- Strona główna
- Postępowanie ID 786786
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
DZP.271.55.2023.EG Dostosowanie budynku Przedszkola nr 8 przy ul. Bema 9 w Elblągu do wymogów przepisów p.poż.
Wystawiający
-
UżytkownikEmilia Gajdzis
-
Organizacja
-
OddziałDepartament Zamówień Publicznych
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2023-06-29 08:58:00
-
Składania2023-07-07 09:30:00
-
Otwarcie ofert2023-07-07 09:35:00
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajRobota budowlana
Wymagania i specyfikacja
ZAPYTANIE
OFERTOWE
Postępowanie
prowadzone na podstawie Zarządzenia Nr 498/2020
PREZYDENTA MIASTA ELBLĄG z dnia 15 grudnia 2020 r. w sprawie wprowadzenia
Regulaminu udzielania zamówień, których wartość jest mniejsza niż kwota 130 000
złotych w Urzędzie Miejskim w Elblągu.
DZP.271.55.2023.EG
Dostosowanie budynku Przedszkola nr 8 przy ul. Bema 9 w
Elblągu do wymogów
przepisów p.poż.
I. ZAMAWIAJĄCY:
GMINA – MIASTO
ELBLĄG
82-300 Elbląg, ul. Łączności 1
II. Opis przedmiotu
zamówienia
1. Przedmiotem
zamówienia jest budowa systemu oddymiania klatki schodowej oraz instalacji
oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego w budynku Przedszkola nr 8 przy ul. Bema
9 w Elblągu.
2. Zakres zamówienia
obejmuje wykonanie instalacji oddymiania
wraz z dostawą i montażem klapy dymowej oraz wykonanie instalacji elektrycznej –
instalacji systemu oświetlenia awaryjnego
i ewakuacyjnego.
3. Budynek
Przedszkola nr 8 przy ul. Bema 9 w Elblągu wpisany jest do rejestru zabytków
pod numerem rejestru A-3674 decyzją z dnia 14.03.1994 r.
4. Lokalizacja
miejsca wykonywania roboty budowlanej: Elbląg.
5. Szczegółowy
zakres robót do wykonania został określony w dokumentacji projektowej oraz
specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót opracowanych przez firmę:
APR PROJEKT Pracownia Architektoniczna z siedzibą w Elblągu (82-300), przy ul.
Aleja Jana Pawła II 3/40, stanowiącej Załącznik nr 6 do ZAPYTANIA OFERTOWEGO.
6. Szczegółowe wymagania Zamawiającego
określone są w projekcie umowy stanowiącej ZAŁĄCZNIK NR 2 do ZAPYTANIA
OFERTOWEGO.
III.
TERMIN REALIZACJI
ZAMÓWIENIA
data
rozpoczęcia – data udzielenia zamówienia
data
zakończenia – 5 miesięcy od daty udzielenia zamówienia
IV.
WARUNKI UDZIAŁU W
POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
Warunkiem udziału w postępowaniu jest:
1. Wykonanie w sposób należyty w okresie ostatnich
5 lat liczonych wstecz od dnia, w którym
upływa termin składania ofert, a jeżeli
okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym
okresie, co najmniej 1 roboty budowlanej
w zakresie wykonania instalacji elektrycznej i instalacji
oddymiania w obiekcie budowlanym o
powierzchni użytkowej min. 300 m2.
Na potwierdzenie spełnienia tego warunku Zamawiający wymaga złożenia WYKAZU ROBÓT, którego wzór stanowi ZAŁĄCZNIK NR 3 do Zapytania ofertowego Do wykazanych robót należy załączyć dowody określające czy te roboty zostały wykonane należycie.
Przedmiot wykazanych robót należy
podać z taką szczegółowością, która umożliwi Zamawiającemu sprawdzenie spełniania
warunku.
2.
Dysponowanie osobami skierowanymi przez
Wykonawcę do realizacji zamówienia, tj. :
a)
kierownikiem
budowy, który musi posiadać:
-
minimum
5-letnie doświadczenie jako kierownik budowy,
-
wymagane
uprawnienia o specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń.
b)
kierownikiem
robót budowlanych, który musi posiadać:
-
minimum
3-letnie doświadczenie jako kierownik robót budowlanych,
-
wymagane
uprawnienia o specjalności konstrukcyjno-budowlanej,
-
co
najmniej 2-letnią praktykę zawodową na budowie przy zabytkach nieruchomych.
c)
kierownikiem
robót elektrycznych, który musi posiadać:
- minimum
5-letnie doświadczenie jako kierownik robót elektrycznych,
- wymagane uprawnienia
budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji
i urządzeń elektrycznych i
elektroenergetycznych bez ograniczeń.
Funkcje kierownika
budowy i kierownika robót budowlanych może pełnić ta sama osoba, pod warunkiem
spełnienia wymagań określonych
w pkt. a) i b).
Zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane, samodzielne funkcje techniczne w budownictwie mogą wykonywać wyłącznie osoby posiadające odpowiednie uprawnienia budowlane, będące członkami właściwych izb samorządu zawodowego. Wydanie decyzji w sprawie uznania kwalifikacji zawodowych w budownictwie nabytych w państwach członkowskich UE oraz wpis do stosownej izby odbywa się po przeprowadzeniu właściwego postępowania weryfikacyjnego przez odpowiedni organ samorządu zawodowego w Polsce na zasadach określonych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej.
W
odniesieniu do przedmiotowego warunku Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie
zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają
roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane.
Na
potwierdzenie spełnienia tego warunku Zamawiający wymaga złożenia WYKAZU OSÓB,
którego wzór stanowi ZAŁĄCZNIK NR 4 do Zapytania ofertowego.
Zamawiający oceniać będzie wyłącznie oferty Wykonawców, którzy spełniają przedmiotowy warunek udziału w postępowaniu.
V. Opis sposobu obliczenia
ceny
1.
Cena musi zawierać wszystkie koszty związane z
wykonaniem przedmiotu zamówienia.
2.
Cena netto oferty musi odpowiadać wartości
podanej w wierszu „cena bez VAT” w ZAŁĄCZNIKU NR 1 FORMULARZ OFERTY.
3.
W
ZAŁĄCZNIKU NR 1 FORMULARZ
OFERTY należy podać cenę
(brutto) wykonania zamówienia, cenę bez VAT wykonania zamówienia oraz stawkę i
kwotę VAT.
4.
Wykonawca
określi cenę (brutto) oferty, która stanowić będzie wynagrodzenie ryczałtowe za
przedmiot zamówienia.
5.
Cenę
oferty należy obliczyć wypełniając dokument „WYKAZ CEN”, którego wzór stanowi Załącznik
nr 5 do ZAPYTANIA OFERTOWEGO.
6.
Cena
oferty powinna zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zadania
wynikające wprost z przedmiaru robót, jak również nieujęte w przedmiarze robót,
a niezbędne do wykonania zadania, tj.: obsługę i inwentaryzację geodezyjną wykonywanych
robót, roboty przygotowawcze, porządkowe, utrzymanie zaplecza i terenu budowy (dostawa
wody, usuwanie ścieków, wywóz śmieci, organizacja zaplecza socjalnego, oświetlenie,
zasilanie w energię elektryczną, telefon, dozorowanie itp.), koszty wywozu i
utylizacji odpadów powstałych w wyniku realizacji robót, jak również wszelkich
opłat związanych z odbiorem robót oraz dopuszczeniem inwestycji do użytkowania.
7.
Cena
oferty nie podlega waloryzacji.
8.
Wykonawca
w ciągu dwóch tygodni od podpisania umowy dostarczy Zamawiającemu szczegółowy
kosztorys Wykonawcy z wartościami pozycji, które po podsumowaniu będą zgodne z
wartościami poszczególnych elementów zawartych w Załączniku nr 5 do ZAPYTANIA
OFERTOWEGO „Wykaz cen” załączonym do oferty.
VI.
Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze
oferty najkorzystniejszej wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny
ofert
1. Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryterium
oceny ofert określonego w ZAPYTANIU OFERTOWYM.
2. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował poniższym
kryterium o następującym znaczeniu:
(1) cena (brutto) - 100 %
3. Sposób oceny
ofert:
Liczba punktów przyznawana w przyjętym kryterium oceny ofert:
XC x 100%
gdzie:
XC - liczba punktów przyznana w kryterium cena
(brutto)
Sposób obliczenia XC:
Wykonawca zamówienia, który zaproponuje najniższą cenę otrzyma 100
pkt, natomiast pozostali Wykonawcy odpowiednio mniej punktów wg wzoru:
XC = cena (brutto) najniższa x 100 pkt / cena (brutto) badanej oferty
VII. termin
składania ofert
1. Oferty należy składać do dnia 7 lipca 2023 r. do godziny 09:30.
2. Zamawiający informuje, że składanie ofert odbywa się
za pośrednictwem platformy zakupowej.
3.
Składana oferta musi zawierać:
a)
wypełniony
ZAŁĄCZNIK NR 1 do ZAPYTANIA OFERTOWEGO - FORMULARZ OFERTY,
b) wypełniony
ZAŁĄCZNIK NR 3 do ZAPYTANIA OFERTOWEGO – WYKAZ ROBÓT,
c)
wypełniony ZAŁĄCZNIK NR 4 do ZAPYTANIA OFERTOWEGO – WYKAZ OSÓB,
d) wypełniony ZAŁĄCZNIK
NR 5 do ZAPYTANIA OFERTOWEGO – WYKAZ CEN.
VIII. Osoby upoważnione do kontaktu z Wykonawcami
Emilia Gajdzis –
Departament
Zamówień Publicznych, Urząd Miejski w Elblągu, pok. 404, telefon 55 239-31-28, e-mail: dzp@umelblag.pl
Zamawiający informuje, że korespondencja z Wykonawcami
odbywa się za pośrednictwem platformy zakupowej.
IX.
PROJEKT umowy lub istotne postanowienia umowy, które zostaną wprowadzone do
treści zawieranej umowy albo ogólne warunki umowy określające warunki realizacji
zamówienia, które po dokonaniu wyboru Wykonawcy nie podlegają zmianom
Zamawiający przekazuje projekt
Umowy stanowiący ZAŁĄCZNIK NR 2 do ZAPYTANIA OFERTOWEGO.
X. Informacje dodatkowe
1.
Zamawiający wymaga, aby
złożona przez Wykonawcę oferta stanowiła ofertę handlową, na podstawie której
Zamawiający dokona wyboru oferty najkorzystniejszej.
2.
Zamawiający zastrzega
sobie prawo dokonania zmiany w treści niniejszego zapytania ofertowego
przed terminem składania ofert, a także prawo unieważnienia postępowania bez
podania przyczyn oraz prawo do zamknięcia postępowania bez dokonania wyboru
oferty.
3.
Wykonawca
może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.
4. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień i dodatkowych informacji dotyczących treści złożonych ofert.
5. Ofertę należy sporządzić w języku polskim.
6. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
7. Wykonawca jest związany ofertą przez okres
30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu
składania ofert.
XI.
Załączniki
1.
ZAŁĄCZNIK NR 1 – FORMULARZ OFERTY,
2.
ZAŁĄCZNIK NR 2 – PROJEKT
UMOWY,
3.
ZAŁĄCZNIK NR 3 – WYKAZ ROBÓT,
4.
ZAŁĄCZNIK NR 4 – WYKAZ OSÓB,
5.
ZAŁĄCZNIK NR 5 – WYKAZ CEN,
6.
ZAŁĄCZNIK NR 6 – DOKUMENTACJA.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
2023-07-11
10:59:32
|
Emilia Gajdzis |
Postępowanie
zostało
unieważnione.
Uzasadnienie:
Zawiadomienie
o
wyniku
postępowania Postępowanie prowadzone na podstawie ZARZĄDZENIA NR 498/2020 PREZYDENTA MIASTA ELBLĄG z dnia 15 grudnia 2020 r. w sprawie wprowadzenia Regulaminu udzielania zamówień, których wartość jest mniejsza niż kwota 130 000 złotych w Urzędzie Miejskim w Elblągu. Zamawiający zawiadamia, że postępowanie o udzielenie zamówienia, których wartość jest mniejsza niż kwota 130 000 złotych: DZP.271.55.2023.EG Dostosowanie budynku Przedszkola nr 8 przy ul. Bema 9 w Elblągu do wymogów przepisów p.poż. zostało unieważnione. Załączniki |
2023-07-11
10:58:41
|
Emilia Gajdzis |
Zawiadomienie
o
wyniku
postępowania
Załączniki |
Przedmiot zamówienia
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?