Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 20-06-2023 11:23:00 |
Składania : | 23-06-2023 11:00:00 |
Otwarcia : | 23-06-2023 11:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
1. Przedmiotem zamówienia jest przegląd sprzętu ochrony dróg oddechowych oraz ich konserwacja i legalizacja.
2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje szczegółowo:
· przegląd i konserwacja aparatu powietrznego APS-2,
· przegląd i konserwacja maski do aparatu APS-2,
· remont i legalizacja reduktora do aparatu APS-2,
· legalizacja- UDT butli do aparatu APS-2,
3. Wykonawca po zakończonym przeglądzie, konserwacji i remoncie sporządzi protokoły
z przeprowadzonych czynności.
4. Częstotliwość wykonywania usług:
- Przegląd i konserwacja aparatów i masek APS-2 co 3 miesiące,
- Remont i legalizacja reduktorów APS/2 co 30 miesięcy zgodnie z instrukcją producenta IU-461/98/Faser,
- Legalizacja-UDT butli/4 litry/20 MPa do aparatu APS-2 co 60 miesięcy,
5. Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia gwarancji na wymienne części zamienne oraz przeprowadzone remonty głównie reduktorów i automatów oddechowych na okres 12 miesięcy.
6. Termin realizacji zamówienia: 24 miesiące od dnia podpisania Umowy.
7. Ilości przedstawione w Formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego) są szacunkowe. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania podanych ilości, jak również ich zwiększenia. Wykonawca nie jest uprawniony do wysuwania roszczeń do Zamawiającego z tytułu zmiany rzeczywistego zapotrzebowania na przedmiot zamówienia.
8. Ceny jednostkowe zaoferowane przez Wykonawcę dla poszczególnej usługi są stałe i nie ulegną zmianie przez cały okres obowiązywania Umowy.
9. Usługi realizowane będą sukcesywnie według zleceń przekazywanych przez Zamawiającego drogą mailową, w terminie do 4 dni roboczych.
10. Wykonawca ponosi koszty związane z odbiorem przedmiotu zamówienia do konserwacji, atestacji, naprawy i remontu oraz dostawą po dokonanej konserwacji, atestacji, naprawie i remontu.
11. Płatność z tytułu realizacji zlecenia regulowana będzie przez Zamawiającego na podstawie faktury wystawionej przez Wykonawcę w terminie 14 dni od daty jej otrzymania.
12. Ze względu na prowadzenie niniejszego postępowania przy wykorzystaniu platformy zakupowej Wykonawca składa Formularz ofertowy w formie skanu.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Komunikaty