- Strona główna
- Postępowanie ID 783161
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
PZ/18/2023 „Zakup urządzeń hydraulicznych na potrzeby Działu SK”- z podziałem na 5 części”
Wystawiający
-
UżytkownikAgnieszka Kwitek
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2023-06-21 10:34:00
-
Składania2023-06-29 09:00:00
-
Otwarcie ofert2023-06-29 09:05:00
-
TrybPrzetarg regulaminowy - FA
-
RodzajDostawy
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono specyfikację oraz pozostałą dokumentację związaną z przedmiotem zamówienia.
1. Opis przedmiotu zamówienia:
1) Przedmiotem Zamówienia jest dostawa stacji hydraulicznej oraz narzędzi hydraulicznych wraz z osprzętem, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia - załącznikiem nr 2 oraz wzorem umowy załącznikiem nr 3 do MP
2) Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu przedmiotu umowy zgodny z parametrami określonymi załączniku nr 2 do MP w terminie nie przekraczającym 21 dni od daty zawarcia umowy. Wykonawca zawiadomi Zamawiającego w formie pisemnej, faksem lub e-mail’em o terminie dostawy z co najmniej 2 dniowym wyprzedzeniem.
3) Wykonawca zobowiązany jest do dołączenia do przedmiotu umowy następujące dokumenty:
- specyfikację techniczną,
- instrukcję obsługi oraz kartę katalogową w języku polskim.
- Kartę gwarancyjną
4) Na przedmiot umowy Wykonawca udzieli Zamawiającemu 24 miesięcznej gwarancji i rękojmi, z terminem od dnia podpisania protokołu odbioru.
2. Kod CPV: Kod główny:
Kod: 43328100-9 - Urządzenia hydrauliczne
3. Termin realizacji: nie dłuższy niż 21 dni od dnia
podpisania umowy.
4. Oferty częściowe, wariantowe i uzupełniające:
• Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych. Przedmiot zamówienia został podzielony na 5 części, Zamawiający nie wskazuje limitu części, na które Wykonawca może złożyć ofertę,
• Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych,
• Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówienia
uzupełniającego.
5. Wycena oferty oraz kryteria jej oceny i ich znaczenie:
Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie wyłącznie kryterium ceny. Najkorzystniejszą ofertą w ramach tego kryterium będzie oferta z najniższą ceną.
6. Wykaz dokumentów, które należy złożyć wraz z ofertą:
1) wypełniony i podpisany formularz ofertowy – Załącznik nr 1 do
Materiałów Przetargowych.
UWAGA! Podpis osoby/osób upoważnionej składany na dokumentach, o
których mowa powyżej powinien pozwalać na identyfikację jej imienia i nazwiska
(np. będzie uzupełniony pieczątką imienną).
7. Podstawy wykluczenia: Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawców z postępowania w następujących przypadkach:
a) który nie wykazał spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia z postępowania,
b) wobec którego jako podmiotu zbiorowego sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienie na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary,
c) wobec którego orzeczono tytułem środka zapobiegawczego zakaz ubiegania się o zamówienia publiczne,
d) wobec których zaistniały przesłanki wymienione w art. 7 ust.
1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie
przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie
bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 129 z późn. zm.).
8. Postępowanie prowadzone jest na podstawie § 33 oraz § 37 pkt 11
Regulaminu udzielania zamówień przez Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji
Sp. z o. o. w Gliwicach.
9. Zamawiający uzna za ofertę najkorzystniejszą ofertę spełniającą wszystkie wymagania przewidziane w Materiałach Przetargowych oraz zawierającą najniższą cenę.
10. Załączniki do postępowania:
1) Formularz ofertowy – Załącznik nr 1 do Materiałów Przetargowych.
2) Opis Przedmiotu Zamówienia – Załącznik nr 1 do Materiałów Przetargowych,
3) Wzór umowy – Załącznik
nr 2 do Materiałów Przetargowych,
W związku z powyższym przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do komunikacji z Zamawiającym.
Jeżeli będą Państwo mieli pytania związane z procesem złożenia oferty/wniosku prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
2023-07-07
12:54:46
|
Agnieszka Kwitek |
Wyniki
postępowania
Załączniki |
2023-06-29
11:55:04
|
Agnieszka Kwitek |
INFORMACJA
Z
OTWARCIA
OFERT
Załączniki |
2023-06-27
14:37:44
|
Patrycja Kandyba |
Wyjasnienie
treści
Materiałów
Przetargowych
Załączniki |
Przedmiot zamówienia
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?