Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: BI.271.132.2023.MT „Wykonanie Gminnego Programu Opieki nad zabytkami na lata 2024- 2027 oraz aktualizacji Gminnej Ewidencji Zabytków”

Termin:
Zamieszczenia : 03-07-2023 11:32:00
Składania : 10-07-2023 09:00:00
Otwarcia : -
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


  1. ZAMAWIAJĄCY:

  Urząd Miejski w Barczewie, działający w imieniu i na rzecz Gminy Barczewo z siedzibą przy Placu Ratuszowym 1, 11 – 010 Barczewo, REGON: 510743574, NIP: 739-38-44-890

     Telefon: (89) 514 83 46 wew. 26

     Adres e – mail: magdalena.tyborska@barczewo.pl

     Strona internetowa: https://platformazakupowa.pl/pn/barczewo

     Godziny urzędowania: Poniedziałek 800 – 1600 , Wtorek – Piątek 700 – 1500


 
Zamawiający zwraca się z prośbą o przedstawienie swojej oferty na poniżej opisany przedmiot zamówienia:

„Wykonanie Gminnego Programu Opieki nad zabytkami na lata 2024- 2027 oraz aktualizacji Gminnej Ewidencji Zabytków”


2. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:

2.1 Przedmiot i zakres rzeczowy zamówienia:  Wykonanie Gminnego Programu Opieki nad zabytkami na lata 2024- 2027 oraz aktualizacji Gminnej Ewidencji Zabytków

2.2  Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia obejmuje:

1.   W zakresie opracowania Gminnego Programu opieki nad zabytkami na lata 2024-2027

1)   Opracowanie i wykonanie Gminnego Programu Opieki nad zabytkami dla Gminy Barczewo zgodnie ze wskazaniami zawartymi w poradniku merytorycznym dla opracowania gminnego programu opieki nad zabytkami wydanym przez Krajowy Ośrodek Badań i Dokumentacji Zabytków ( obecnie Narodowy Instytut Dziedzictwa),

2)   Uzyskanie pozytywnej opinii Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków,

3)   Wykonanie projektu uchwały w sprawie przyjęcia Gminnego Programu Opieki nad Zabytkami na lata 2024-2027 wraz z uzasadnieniem dla Rady Miejskiej w Barczewie,

4)  Prezentacja Gminnego Programu Opieki nad Zabytkami na lata 2024-2027 na posiedzeniu właściwej merytorycznie Komisji Rady Miejskiej w Barczewie oraz sesji Rady Miejskiej w Barczewie, na której podejmowana będzie uchwała w sprawie jego przyjęcia.

2.   W zakresie aktualizacji Gminnej Ewidencji Zabytków:

1)   Weryfikacja istniejącej listy obiektów objętych Gminną Ewidencją Zabytków w zakresie zgodności z Rejestrem Zabytków Nieruchomych Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Olsztynie oraz z listą zabytków wpisanych do Wojewódzkiej Ewidencji Zabytków zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,

2) W przypadku stwierdzenia, że dany obiekt powinien być objęty wpisem do Gminnej Ewidencji Zabytków należy przygotować stosowny wniosek do WKZ w Olsztynie w tej sprawie i uzyskać pozytywną opinię,

3)   Aktualizacja istniejących lub opracowanie nowych kart adresowych wg wzoru wprowadzonego przez Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego,

4) Sporządzenie tabelarycznego zestawienia obiektów w układzie adresowym i ewidencyjnym wg miejscowości.

3. Wykonawca w ramach niniejszego zamówienia poniesie wszelkie koszty niezbędne do wykonania i  uzyskania niezbędnych opinii.

4. Wykonawca przekaże Zamawiającemu zaktualizowaną Gminna Ewidencje Zabytków w następującej  formie:

  1) 1 egzemplarz w wersji papierowej (format A4 w kolorze);

  2) 1 egzemplarz w formie cyfrowej;

  3) tabelaryczne zestawienie w formie papierowej oraz cyfrowej umożliwiającej edytowanie w układzie adresowym i ewidencyjnym wg miejscowości.

5. Wykonawca przekaże Zamawiającemu Gminny Program Opieki nad Zabytkami w następującej formie:

  1) 2 egzemplarze w wersji papierowej (format A4 w kolorze),

  2) 2 egzemplarze w wersji elektronicznej edytowalnej,

 3) projekt uchwały w sprawie przyjęcia Gminnego Programu Opieki nad Zabytkami wraz z uzasadnieniem w formie papierowej i elektronicznej.

6. Wykonawca zapewni opracowanie dokumentacji z należytą starannością w sposób określony w przepisach.

7. Obecnie w Gminnej Ewidencji Zabytków znajdują się  karty adresowe, które powinny zostać przeanalizowane, zweryfikowane i poprawione zgodnie z obowiązującymi przepisami prawnymi.

8. Wykonanie Gminnego Programu Opieki nad Zabytkami na lata 2024-2027 oraz aktualizacji Gminnej Ewidencji Zabytków winno uwzględniać wymagania wynikające z:

 1) ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opieki nad zabytkami (tj. Dz. U. z 2022 r. poz.840  z późn. zm.);

 2) rozporządzenia Ministra Kultury i dziedzictwa Narodowego z dnia 26 maja 2011 r. w sprawie prowadzenia rejestru zabytków krajowej, wojewódzkiej i gminnej ewidencji zabytków oraz krajowego wykazu zabytków skradzionych lub wywiezionych za granicę niezgodnie z prawem (tj. Dz. U. z 2021, poz. 56);

 3) instrukcji opracowania karty adresowej zabytku nieruchomego (GEZ) i jej wzoru opublikowaną przez Narodowy Instytut Dziedzictwa w Warszawie,

 4) poradnika metodycznego pt. Gminny program opieki nad zabytkami" opracowanym przez Krajowy  Ośrodek Badan i Dokumentacji Zabytków (obecnie Narodowy Instytut Dziedzictwa).

 

3.   TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA: od dnia podpisania umowy do dnia 30.12.2023r.

 

    4. KRYTERIA OCENY OFERT I ICH ZNACZENIE:

1)  Kryterium oceny ofert – cena 100 % (kwotę netto, podatek VAT oraz kwotę brutto należy podać z dokładnością do 2 miejsc po przecinku).

2)  W przypadku, gdy Zamawiający otrzyma dwie takie same oferty cenowe, zastrzega sobie prawo wezwania do złożenia oferty uzupełniającej. Cena w ofercie uzupełniającej nie może być wyższa niż w ofercie pierwotnej.

3)  Oferty będą oceniane w następujący sposób:

       

        Pc = (Cn : Cb) x 100   

        gdzie:

        Pc – liczba punktów;

        Cn – najniższa zaoferowana cena brutto spośród wszystkich ofert niepodlegających odrzuceniu;

        Cb – cena brutto badanej oferty;

100 – waga kryterium cena (100%)

 

5. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają warunki:

1)   posiadają doświadczenie w realizacji przedmiotu zamówienia – poprzez doświadczenie rozumie się wykonanie lub udział w zespole projektowym przy opracowywaniu (minimum 2 opracowania programu opieki w ostatnich 5 latach oraz minimum 1 opracowanie gminnej ewidencji zabytków z pozytywną opinią WKZ) przedsięwzięcia o tematyce i w zakresie wskazanym w przedmiocie zamówienia;

2)  O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postepowaniu dotyczące:

a)  Na podstawie art. 1 pkt 3 oraz art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 129 z późn. zm.) wyklucza się:

b)  Wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;

c)   Wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;

d)  Wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;

e)   do Wykonawcy podlegającemu wykluczeniu na podstawie rodz. VI pkt 3 ppkt 1-3 stosuje się art. 7 ust. 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego; 5) okres Wykluczenia rozpoczyna się zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, tj. z dniem 1 maja 2022 r.

 

6. WRAZ Z OFERTĄ NALEŻY ZŁOŻYĆ:

Oferta powinna zawierać:

a)       wykaz wykonanych przez oferenta w okresie ostatnich 5 lat opracowań - Załącznik nr 2;

b)  oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia i o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, uwzględniające przesłanki wykluczenia z art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego – Załącznik nr 3;

c)       Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik.

 

7. SPOSÓB POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI: 

Za pomocą Platformy Zakupowej.

 

8. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT:

Ofertę można złożyć wyłącznie w formie elektronicznej przez Platformę Zakupową Gminy Barczewo, oferty złożone w inny sposób nie będą wzięte pod uwagę.

 

Termin składania ofert upływa w dniu 10.07.2023 r. godz. 900

 

 9. ISTOTNE WARUNKI POSTĘPOWANIA:

1) Zamawiający i Wykonawca związani są ofertą 30 dni od daty jej złożenia.

2) W celu zapewnienia porównywalności wszystkich ofert, Zamawiający zastrzega sobie prawo do skontaktowania się z właściwymi Oferentami w celu uzupełnienia lub doprecyzowania złożonych dokumentów.

3) Zamawiający zastrzega sobie możliwość odstąpienia od zapytania ofertowego bez podania przyczyny, a także do pozostawienia postępowania bez wyboru oferty.

4) Zamawiający może udzielić odpowiedzi, wyjaśnień oraz modyfikacji w prowadzonym zapytaniu.

5) Wykonawca może złożyć tylko 1 ofertę.

6) Oferty należy sporządzić w języku polskim.

7) Zamawiający zastrzega sobie prawo do podjęcia negocjacji cenowych z Wykonawcą, który złożył w oparciu o przyjęte kryteria najkorzystniejszą ofertę. Negocjacje cenowe zostaną podjęte w szczególności w przypadku, gdy zaoferowana cena będzie wyższa od założonej przez Zamawiającego.

8) Oferty niespełniające któregokolwiek z wymagań, lub których treść nie odpowiada treści zapytania ofertowego zostaną odrzucone.

 

10. INFORMACJE DOTYCZĄCE WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY:

  Wybór oferty nastąpi zgodnie z Regulaminem udzielania przez Urząd Miejski w Barczewie zamówień publicznych, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 130.000,00 zł. zatwierdzonym Zarządzeniem Burmistrza Barczewa nr 0050.1.2022 z dnia 03.01.2022 r.

1) Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający zawiadomi wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia.

2) Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą po przekazaniu zawiadomienia o wyborze Wykonawcy.

3) Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.

4) Do prowadzonego postępowania nie przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej określone w przepisach Ustawy Prawo zamówień publicznych tj. odwołanie, skarga.

informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
RODO.pdf pdf 210.37 2023-07-03 11:32:00 Postępowanie
Załącznik nr 1 - Projekt umowy.pdf pdf 197.19 2023-07-03 11:32:00 Postępowanie
Załącznik nr 3 - Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania.doc doc 56 2023-07-03 11:32:00 Kryterium
Załącznik nr 2 - Wykaz usług.doc doc 35.5 2023-07-03 11:32:00 Kryterium
Wyjaśnienia nr 1.pdf pdf 195.58 2023-07-06 11:19:35 Publiczna wiadomość
Informacja z otwarcia ofert.pdf pdf 175.4 2023-07-11 10:11:05 Publiczna wiadomość
Informacja o unieważnieniu postępowania.pdf pdf 146.8 2023-07-11 14:33:56 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-07-11 14:33 Edyta Olszewska Informacja o unieważnieniu postępowania

Informacja o unieważ [...].pdf

2023-07-11 10:11 Edyta Olszewska Informacja z otwarcia ofert

Informacja z otwarci [...].pdf

2023-07-06 11:19 Edyta Olszewska Szanowni Państwo, w związku z pytaniami, które wpłynęły w dniu 06.07.2023 r., Zamawiający zamieszcza Wyjaśnienia nr 1.

Wyjaśnienia nr 1.pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 „Wykonanie Gminnego Programu Opieki nad zabytkami na lata 2024- 2027 oraz aktualizacji Gminnej Ewidencji Zabytków” Przedmiotem zamówienia jest „Wykonanie Gminnego Programu Opieki nad zabytkami na lata 2024- 2027 oraz aktualizacji Gminnej Ewidencji Zabytków” 1 usługa - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3130 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - od dnia zawarcia umowy do dnia 30.12.2023 r. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Warunki zawarte w projekcie umowy - Wykonawca oświadcza, że akceptuje warunki zawarte w projekcie umowy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
6 Warunki udziału w postępowaniu - O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają warunki: 1) posiadają doświadczenie w realizacji przedmiotu zamówienia – poprzez doświadczenie rozumie się wykonanie lub udział w zespole projektowym przy opracowywaniu (minimum 2 opracowania programu opieki w ostatnich 5 latach oraz minimum 1 opracowanie gminnej ewidencji zabytków z pozytywną opinią WKZ) przedsięwzięcia o tematyce i w zakresie wskazanym w przedmiocie zamówienia; Wraz z ofertą należy złożyć Załącznik nr 2 - Wykaz usług (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Załącznik nr 2 - Wyk [...].doc

(0)
7 Warunki formalne - 2) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postepowaniu dotyczące: a) Na podstawie art. 1 pkt 3 oraz art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 129 z późn. zm.) wyklucza się: b) Wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3; c) Wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3; d) Wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3; e) do Wykonawcy podlegającemu wykluczeniu na podstawie rodz. VI pkt 3 ppkt 1-3 stosuje się art. 7 ust. 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego; 5) okres Wykluczenia rozpoczyna się zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, tj. z dniem 1 maja 2022 r. – Załącznik nr 3 (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Załącznik nr 3 - Ośw [...].doc

(0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 259