Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: IR-I.7013.49.2023 Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla inwestycji pn. "Projekt sieci wodociągowej przy ul. Nad Stawem w Tryszczynie".

Paweł Rojek
Urząd Miejski Koronowo Oddział: Wydział Inwestycji i Remontów
Termin:
Zamieszczenia : 28-06-2023 10:20:00
Składania : 06-07-2023 10:00:00
Otwarcia : 06-07-2023 11:00:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Koronowo, 26.06.2023  r.

 

Wytyczne

 

dla postępowania przetargowego dotyczącego opracowania dokumentacji projektowo kosztorysowej dla zadania pn.

„Projekt sieci wodociągowej przy ul. Nad Stawem w Tryszczynie”

Lokalizacja inwestycji – działka nr 254/5, 534/4  w miejscowości Tryszczyn, gmina Koronowo.

 

Opis inwestycji:

 

        Przedmiotem inwestycji jest opracowanie dokumentacji projektowo– kosztorysowej dla zadania inwestycyjnego pn.:Projekt sieci wodociągowej przy    ul. Nad Stawem w Tryszczynie.

Inwestycja obejmuje zaprojektowanie:

-przebudowy sieci wodociągowej oraz przyłączy po śladzie istniejących sieci ok. 364 mb,

-przebudowy sieci kanalizacji sanitarnej oraz przyłączy po śladzie istniejących sieci ok. 442 mb,

-budowy sieci kanalizacji deszczowej,

-budowy połączenia sieci wodociągowych znajdujących się na wysokości dz. nr ewid. 603, 604, 605.

 

Projekt przebudowy infrastruktury wodociągowej, kanalizacji sanitarnej                     i deszczowej należy wykonać uwzględniając projekt zagospodarowania drogowego.

 

Zakres opracowania:

 

1.    projekt budowlano – wykonawczy wraz z pozwoleniem na budowę lub przyjęciem zgłoszenia (jeśli dotyczy) – 4 egz. + wersja elektroniczna

2.    przedmiar robót i kosztorys inwestorski – 2 egz. + wersja elektroniczna

3.    specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót – 2 egz. + wersja elektroniczna

4.    wymagane uzgodnienia wynikające z przepisów,

5.    mapa sytuacyjna –wysokościowa do celów projektowych

6.    wymagana zgoda odpowiedniego organu administracji budowlanej.

7.aktualizacji kosztorysu (na własny koszt) po zakończeniu umowy, przed przystąpieniem do rozpoczęcia prac budowlanych.

 

Koncepcję projektu należy uzgodnić z Wydziałem Inwestycji i Remontów Urzędu Miejskiego w Koronowie oraz Wydziałem Wodociągów i Kanalizacji ZGKiM w Koronowie sp. z o.o. w obecności Zamawiającego po wcześniejszym umówieniu terminu dogodnego dla wszystkich uczestników postepowania.

 

Wykonawca powinien dysponować osobą posiadającą  uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych uprawniające do wykonania przedmiotu umowy.

Wykonawca musi wykazać, że wykonał w przeciągu ostatnich 3 lat dwie usługi polegające na opracowaniu dokumentacji projektowo-kosztorysowej dotyczących sieci wodociągowych lub sieci kanalizacji sanitarnych oraz deszczowych  każde           o wartości min. 35.000,00 zł brutto.

 

 Termin realizacji inwestycji: 5 miesięcy od podpisania umowy.

 

    Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania bez podania przyczyny. W przypadku unieważnienia postępowania, Zamawiający nie ponosi kosztów przygotowania ofert.

Wartość szacowaną zamówienia ustalono na podstawie rozeznania cen rynkowych oraz zestawienia projektów podobnych.

 

 

Kwota zabezpieczona w budżecie: środki własne (budżet gminy)

 

Kontakt pod nr telefonu 52 3826451 – Paweł Rojek


W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel 52 382 64 53  

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Wytyczne Tryszczyn.pdf pdf 402.92 2023-06-28 10:20:00 Postępowanie
mapa.pdf pdf 456.69 2023-06-28 10:20:00 Postępowanie
Informacja dot. przetwarzania danych osobowych-1.pdf pdf 123.97 2023-06-28 10:20:00 Kryterium
Wzór umowy Tryszczyn.pdf pdf 1022.14 2023-06-28 10:20:00 Kryterium
Załącznik nr 1- oferta cenowa wersja nieedytowalna.pdf pdf 484.5 2023-06-28 10:20:00 Kryterium
Załącznik nr 1- oferta cenowa wersja edytowalna.doc doc 44.5 2023-06-28 10:20:00 Kryterium
Załącznik nr 3 - wykaz wykonanych usług wersja nieedytowalna.pdf pdf 261.53 2023-06-28 10:20:00 Kryterium
Załącznik nr 3 - wykaz wykonanych usług wersja edytowalna.docx docx 16.68 2023-06-28 10:20:00 Kryterium
Załącznik nr 4 - oświadczenie o niezaleganiu w ZUS, KRUS iUS wersja nieedytowalna.pdf pdf 186.7 2023-06-28 10:20:00 Kryterium
Załącznik nr 4 - oświadczenie o niezaleganiu w ZUS, KRUS iUS wersja edytowalna.docx docx 16.8 2023-06-28 10:20:00 Kryterium

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Sporządzenie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla inwestycji pn. „Projekt sieci wodociągowej przy ul. Nad Stawem w Tryszczynie". - 1 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3087 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - 5 miesiący od podpisania umowy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Wypełnienie obowiązku informacyjnego - Oświadczam, że wypełniłem obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. U.E. L 119 z 04.05.2016) wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskałem w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w przedmiotowym postępowaniu, jeżeli dotyczy proszę potwierdzić (0)
5 Zapoznanie się z klauzulą informacyjną - Oświadczam, że zapoznałem się z klauzulą informacyjną z art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. U.E. L 119 z 04.05.2016), przedstawioną przez Zamawiającego, w celu związanym z realizacją niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, proszę potwierdzić

Informacja dot. prze [...].pdf

(0)
6 Oświadczenie biała lista podatników VAT - Oświadczam, że jestem czynnym podatnikiem i figuruje w wykazie prowadzonym przez Szefa Krajowej Administracji Skarbowej (Biała lista podatników VAT) Proszę potwierdzić wpisując "Oświadczam" lub jeśli nie jestem czynnym podatnikiem - płatnikiem podatku VAT wpisać "Nie jestem" (0)
7 Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego - Formularz - oferta cenowa (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Załącznik nr 1- ofer [...].pdf

Załącznik nr 1- ofer [...].doc

(0)
8 Załącznik nr 2 do zapytania ofertowego - Wzór umowy do zapoznania się. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję"

Wzór umowy Tryszczyn [...].pdf

(0)
9 Załącznik nr 3 do zapytania ofertowego - Formularz - wykaz wykonanych usług (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Załącznik nr 3 - wyk [...].pdf

Załącznik nr 3 - wyk [...].docx

(0)
10 Załącznik nr 4 do zapytania ofertowego - Formularz - oświadczenie o niezaleganiu w ZUS, KRUS i US (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Załącznik nr 4 - ośw [...].pdf

Załącznik nr 4 - ośw [...].docx

(0)
11 Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji - Proszę o załączenie dokumentu - odpis z właściwego rejestru lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 320