Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 26-06-2023 11:51:00 |
Składania : | 26-06-2023 12:00:00 |
Otwarcia : | 30-06-2023 12:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
Nazwa i adres zamawiającego
Zamawiający: |
Centrum Usług Społecznych w Starachowicach Dział: Dzienny Dom Senior+ ul. Al. Armii Krajowej 28 Ip., 27-200 Starachowice Godziny pracy: od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 16:00 Nr tel. 668-216-211 Adres WWW: cus.starachowice.eu email : ewa.pochec@cus.starachowice.eu |
1.Tryb udzielenia zamówienia
Zapytanie ofertowe - Postępowanie prowadzone jest z wyłączeniem przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych w związku z art. 2 ust.1 pkt 1.
2. Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie usługi organizacji przejazdu jednodniowego na trasie Starachowice-Sędek (woj. świętokrzyskie)-Starachowice (około 80 km w obie strony), podopiecznych Dziennego Domu Senior+ w Starachowicach mającego siedzibę w Galerii Handlowej „Skałka” ul. al. Armii Krajowej 28. Planowana liczba uczestników to około 30-35 osób. W ramach realizacji usługi Wykonawca zapewnia:
Środek transportu- dowóz zorganizowanej grupy seniorów z miejscowości Starachowice ( miejsce zbiórki: przystanek autobusowy przy Galerii Skałka) na miejsce wskazane w zleceniu i ich odwiezieniu , oferent musi zagwarantować kierowcę z prawem jazdy właściwej kategorii i możliwości techniczne do przewozu osób, zapewnić bezpieczne i higieniczne (klimatyzacja, ogrzewanie) warunki przejazdu pojazdem sprawnym technicznie i dopuszczonym do ruchu kołowego;
pokrycia wszystkich wymaganych opłat drogowych i parkingowych;
Prosimy o przesyłanie kosztorysu ofert.
3. Termin i miejsce wykonania przedmiotu zamówienia
3.1.Termin wykonania zamówienia – 12.07.2023 w godzinach 8-14
4. Kryteria oceny ofert.
4.1 Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający kierować się będzie: (cena)
5. Warunki udziału w postępowaniu:
5.1 Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym oraz osobami zapewniającymi terminowość realizacji zamówienia.
5.2 Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności.
6. Informacje dot. płatności
Zapłata nastąpi przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy za pośrednictwem metody podzielonej płatności (MPP, split payment) w terminie 14 dni od daty doręczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury.
Ponadto w związku z centralizacją VAT Wykonawca wystawi fakturę, na której po stronie Zamawiającego będą widniały dwa podmioty, tj.
nabywca: Gmina Starachowice ul. Radomska 45, 27-200 Starachowice NIP 644-19-09-150 odbiorca: Centrum Usług Społecznych w Starachowicach ul. Majówka 21A, 27-200 Starachowice.
Komunikaty