Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: 203/2023/TP/DZP Usługa tłumaczeń języka migowego w ramach wsparcia dydaktycznego studentów Głuchych i słabosłyszących Uniwersytetu Warmińsko – Mazurskiego w Olsztynie

Termin:
Zamieszczenia : 22-06-2023 11:45:00
Składania : 03-07-2023 10:00:00
Otwarcia : 03-07-2023 10:30:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Ogłoszenie z zamówieniu.pdf pdf 239.64 2023-06-22 11:45:00 Postępowanie
SWZ (23).pdf pdf 218.12 2023-06-22 11:45:00 Postępowanie
Załącznik nr 1 do SWZ - opis przedmiotu zamówienia.doc doc 184.5 2023-06-22 11:45:00 Postępowanie
Załącznik nr 1 do załącznika nr 5A do SWZ- powierzenie przetwarzania danych osobowych.docx docx 23.26 2023-06-22 11:45:00 Postępowanie
Załącznik nr 2 do SWZ - Formularz oferty.doc doc 90 2023-06-22 11:45:00 Postępowanie
Załącznik nr 2 do Załącznika nr 5A do SWZ - rachunek do umowy zlecenia.docx docx 20.35 2023-06-22 11:45:00 Postępowanie
Załącznik nr 3 do SWZ - Ośwadczenie dotyczące podstaw wykluczenia.doc doc 92.5 2023-06-22 11:45:00 Postępowanie
Załącznik nr 3 do Załącznika 5A _zestawienie miesięczne liczby przepracowanych godzin w związku z wykonyw.docx docx 13.28 2023-06-22 11:45:00 Postępowanie
Załącznik nr 4 do SWZ - Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.doc doc 89 2023-06-22 11:45:00 Postępowanie
Załącznik nr 4 do załącznika nr 5A do SWZ.pdf pdf 67.12 2023-06-22 11:45:00 Postępowanie
Załącznik nr 5 do SWZ-projektowane postanowienia umowy -VAT.pdf pdf 199.22 2023-06-22 11:45:00 Postępowanie
Załącznik nr 5A do SWZ -projektowane postanowienia umowy zlecenia.pdf pdf 124.41 2023-06-22 11:45:00 Postępowanie
Załącznik nr 6 do SWZ - Wzór zobowiązania.doc doc 92.5 2023-06-22 11:45:00 Postępowanie
Załącznik nr 7 do SWZ - Wykaz osób.doc doc 139 2023-06-22 11:45:00 Postępowanie
Informacja z otwarcia ofert.pdf pdf 221.15 2023-07-03 14:38:10 Publiczna wiadomość
Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania w zakresie części 8 i 10.pdf pdf 154.81 2023-07-27 11:10:09 Publiczna wiadomość
Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty.pdf pdf 206.8 2023-07-27 11:10:09 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-07-27 11:10 Anna Opalach Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty oraz o unieważnieniu części 8 i 10 postepowania

Zawiadomienie o unie [...].pdf

Zawiadomienie o wybo [...].pdf

2023-07-03 14:38 Anna Opalach Informacja z otwarcia ofert

Informacja z otwarci [...].pdf

2023-07-03 10:00 Komunikat Zamawiającego Zamawiający przeznacza na realizację zamówienia kwoty brutto dla poszczególnych części:
część nr 1 - 54000,00zł
część nr 2 - 54000,00zł
część nr 3 - 54000,00zł
część nr 4 - 54000,00zł
część nr 5 - 54000,00zł
część nr 6 - 54000,00zł
część nr 7- 54000,00zł
część nr 8 -54000,00zł
część nr 9-2700,00 zł
część nr 10- 27000,00 zł

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 291