Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: ZP.2610.16.2023.MT „Zimowe utrzymanie dróg i ulic administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Ostródzie w sezonach zimowych 2023-24, 2024-25, 2025-26”

Termin:
Zamieszczenia : 27-06-2023 10:57:00
Składania : 28-07-2023 09:00:00
Otwarcia : 28-07-2023 09:10:00
Tryb: Przetarg nieograniczony
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono ogłoszenie, SWZ oraz pozostałą dokumentację związaną z przedmiotem zamówienia. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

W związku z obowiązującą od 18.10.2018 Dyrektywami Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 26 lutego 2014 r. w sprawie zamówień publicznych informujemy, że w niniejszym ogłoszeniu o zamówieniu przekazywanie ofert/wniosków oraz komunikacja odbywa się zgodnie z zapisami załączonej dokumentacji.

Zamawiający rekomenduje prowadzenie komunikacji za pomocą platformazakupowa.pl.

W związku z powyższym przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań do SWZ

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty

  • Przesłania odwołania/inne 

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania związane z procesem złożenia oferty/wniosku prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 

Przypominamy, że oferta/wniosek składany elektronicznie musi zostać podpisana elektronicznym kwalifikowanym podpisem.


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Ogłoszenie o zamówieniu 2023-OJS121-383988-pl.pdf pdf 375.69 2023-06-27 10:57:00 Postępowanie
Specyfikacja Warunków Zamówienia (SWZ).pdf pdf 1035.23 2023-06-27 10:57:00 Postępowanie
Załączniki 1-9 do SWZ.zip zip 479.1 2023-06-27 12:14:22 Postępowanie
Informacja z otwarcia ofert.pdf pdf 366.63 2023-07-28 13:01:55 Publiczna wiadomość
Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania Część Nr 1, 2, 3, 6 , 11 art. 260.2.pdf pdf 365.56 2023-08-02 14:07:26 Publiczna wiadomość
Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania Część Nr 4 art. 260.2.pdf pdf 426.26 2023-08-09 12:12:33 Publiczna wiadomość
Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania w Części Nr 8 i 9 art. 260 ust. 2.pdf pdf 427.81 2023-08-21 12:31:02 Publiczna wiadomość
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia 2023-OJS164-519261-pl w cz. 1, 2 , 3, 4, 6, 8, 9, 11.pdf pdf 314.2 2023-08-28 10:57:24 Publiczna wiadomość
Zawiadomienie o wyborze oferty w Części Nr 5, 7, 10.pdf pdf 422.57 2023-09-13 14:14:01 Publiczna wiadomość
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia 2023-OJS198-618042-pl.pdf pdf 265.54 2023-10-13 10:48:25 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-10-13 10:48 Monika Żyłka Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia cz. 5, 7, 10

Ogłoszenie o udziele [...].pdf

2023-09-13 14:14 Monika Żyłka Zawiadomienie o wyborze oferty w Części Nr 5, 7, 10

Zawiadomienie o wybo [...].pdf

2023-08-28 10:57 Monika Żyłka Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia w częściach nr: 1, 2 , 3, 4, 6, 8, 9, 11.

Ogłoszenie o udziele [...].pdf

2023-08-21 12:31 Monika Żyłka Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania w Części Nr 8 oraz Części Nr 9

Zawiadomienie o unie [...].pdf

2023-08-09 12:12 Monika Żyłka Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania w Części Nr 4.

Zawiadomienie o unie [...].pdf

2023-08-02 14:07 Monika Żyłka Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania w Części Nr 1, 2, 3, 6, 11.

Zawiadomienie o unie [...].pdf

2023-07-28 13:01 Monika Żyłka Informacja z otwarcia ofert

Informacja z otwarci [...].pdf

2023-07-28 09:00 Komunikat Zamawiającego Zamawiający informuje, że zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę brutto 4 992 000,00 zł, w tym:
Część Nr 1 1 551 000,00 zł
Część Nr 2 462 000,00 zł
Część Nr 3 111 000,00 zł
Część Nr 4 105 000,00 zł
Część Nr 5 579 000,00 zł
Część Nr 6 318 000,00 zł
Część Nr 7 1 479 000,00 zł
Część Nr 8 111 000,00 zł
Część Nr 9 69 000,00 zł
Część Nr 10 36 000,00 zł
Część Nr 11 171 000,00 zł

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 1003