Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Doposażenie stanowisk do pracy w systemie EZD

Jacek Lara
Urząd Miasta Piotrkowa Trybunalskiego Oddział: DRI
Termin:
Zamieszczenia : 18-04-2017 12:11:45
Składania : 24-04-2017 12:30:00
Otwarcia : -
Tryb:
Rodzaj: -

Wymagania i specyfikacja

ZAPYTANIE OFERTOWE
w postępowaniu o udzielenie zamówienia wyłączonego ze stosowania ustawy Prawo zamówień publicznych
prowadzonym przez Miasto Piotrków Trybunalski na:
Doposażenie stanowisk do pracy w systemie EZD.

1. Opis przedmiotu zamówienia:
Zakupy związane z doposażeniem stanowisk do pracy z EZD:
1). Drukarka termotransferowa Zebra GK420T z portem RJ45 - 8 szt.
2). Drukarka termotransferowa Zebra TLP2824 Plus z portem RJ45 - 3 szt.
3). Czytnik kodów kreskowych Honeywell Voyager 1250G - 3 szt.
4). Skaner rolkowy KODAK i1150 - 3 szt.
5). Przystawka do skanera KODAK A4 / Legal Size Flatbed Accessory - 1 szt.
6). Oprogramowanie KODAK Capture Pro Software z rocznym wsparciem - 3 szt.

2. Istotne warunki realizacji zamówienia:
1) termin wykonania: 14 dni od dnia podpisania umowy.
2) terminy i warunki płatności: płatność przelewem w terminie 14 dni od dnia otrzymania prawidłowo wystawionej faktury VAT.
3) długość rękojmi / gwarancji: standardowa gwarancja producenta (należy podać w formularzu oferty)

3. Możliwość dokonania istotnych zmian umowy zawartej w wyniku przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia:
nie

4. Zamówienia uzupełniające:
nie

5. Kryteria oceny ofert i ich waga:
cena 100 waga %

Sposób obliczenia najkorzystniejszej oferty:
Najkorzystniejszą jest oferta o najniższej cenie przy spełnieniu istotnych warunków realizacji zamówienia.

6. Wymagania dotyczące oferty:
1) termin składania ofert: do dnia 24.04.2017 r. do godziny 12:30.
2) ofertę należy złożyć elektronicznie*, tj.: poprzez platformę zakupową lub przesłać e-mailem (skan) / na adres j.lara@piotrkow.pl lub przesłać za pośrednictwem ePUAP

7. Załączniki do oferty:
1) wypełniony i podpisany formularz oferty,

8. Dodatkowe informacje:
1) Zapytanie ofertowe może zostać zmienione przed upływem terminu składania ofert przewidzianym
w zapytaniu ofertowym. W takim przypadku do opublikowanego zapytania ofertowego zostanie dołączona informacja o jego zmianie, która zawierać będzie co najmniej: datę upublicznienia zmienianego zapytania ofertowego, jego numer a także opis dokonanych zmian. Beneficjent przedłuży termin składania ofert o czas niezbędny do wprowadzenia zmian w ofertach, jeżeli jest to konieczne z uwagi na zakres wprowadzonych zmian.
2) Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
3) Wykonawca może dokonać zmian lub wycofać złożoną ofertę przed upływem terminu wyznaczonego do składania ofert.
4) Oferty otrzymane po terminie składania ofert zostaną zwrócone wykonawcom bez otwierania.
5) Oferta niezgodna z zapytaniem ofertowym nie stanowi oferty ważnej.
6) Dla skuteczności niniejszego postępowania o zamówienie publiczne wystarczające jest otrzymanie przez zamawiającego jednej ważnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.
7) Zamawiający zastrzega sobie prawo swobodnego wyboru oferty, odwołania postępowania lub jego zamknięcia bez wybrania którejkolwiek z ofert.
8) Zamawiający udostępnienia wnioskodawcy zestawienie ofert złożonych w postępowaniu:
 na wniosek wykonawcy, który złożył ofertę,
 wg własnego uznania na stronie, na której zostało upublicznione zapytanie ofertowe.
9) Informację o wyniku postępowania (co najmniej nazwę (firmę) albo imię i nazwisko, siedzibę albo miejsce zamieszkania wybranego wykonawcy, a także cenę wybranej oferty) zamawiający upublicznia w taki sposób,
w jakim zostało upublicznione zapytanie ofertowe (poprzez skierowanie do potencjalnych wykonawców / ogłoszenie na stronie internetowej).
10) Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, zamawiający zawiera umowę w sprawie zamówienia publicznego z wyłonionym wykonawcą (udziela zamówienia).
9. Osoba do kontaktu:
Jacek Lara
44 7327723, j.lara@piotrkow.pl
Pasaż Karola Rudowskiego 10
97-300 Piotrków Trybunalski

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
UMOWA_wzor.docx docx 26.13 2017-04-18 12:11:45 Postępowanie
Zal3a_Formularzoferty.docx docx 30.69 2017-04-18 12:11:45 Postępowanie

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 1. Drukarka termotransferowa Zebra GK420T z portem RJ45 - 8 szt. - (0)
2 2. Drukarka termotransferowa Zebra TLP2824 Plus z portem RJ45 - 3 szt. - (0)
3 3. Czytnik kodów kreskowych Honeywell Voyager 1250G - 3 szt. - (0)
4 4. Skaner rolkowy KODAK i1150 - 3 szt. - (0)
5 5. Przystawka do skanera KODAK A4 / Legal Size Flatbed Accessory - 1 szt. - (0)
6 6. Oprogramowanie KODAK Capture Pro Software z rocznym wsparciem - 3 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2812 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Termin dostawy 0% 14 dni od dnia podpisania umowy (0)
2 Koszt dostawy 0% Po stronie dostawcy (0)
3 Warunki płatności 0% płatność przelewem w terminie 14 dni od dnia otrzymania prawidłowo wystawionej faktury VAT (0)
4 Warunki umowy 0% akceptacja zapisów umowy (0)
5 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 558