Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 26-06-2023 10:34:00 |
Składania : | 03-07-2023 12:00:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Robota budowlana |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego,
- bez podania przyczyny.
Znak sprawy: RGI. ZO.271.52.2023
ZAPYTANIE OFERTOWE
1. Zamawiający: Gmina Nowa Słupia
Działając w trybie art. 4 pkt. 8
ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych(t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 ) zapraszam do
złożenia oferty na:
Modernizacja uszkodzonego
przepustu pod drogą gminną nr 352013T w miejscowości Mirocice
2.
Zakres
prac obejmuje:
Demontaż asfaltowej nawierzchni drogi, poboczy i uszkodzonego przepustu okularowego z kręgów betonowych , montaż nowego przepustu z rur fi 1000 x 2 i
odtworzenie nawierzchni z kostki brukowej 8 mm, poboczy, zakup i montaż znaków
drogowych.
Szczegółowy
zakres robót zawarty jest w przedmiarze robót stanowiącym załącznik do
zapytania ofertowego.
WAŻNE: Zamawiający zaleca aby przed złożeniem
oferty zapoznać się z miejscem wykonywania przedmiotu zamówienia i w swojej
ofercie uwzględnić wszystkie elementy niezbędne do skutecznego wykonania
zamówienia.
Od dnia podpisania umowy do dnia: 16.10.2023 r.
Osoby do kontaktu z ramienia Zamawiającego:
Marek Partyka tel. 41 3178743, 669692030 lub Małgorzata Głowacka – Gawron tel.
41 3178775
5. Warunki
udziału w postępowaniu :
5.1 Posiadanie
odpowiednich uprawnień, wiedzy i
doświadczenia – Zamawiający
wymaga
udokumentowania wykonania minimum jednego zadania związanego z
pracami drogowymi ( budowa ,
rozbudowa, remont) o wartości minimum
50 000 zł brutto.
5.2 Znajdowanie się w odpowiedniej sytuacji
ekonomicznej i finansowej pozwalającej
na realizację zamówienia.
5.3 Wykonawca składając ofertę załącza do niej
następujące dokumenty ( skan):
Formę papierową w/w dokumentów należy dostarczyć do siedziby Zamawiającego
przed podpisaniem umowy.
6. Przy wyborze oferty zamawiający będzie się kierował kryterium /
kryteriami:
- Najniższa cena
7. Miejsce i termin złożenia oferty:
Za pośrednictwem platformy zakupowej OPENNEXUS
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
Składając ofertę Wykonawca zobowiązuję się do realizacji umowy na
warunkach określonych we wzorze umowy.
Instrukcja składania oferty dostępna jest pod linkiem: https://docs.google.com/document/d/1DvIX8c8ij69qA78GJoTQMc1Djk_avZrhcpin5Gu-2rk/edit
Ofertę należy złożyć w terminie; do dnia: 03.07.2023 do godziny 12:00.
Oferty, które wpłyną po w/w terminie nie
będą rozpatrywane.
Wykonawcy
składający ofertę są związani jej treścią przez okres 30 dni. Bieg terminu związania
ofertą rozpoczyna się wraz z upływem składania ofert.
8. Pozostałe
informacje.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do:
1) zmiany
lub odwołania niniejszego zapytania,
2) zmiany
warunków lub terminów prowadzonego postępowania ofertowego,
3) unieważnienie
postepowania na każdym jego etapie bez podania przyczyny, a także pozostawienie
postępowania bez wyboru oferty.
4) Negocjacji
z Wykonawcami w sytuacji np. gdy we wszystkich złożonych ofertach proponowana
cena brutto za wykonanie usługi przewyższa kwotę przeznaczoną przez
Zamawiającego na realizację zadania.
5) Wyjaśnienia
treści ofert i poprawianie oczywistych omyłek.
W toku badania i oceny ofert Zamawiający może
żądać od Wykonawców uzupełnień (jeżeli nie naruszy to zasady konkurencyjności)
i wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert. Może również zwracać się z
prośbami o poprawienie oczywistych omyłek i błędów rachunkowych.
6) Sprawdzanie
wiarygodności ofert.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do sprawdzania
w toku badania i oceny oferty, wiarygodności przedstawionych przez Wykonawców
dokumentów, oświadczeń, wykazów, danych i informacji.
9. Klauzula informacyjna w sprawie przetwarzania
danych osobowych:
Na podstawie art. 13 ust. 1 Rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony
osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych (ogólne rozporządzenie o ochronie danych),
zwane dalej RODO, informuję Pana/Panią, że:
• administratorem
Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Miasta i Gminy Nowa Słupia
ul. Rynek 15, 26-006 Nowa Słupia,
• inspektorem
ochrony danych osobowych w Gminie Nowa Słupia jest Robert Łabuda, kontakt:
adres e-mail: robert.labuda@ibi24.pl,
• Pani/Pana
dane osobowe będą przetwarzane w celu rozeznania rynku w trybie „Zapytania ofertowego”
i udzielenia zamówienia na przedmiot
zapytania,
• Pani/Pana
dane nie są przekazywane innym podmiotom niewymienionym w przepisach prawa
• Pani/
Pana dane mogą być publikowane na stronie internetowej Zamawiającego lub na
stronie platformy zakupowej dla zamówień prowadzonych przez Urząd Miasta i
Gminy Nowa Słupia
• Pani/Pana
dane będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji sprawy oraz w
celach archiwizacyjnych przez okres 5 lat
• Ma
Pani/Pan prawo do:
- dostępu do swoich danych oraz możliwość ich
sprostowania,
- usunięcia lub ograniczenia przetwarzania
swoich danych,
- wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
- przenoszenia danych,
- cofnięcia wyrażonej zgody na przetwarzanie
danych,
- wniesienia skargi do organu nadzorczego.
• Podane
przez Panią/Pana dane są warunkiem udziału w postępowaniu.
• Pani/Pana
dane nie podlegają zautomatyzowanemu systemowi podejmowania decyzji oraz profilowaniu.
Składając ofertę Wykonawca potwierdza
zapoznanie się z powyższą klauzulą.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel 41 31 78 743
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2023-07-03 15:07 | Marek Partyka | Gmina Nowa Słupia informuje ,że wybrała ofertę firmy Ewa Bracik Brukarstwo i Usługi z siedzibą w Kałkowie gm. Pawłów z uwagi na najniższą cenę. |
Komunikaty