Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: AZP.25.1.54.2023 Dostawa wraz z transportem, rozładunkiem, wniesieniem, zamontowaniem, dostarczeniem instrukcji stanowiskowej i jej wdrożeniem, serwisowaniem i gwarancją WYPOSAŻENIA MEBLOWEGO do Jednostek Organizacyjnych UMB z podziałem na 4 części

Termin:
Zamieszczenia : 27-06-2023 14:05:00
Składania : 06-07-2023 09:00:00
Otwarcia : 06-07-2023 09:05:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Cz. 1 Meble laboratoryjne i biurowe - Z. Laborat. Diagnost. Klinicznej.zip zip 1770.78 2023-06-27 14:05:00 Postępowanie
Cz. 2 Tapczany studenckie - DS2.zip zip 157.51 2023-06-27 14:05:00 Postępowanie
Cz. 3 Taborety i krzesła - DS2.zip zip 133.46 2023-06-27 14:05:00 Postępowanie
Cz. 4 Szafy, szafki regały i aneksy kuchenne - DS2.zip zip 122.16 2023-06-27 14:05:00 Postępowanie
ogłoszenie.pdf pdf 189.81 2023-06-27 14:05:00 Postępowanie
SWZ.doc doc 434 2023-06-27 14:05:00 Postępowanie
wyjaśnienia treści SWZ.doc doc 84.5 2023-07-03 14:04:54 Publiczna wiadomość
Informacja z otwarcia ofert.rtf rtf 218.14 2023-07-06 09:48:16 Publiczna wiadomość
Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej.rtf rtf 198.38 2023-07-21 09:27:10 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-07-21 09:27 Michał Wolański Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty

Informacja o wyborze [...].rtf

2023-07-06 09:48 Michał Wolański Informacja z otwarcia ofert

Informacja z otwarci [...].rtf

2023-07-06 09:00 Komunikat Zamawiającego Środki finansowe w kwocie (kolejno wg części): 50 000 zł, 136 500 zł 26 000 zł 160 000 zł
2023-07-03 14:04 Michał Wolański Wyjaśnienia treści SWZ

wyjaśnienia treści S [...].doc

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 471