Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: PCD.WS.2262.196(2).2023 Wydruki na potrzeby zadań interaktywnych do wystawy czasowej Siła spotkania wraz z dostawą.

Łukasz Bartoszyński
Poznańskie Centrum Dziedzictwa Oddział: Biuro Administracji
Termin:
Zamieszczenia : 21-06-2023 13:43:00
Składania : 23-06-2023 14:00:00
Otwarcia : -
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Poznańskie Centrum Dziedzictwa z siedzibą w Poznaniu zaprasza do złożenia ofert na:

 

Wydruki na potrzeby zadań interaktywnych do wystawy czasowej Siła spotkania:

 

CZĘŚĆ 1

1.      wydruki na materiale Hips:

1.1. Hips 2mm format A3, druk 4+0 – 1 sztuka

1.2.Hips 2mm format A3, druk 4+4 + otwór zgodnie z projektem – 1 sztuka

1.3.Hips 2mm format A4, druk 4+0 – 2 sztuki

1.4.Hips 2mm format A5, druk 4+0 – 5 sztuk

1.5. Hips 2mm format A6, druk 4+0 – 4 sztuki

1.6.Hips 2 mm format 60x 120 cm, druk 4+0 + otwory zgodnie z projektem – 1 sztuka

1.7.Hips 1 mm format A5, druk 4+4 + otwory zgodnie z projektem – 11 sztuk

1.8.Hips 1 mm format A5, druk 4+0 + otwory zgodnie z projektem – 6 sztuk

wraz z dostawą do siedziby Zamawiającego (ul. Gdańska 2, Poznań)

 

CZĘŚĆ 2

2.      wydruk postaci na spienionym PCV 5 mm wraz z przygotowaniem i montażem podstawki dla każdej postaci. Druk 4+0, cięcie  po obrysie. Formaty postaci:

2.1.format: 13x6 cm – 4 sztuki

2.2.format: 13x7,5cm – 1 sztuka

2.3.format: 13x10,5 cm – 1 sztuka

2.4.format: 13x15 cm – 1 sztuka

2.5.format: 10x6 cm – 1 sztuka

3.      wydruk na spienionym PCV 5 mm format 40x30 cm, druk 4+4 – 1 sztuka

wraz z dostawą do siedziby Zamawiającego (ul. Gdańska 2, Poznań)

 

CZĘŚĆ 3

4.      wydruk na folii samoprzylepnej

4.1. wydruk na folii samoprzylepnej przezroczystej z białym poddrukiem o formacie 15x40 cm – 2 sztuki

4.2. wydruk na folii samoprzylepnej przezroczystej z białym poddrukiem o formacie 24x40 cm – 2 sztuki

4.3. wydruk na folii samoprzylepnej o formacie 15,5x9,5 cm – 2 sztuki

4.4.wydruk na folii samoprzylepnej o formacie 11x9,5 cm – 2 sztuki

4.5. wydruk na folii samoprzylepnej – koło o średnicy 3,5 cm – 12 sztuk

wraz z dostawą do siedziby Zamawiającego (ul. Gdańska 2, Poznań)

 

CZĘŚĆ 4

5.      wydruk na folii przezroczystej o formacie A3 – 12 sztuk

wraz z dostawą do siedziby Zamawiającego (ul. Gdańska 2, Poznań)

 

1.      Termin realizacji zamówienia: 3 dni od przekazania plików do druku

2.      Kryteria oceny ofert z opisem: cena=100%

3.      Ofertę należy złożyć poprzez poniższy formularz elektroniczny.

4.      Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami:

1) Anna Pikuła, anna.pikula@pcd.poznan.pl, tel.: 61 647 7617

5.  Zamawiający dopuszcza unieważnienie postępowania bez podania przyczyny.

6. Integralną częścią dokumentacji niniejszego postępowania są:

- OGÓLNE WARUNKI ZAMÓWIENIA (OWZ) – załączone do postepowania

- OGÓLNE WARUNKI UMOWY (OWU) – załączone do postepowania.

7.W przypadku pytań związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.

· tel. 22 101 02 02

· e-mail: cwk@platformazakupowa.pl

 

 


Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:

·         Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Poznańskie Centrum Dziedzictwa;

·         Kontakt z Inspektorem ochrony danych osobowych w Poznańskim Centrum Dziedzictwa: iod@pcd.poznan.pl;

·         Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b i c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego w procedurze zapytania ofertowego;

·         odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 z późn. zm.), dalej „ustawa Pzp” oraz osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o ustawę o dostępie do informacji publicznej z dnia 26 września 2001 r. (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 2176).) oraz inne podmioty upoważnione na podstawie przepisów ogólnych. 

·         Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane na podstawie przepisów prawa, przez okres niezbędny do realizacji celów przetwarzania, lecz nie krócej niż okres wskazany w przepisach o archiwizacji.

·         w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;

·         posiada Pani/Pan:

           na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;

           na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;

           na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; 

           prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;

·      nie przysługuje Pani/Panu:

           w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;

           prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;

            na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
OWZ.pdf pdf 137.58 2023-06-21 13:43:00 Postępowanie
OWU.pdf pdf 234.81 2023-06-21 13:43:00 Postępowanie
Oświadczenia.pdf pdf 78.48 2023-06-21 13:43:00 Postępowanie

Komunikaty

2023-06-23 14:38 Katarzyna Mleczek Szanowni Państwo,
Zamawiający informuję, iż w postępowaniu zostały wybrane oferty dla:
Części I - część unieważniona
Części II - brak oferty
Części III - oferta firmy LABO PRINT SPÓŁKA AKCYJNA
Części IV - część unieważniona.

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Część I Cena za wydruki na materiale Hips zgodnie z treścią zapytania ofertowego. 1 usługa Poznańskie Centrum Dziedzictwa
Gdańska 2
61-123, Poznań
(0)
2 Część II Cena za wydruk postaci na spienionym PCV 5 mm wraz z przygotowaniem i montażem podstawki dla każdej postaci. Druk 4+0, cięcie po obrysie, wydruk na spienionym PCV 5 mm zgodnie z treścią zapytania ofertowego. 1 usługa - (0)
3 Część III Cena za wydruk na folii samoprzylepnej zgodnie z treścią zapytania ofertowego. 1 usługa - (0)
4 Część IV Cena za wydruk na folii przezroczystej o formacie A3 zgodnie z treścią zapytania ofertowego. 1 usługa - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2617 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Oświadczenia - Zapoznałem się z załączonymi do zapytania oświadczeniami. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Oświadczenia 2 - Oświadczam, iż nie ma wobec mnie zastosowania art. 7 Ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U.2022.835). Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Warunki płatności - Przelew 14 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)

Liczba odsłon strony: 149