Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Przeprowadzenie szkoleń zawodowych dla 20 uczestników projektu „Pomorskie z Ukrainą”.

Izabela Nowak
Urząd Gminy Pruszcz Gdański Oddział: Gminna Komisja Rozwiązywania Problemów Alkoholowych
Termin:
Zamieszczenia : 20-06-2023 11:46:00
Składania : 27-06-2023 15:00:00
Otwarcia : 27-06-2023 15:10:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

1.     Zamawiający:

Gmina Pruszcz Gdański, ul. Zakątek 1, 83 – 000 Juszkowo

2.     Przedmiot zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkoleń zawodowych dla 20 pełnoletnich uczestników projektu „Pomorskie z Ukrainą”. Zamówienie obejmuje przeprowadzenie następujących szkoleń:

      I.        SPECJALISTA DS. HR. WYMIAR GODZINOWY SZKOLENIA:  24 GODZINY

a)         Ilość uczestników 2 osoby.

b)         Podstawowy program szkolenia: profil kandydata idealnego, zakres kompetencji rekrutera, wybór odpowiedniej metody rekrutacyjnej do określonego stanowiska, opis stanowiska pracy, tworzenie ogłoszeń z ofertą pracy, wybrane metody selekcji pracowników, analiza dokumentów aplikacyjnych kandydata, wywiad telefoniczny, typy wywiadów selekcyjnych, weryfikacja kandydatów, sprawdzanie referencji, motywowanie, dyscyplinowanie pracowników, ocena okresowa pracowników.

     II.        KADRY I PŁACE Z ELEMENTAMI ZATRUDNIANIA CUDZOZIEMCÓW. WYMIAR GODZINOWY SZKOLENIA:  min. 60 GODZIN.

a)         Ilość uczestników 2 osoby

b)         Podstawowy program szkolenia: podstawy prawne dot. wynagrodzeń za pracę, ogólne warunki ustalania wynagrodzeń, naliczanie składek na ubezpieczenia społeczne ZUS, naliczanie wynagrodzenia za czas choroby, zasady naliczania wynagrodzeń urlopowych, -zasady poboru zaliczki na podatek dochodowy, zasady dokonywania potrąceń z wynagrodzenia za pracę, podstawy prawne dot. kodeksu pracy, zasady prowadzenia teczek osobowych i wybranych dokumentów pracowniczych, zasady postępowania przy nawiązywaniu rozwiązywaniu umów o pracę, ustalanie wymiaru urlopów, wypoczynkowych i innych rodzajów nieobecności w pracy, planowanie i rozliczanie czasu pracy, dodatkowe uprawnienia pracowników związanych z rodzicielstwem, ćwiczenia ze sporządzania list płac, praca obcokrajowców na terenie Polski – regulacje prawne, różnice w zatrudnianiu pracowników z Unii Europejskiej, obywateli Europejskiego Obszaru Gospodarczego, zezwolenie na pracę, zawody niewymagające zezwolenia, procedura uzyskania zezwolenia na pracę, obowiązki pracodawcy w związku z zatrudnianiem obcokrajowca, ubezpieczenia zatrudnionych cudzoziemców i rozliczanie z Urzędem Skarbowym, formy umów zatrudniania cudzoziemców, konsekwencje nielegalnego zatrudniania cudzoziemców, cele i korzyści z zatrudniania cudzoziemców, zagrożenia i koszty związane z przyjmowaniem do pracy obcokrajowców, przyjazd i pobyt cudzoziemców w Polsce, formalności dla obywateli z UE i państw trzecich, wizy, formy zezwoleń pobytowych, procedura oświadczeniowa dla cudzoziemców z państw sąsiadujących z Polska, odpowiedzialność pracodawcy.

   III.        MAGAZYNIER Z OBSŁUGĄ PROGRAMÓW MAGAZYNOWYCH. WYMIAR GODZINOWY SZKOLENIA:  min. 40 GODZIN.

a)         Ilość uczestników 5 osób

b)         Podstawowy program szkolenia: przepisy prawne związane z zawodem magazyniera/sprzedawcy, elementy towaroznawstwa handlowego, dokumentacja handlowa i magazynowa, zasady BHP w jednostce handlowej, organizacja zapotrzebowania i przyjmowania dostaw towarów,  obsługa kas fiskalnych i terminala płatniczego, zastosowanie programu komputerowego w obsłudze transakcji handlowych

   IV.        PRACOWNIK BIUROWY. WYMIAR GODZINOWY SZKOLENIA:  min. 30 GODZIN.

a)  Ilość uczestników: 7  osób

b)  Podstawowy program szkolenia: podstawowe zadania i obowiązki oraz organizacja pracy w biurze, obsługa komputera, redagowanie pism i zasady korespondencji w biurze, obieg i archiwizacja dokumentów firmowych i pracowniczych, umowy o pracę – zagadnienia i dokumentacja, urlopy wypoczynkowe – zagadnienia, wyliczanie wymiaru urlopu dla osoby zatrudnionej na pełny etat i pracujących w niepełnym wymiarze czasu,           listy płac i karty zarobkowe pracowników

    V.        SPRZEDAWCA Z OBSŁUGĄ KASY FISKALNEJ.  WYMIAR GODZINOWY SZKOLENIA:  min.  30 GODZIN.

a) Ilość uczestników: 2 osoby

b) Podstawowy program szkolenia: towaroznawstwo ogólne, organizowanie zaopatrzenia i przyjmowanie dostawy towarów, ekspozycja towarów, obsługa klienta przy użyciu różnych form sprzedaży, telemarketing-sztuka sprzedaży przez telefon, negocjacje handlowe, marketing, promocja, prawne i techniczne aspekty funkcjonowania kas fiskalnych, uruchomienie i obsługa kas, finalizowanie transakcji sprzedaży, paragony, korekty, raporty sprzedaży, obsługa urządzeń wspomagających (czytniki, drukarki, wagi), praca kasy w systemie kasowo – komputerowym, wymiana materiałów eksploatacyjnych.

   VI.        KURS STYLIZACJI PAZNOKCI. WYMIAR GODZINOWY SZKOLENIA:  min. 18 GODZIN.

a)         Ilość uczestników: 2 osoby

b)         Podstawowy program szkolenia: omówienie zasad BHP pracy stylistki, czym są paznokcie, sprzęt, podstawy pracy z klientką, manicure hybrydowy, manicure żelowy, przedłużanie paznokci, opracowanie skórek metodą frezarkową, technika malowania paznokci klasyczna i kombinowana, najpopularniejsze zdobienia salonowe.

 

3. Grupa docelowa: 20 pełnoletnich osób, narodowości ukraińskiej.

Uczestnicy szkoleń posługują się językiem polskim w stopniu komunikatywnym podstawowym. Wykonawca zapewnia kadrę posługującą się j. ukraińskim w stopniu umożliwiającym uczestnikom zrozumienie tematyki szkoleń.

 

4. Miejsce realizacji: Gmina lub Miasto Pruszcz Gdański

 

5. Termin realizacji: do 13.08.2023

 

6. Podstawowe obowiązki/zadania wykonawcy

a)    Realizacja szkoleń zgodnie z zakresem i harmonogramem.

b)    Prowadzenie dokumentacji ze szkoleń, w tym list obecności i dokumentacji zdjęciowej,

c)     Przygotowania materiałów szkoleniowych dostosowanych do tematyki szkolenia.

d)    Wystawienie uczestnikom zaświadczeń o ukończeniu szkoleń.

 

7. Kryteria wyboru oferty: Cena: 100%

 

8. Sposób i termin złożenia oferty:

a)    Ofertę należy złożyć wyłącznie za pomocą Platformy Zakupowej Open Nexus w terminie do 13.08.2023 r. do godz. 23:59:00.

b)    Wykonawca na etapie składania ofert zobowiązany jest dołączyć dokumenty potwierdzające wymagane doświadczenie w prowadzenie szkoleń.

 

9. Badanie ofert:

W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.

 

10. Informacje dodatkowe:

a)    Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zawarł z Zamawiającym umowę na świadczenie usług.

b)    b ) Informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

c)     Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.

d)    Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.

e)    W przypadku pytań:

·         merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 58 692 94 19

·         związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00, nr tel. 22 101 02 02, e-mail: cwk@platformazakupowa.pl.

Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Zamawiający zastrzega sobie prawo do podjęcia negocjacji w zakresie oferowanej ceny z Wykonawcą, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, w przypadku gdy cena podana przez Wykonawcę przekracza wysokość środków przewidzianych w budżecie Zamawiającego. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi elektronicznie wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia.

W przypadku wybrania oferty najkorzystniejszej, wybrany Wykonawca zostanie poinformowany odrębnym pismem lub telefonicznie w celu zawarcia umowy w formie pisemnej, którą Zamawiający zastrzega pod rygorem nieważności. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyla się od zawarcia umowy, Zamawiający może wybrać kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzenia ich ponownej oceny.

Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia do upływu terminu składania ofert, bez podania przyczyny. Zamawiający informuje, iż stosownie do treści przepisu art. 703 § 1 Kodeksu cywilnego przysługuje mu prawo do zamknięcia przetargu bez wybrania którejkolwiek ze złożonych ofert. Do prowadzonego postępowania nie przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej określone w przepisach ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2021 r.  poz. 1129 z późn. zm.).”


11. Klauzula informacyjna

Administrator danych

Administratorem, czyli podmiotem decydującym o tym, które dane osobowe będą przetwarzane oraz w jakim celu, i jakim

sposobem, jest Wójt Gminy Pruszcz Gdański, którego dane kontaktowe są następujące:

− adres korespondencyjny: ul. Zakątek 1, 83-000 Juszkowo

− nr telefonu: 58 692 94 00

− adres e-mail: sekretariat@pruszczgdanski.pl

Inspektor ochrony danych

We wszystkich sprawach dotyczących ochrony danych osobowych, ma Pani/Pan prawo kontaktować się z naszym inspektorem

ochrony danych na adres mailowy: iod@pruszczgdanski.pl lub pisemnie na adres siedziby administratora.

Cel przetwarzania

Państwa dane są przetwarzane w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego poniżej 30.000 euro,

w zapytaniu ofertowym.

Podstawa przetwarzania danych

Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą:

- na etapie postępowania o udzielenie zamówienia: na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO* w związku z art. 43 i 44 ustawy o finansach publicznych w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego poniżej 30.000 euro w zapytaniu ofertowym;

- na etapie zawierania umowy: na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) RODO w celu związanym z udzielanym zamówieniem publicznym poniżej 30000 euro tj.: w celu zawarcia i prawidłowego wykonania umowy. W przypadku dobrowolnego podania danych niewynikających z przepisów prawa podstawą przetwarzania Państwa danych osobowych jest Państwa zgoda wyrażona poprzez akt uczestnictwa w postępowaniu (zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a) RODO)

Obowiązek podania danych

Podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest obowiązkowe. W przypadku niepodania danych nie będzie możliwe zawarcie umowy o udzielenie zamówienia poniżej 30.000 euro.

Okres przechowywania danych

Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane do czasu osiągnięcia celu, w jakim je pozyskano, a po tym czasie przez okres oraz w zakresie wymaganym przez przepisy powszechnie obowiązującego prawa.

Odbiorcy danych

Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty uprawnione na podstawie przepisów prawa lub umowy powierzenia danych osobowych (m.in. Open Nexus Sp. z o.o.)

Prawa osób

Ma Pani/Pan prawo do: ochrony swoich danych osobowych, dostępu do nich oraz otrzymywania ich kopii, żądania ich sprostowania, żądania usunięcia danych (gdy przetwarzanie nie następuje w celu wywiązania się z obowiązku wynikającego z przepisu prawa), prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych oraz prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (00-193 Warszawa, ul. Stawki 2, e-mail: kancelaria@uodo.gov.pl ).

Ponadto, w odniesieniu do danych przetwarzanych na podstawie zgody macie Państwo prawo do cofnięcia tej zgody w dowolnym momencie. Wycofać się ze zgody można w formie wysłania żądania na nasz adres e-mail lub adres pocztowy. Konsekwencją wycofania się ze zgody będzie brak możliwości przetwarzania przez nas tych danych.

 

*Skrót RODO odnosi się do rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w

sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu

takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).

 

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Wzór klauzuli informacyjnej w przypadku pozyskiwania danych osobowych w sposób inny niż od osoby, której dane dotyczą.pdf pdf 161.25 2023-06-20 11:46:00 Postępowanie
wzór umowy - szkolenia zawodowe.pdf pdf 268.4 2023-06-20 11:46:00 Postępowanie
zał. 3 OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA.pdf pdf 199.79 2023-06-20 11:46:00 Postępowanie

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkoleń zawodowych dla 20 uczestników projektu „Pomorskie z Ukrainą". zgodnie z załączonym opisem przedmiotu zamówienia. 1 usługa - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3198 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 14 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - Od dnia podpisania umowy do 13 sierpnia 2023 roku. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty materiałów szkoleniowych, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Doświadczenie wykonawcy - dokumenty potwierdzające przeprowadzenie szkoleń zawodowych dla grupy min. 20 osób (umowa, listy referencyjne itp.) (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 360