art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. U.E. L 119 z 04.05.2016), przedstawioną przez Zamawiającego, w celu związanym z realizacją niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, proszę potwierdzić wpisując "Oświadczam"

RODO.pdf

(0)
5 Oświadczenie biała lista podatników VAT - Oświadczam, że jestem czynnym podatnikiem i figuruje w wykazie prowadzonym przez Szefa Krajowej Administracji Skarbowej (Biała lista podatników VAT) Proszę potwierdzić wpisując "Oświadczam" (0)
6 Załącznik nr 1 - formularz ofertowy - Proszę o załączenie wypełnionego załącznika nr 1 - stanowiącego podstawę do wyboru najkorzystniejszej oferty. (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
7 Załącznik nr 2 - wzór umowy - Oświadczam, że zapoznałem się z projektem umowy i nie wnoszę do niego zastrzeżeń oraz przyjmuję warunki w nim zawarte. Proszę potwierdzić wpisując "Oświadczam" (0)
8 Załącznik nr 3 - oświadczenie wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania - Proszę o załączenie skanu wypełnionego załącznika nr 3 (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
9 Załącznik nr 4 - oświadczenie wykonawcy dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu - Proszę o załączenie skanu wypełnionego załącznika nr 4 (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
10 Załącznik nr 5 - wykaz usług - Proszę o załączenie skanu wypełnionego załącznika nr 5 (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 273