Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 21-06-2023 10:02:00 |
Składania : | 27-06-2023 13:00:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Opracowanie dokumentacji kosztorysowej oraz STWiORB dla
zadania
pn.: „Wymiana armatury kotłowni w budynku „H4” Szkoły Policji w Katowicach”.
Kod
CPV: 71240000-2 usługi architektoniczne inżynieryjne i planowania.
Opis przedmiotu zamówienia
1. Zakres opracowania dokumentacji obejmuje:
- kosztorys inwestorski – 2 egz.,
- przedmiar robót – 3 egz.,
- specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych – 3 egz.,
2. Podstawą
do zapłacenia faktury będzie dostarczenie do Zamawiającego kompletu ww.
dokumentacji również w postaci elektronicznej na nośniku elektronicznym w wersji oryginalnej utworzonej przez poszczególne programy projektowe oraz
kosztorysowe w programach oryginalnych, na które Wykonawca posiada licencję w tym *.ath, jak również przekonwertowane do formatu *.pdf.
3. Zakres przewidywanego remontu obejmuje wymianę armatury kotłowni, która została opisana w załączniku nr 3.
4. Wykonawca po zapoznaniu się z obiektem zaproponuje rozwiązania materiałowe, technologię wykonania oraz dodatkowy niezbędny zakres do przeprowadzenia remontu obiektu.
5.
Pomieszczenia kotłowni są zlokalizowane w
piwnicy budynku „H4” Szkoły Policji w Katowicach.
6.
Zamawiający
udostępni Wykonawcy posiadaną dokumentację techniczną.
Uwagi:
1.
Zamawiający wyznacza obowiązkową wizję lokalną obiektu na
dzień 26 czerwca 2023
r. o godz. 900.
2.
Zamawiający
dopuszcza wizję lokalną w innym uzgodnionym terminie.
3.
Zamawiający przewiduje przeprowadzenie aukcji elektronicznej.
4. Zamawiający wymaga dołączenia do oferty uprawnień budowlanych
w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych,
wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych.
5.
Osobami upoważnionymi przez Zamawiającego do kontaktowania
się z Wykonawcami w dni robocze w godzinach 800-1500 są: asp.
szt. Marcin Kurpas asystent Wydziału Zaopatrzenia tel. 478516432 lub tel.
693-410-002 oraz Pani Natalia Lieber inspektor Wydziału Zaopatrzenia tel.
478516466.
6.
Termin zakończenia realizacji przedmiotowego zamówienia
wyznacza się na 21 dni kalendarzowych
od dnia podpisania umowy.
7.
Powyższe
postępowanie nie musi się zakończyć wyborem Wykonawcy.
Komunikaty