Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 21-06-2023 13:43:00 |
Składania : | 23-06-2023 14:00:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Poznańskie Centrum Dziedzictwa z siedzibą w Poznaniu zaprasza do złożenia
ofert na:
Wydruki na potrzeby zadań interaktywnych do wystawy czasowej Siła spotkania:
CZĘŚĆ 1
1.
wydruki na materiale Hips:
1.1. Hips 2mm format A3, druk 4+0 –
1 sztuka
1.2.Hips 2mm format A3, druk 4+4 +
otwór zgodnie z projektem – 1 sztuka
1.3.Hips 2mm format A4, druk 4+0 – 2
sztuki
1.4.Hips 2mm format A5, druk 4+0 – 5
sztuk
1.5. Hips 2mm format A6, druk 4+0 –
4 sztuki
1.6.Hips 2 mm format 60x 120 cm,
druk 4+0 + otwory zgodnie z projektem – 1 sztuka
1.7.Hips 1 mm format A5, druk 4+4 +
otwory zgodnie z projektem – 11 sztuk
1.8.Hips 1 mm format A5, druk 4+0 +
otwory zgodnie z projektem – 6 sztuk
wraz z dostawą do siedziby Zamawiającego
(ul. Gdańska 2, Poznań)
CZĘŚĆ 2
2.
wydruk postaci na spienionym PCV 5 mm wraz z przygotowaniem
i montażem podstawki dla każdej postaci. Druk 4+0, cięcie po obrysie. Formaty postaci:
2.1.format: 13x6 cm – 4 sztuki
2.2.format: 13x7,5cm – 1 sztuka
2.3.format: 13x10,5 cm – 1 sztuka
2.4.format: 13x15 cm – 1 sztuka
2.5.format: 10x6 cm – 1 sztuka
3.
wydruk na spienionym PCV 5 mm format 40x30 cm, druk 4+4
– 1 sztuka
wraz z dostawą do siedziby Zamawiającego (ul. Gdańska 2, Poznań)
CZĘŚĆ 3
4.
wydruk na folii samoprzylepnej
4.1. wydruk na folii samoprzylepnej
przezroczystej z białym poddrukiem o formacie 15x40 cm – 2 sztuki
4.2. wydruk na folii samoprzylepnej
przezroczystej z białym poddrukiem o formacie 24x40 cm – 2 sztuki
4.3. wydruk na folii samoprzylepnej
o formacie 15,5x9,5 cm – 2 sztuki
4.4.wydruk na folii samoprzylepnej o
formacie 11x9,5 cm – 2 sztuki
4.5. wydruk na folii samoprzylepnej
– koło o średnicy 3,5 cm – 12 sztuk
wraz z
dostawą do siedziby Zamawiającego (ul. Gdańska 2, Poznań)
CZĘŚĆ 4
5.
wydruk na folii przezroczystej o formacie A3 – 12 sztuk
wraz z dostawą do siedziby Zamawiającego (ul. Gdańska 2, Poznań)
1.
Termin realizacji zamówienia: 3 dni od
przekazania plików do druku
2.
Kryteria oceny ofert z opisem: cena=100%
3.
Ofertę należy złożyć poprzez poniższy
formularz elektroniczny.
4. Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami:
1) Anna Pikuła, anna.pikula@pcd.poznan.pl, tel.: 61 647 7617
5. Zamawiający dopuszcza unieważnienie postępowania bez podania przyczyny.
6.
Integralną częścią dokumentacji niniejszego postępowania są:
-
OGÓLNE WARUNKI ZAMÓWIENIA (OWZ) – załączone do postepowania
-
OGÓLNE WARUNKI UMOWY (OWU) – załączone do postepowania.
7.W
przypadku pytań związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum
Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do
piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
· tel. 22 101 02 02
· e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zgodnie
z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w
związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu
takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o
ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”,
informuję, że:
·
Administratorem
Pani/Pana danych osobowych jest
Poznańskie Centrum Dziedzictwa;
·
Kontakt
z Inspektorem ochrony danych osobowych w
Poznańskim Centrum Dziedzictwa: iod@pcd.poznan.pl;
·
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą
na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b i c RODO
w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego w procedurze
zapytania ofertowego;
·
odbiorcami
Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona
zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1
ustawy z dnia 11 września 2019 – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r.
poz. 2019 z późn. zm.), dalej „ustawa Pzp” oraz osoby lub podmioty, którym
udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o ustawę o dostępie
do informacji publicznej z dnia 26 września 2001 r. (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz.
2176).) oraz inne podmioty upoważnione na podstawie przepisów ogólnych.
·
Pani/Pana
dane osobowe będą przechowywane na podstawie przepisów prawa, przez okres
niezbędny do realizacji celów przetwarzania, lecz nie krócej niż okres wskazany
w przepisach o archiwizacji.
·
w
odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób
zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
·
posiada
Pani/Pan:
−
na
podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
−
na
podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
−
na
podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia
przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w
art. 18 ust. 2 RODO;
−
prawo
do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna
Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza
przepisy RODO;
· nie przysługuje Pani/Panu:
−
w
związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych
osobowych;
−
prawo
do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
−
na podstawie
art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż
podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1
lit. c RODO.
2023-06-23 14:38 | Katarzyna Mleczek |
Szanowni
Państwo,
Zamawiający informuję, iż w postępowaniu zostały wybrane oferty dla: Części I - część unieważniona Części II - brak oferty Części III - oferta firmy LABO PRINT SPÓŁKA AKCYJNA Części IV - część unieważniona. |
Komunikaty