Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: ZP.26.30.2023 Mobilna pielęgniarka

Agnieszka Celuch
Urząd Miejski Starachowice Oddział: Centrum Usług Społecznych
Termin:
Zamieszczenia : 13-06-2023 12:44:00
Składania : 16-06-2023 12:42:00
Otwarcia : 16-06-2023 12:47:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja



Nr referencyjny zamawiającego: ZP.26.30.2023                         Starachowice, dnia 13.06.2023r.

 

Zapytanie ofertowe

 

I. NAZWA ORAZ ADRES ZAMAWIAJĄCEGO

Zamawiający:

Centrum Usług Społecznych

ul. Majówka 21a, 27-200 Starachowice

Godziny pracy: od poniedziałku do piątku

w godzinach od 7:00 do 15:00

Nr tel. 41 275 41 41

 

Centrum Usług Społecznych w Starachowicach zaprasza do złożenia oferty w procedurze o udzielenie zamówienia publicznego o wartości szacunkowej nieprzekraczającej kwoty 130.000,00 złotych, prowadzonym na podstawie Regulaminu wewnętrznego udzielania zamówień, finansowanych ze środków publicznych do Zarządzenia nr 40/2022 Dyrektora Centrum Usług Społecznych w Starachowicach,  bez stosowania przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 roku - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r., poz. 1710 ze zm.)     na usługi „Mobilna pielęgniarka”.

Zamawiający zastrzega, że o udzielnie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie spółdzielnie socjalne na podstawie art. 15a ustawy z dnia 27 kwietnia 2006 roku (Dz. U. Z 2020 r. poz. 2082).

II.   Opis przedmiotu zamówienia

1.  Przedmiotem zamówienia jest usługa „Mobilna pielęgniarka” skierowana do mieszkańców Miasta Starachowice, którzy ukończyli 70 rok życia, i którzy posiadają zaświadczenie  o wymaganej usłudze pielęgniarskiej.

2.  Zakres usług pielęgniarki w warunkach domowych dla osób obłożnie i przewlekle chorych będzie polegać na rozpoznawaniu warunków i potrzeb zdrowotnych pacjenta, rozpoznawaniu problemów pielęgnacyjnych pacjenta, planowaniu i sprawowaniu opieki pielęgnacyjnej nad pacjentem, samodzielnym udzielaniu w określonym zakresie świadczeń zapobiegawczych, diagnostycznych, leczniczych i rehabilitacyjnych oraz medycznych czynności ratunkowych; realizacji zleceń lekarskich w procesie diagnostyki, leczenia i rehabilitacji, orzekaniu o rodzaju i zakresie świadczeń opiekuńczo-pielęgnacyjnych, edukacji zdrowotnej i promocji zdrowia (szczegółowy opis w załączniku nr 1).

3.   Planowana ilość uczestników usług – około 15 osób

4.  Przewidywana ilość godzin w okresie od dnia podpisania umowy do 20 grudnia 2023 łącznie wynosi 630 godzin usługi, tj. w miesiącu – 105 godzin.

5.  Jeden klient może skorzystać z usługi w wymiarze maksymalnie 40 godzin miesięcznie.

6.  Usługi będą odbywać się 7 dni w tygodniu w godzinach 08:00 (najwcześniejsza godzina rozpoczęcia usługi) – 21:00 (najpóźniejsza godzina zakończenia usługi).

7.  Czas trwania usługi  u klienta wynosi 60 minut bez wliczania kosztów dojazdu.

8.   Wykonawca realizujący usługę zobowiązany będzie zagwarantować środki ochrony osobistej, tj.: płyn do dezynfekcji, maseczkę oraz jednorazowe rękawiczki, jeśli wymagać będzie tego sytuacja epidemiologiczna.

9.  Podmiot realizujący usługę zobowiązany jest do prowadzenia Kart Pracy, załączanych każdorazowo do faktury/rachunku.

10.Wykonawca zobowiązany będzie do stałej współpracy i konsultacji z Zamawiającym na każdym etapie realizacji przedmiotowego zamówienia.

11. Zamawiający zastrzega sobie prawo kontrolowania realizacji przedmiotu zamówienia na  każdym etapie prac.

12. Rozliczenia między Zamawiającym i Wykonawcą prowadzone będą w złotych polskich.

13. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

14. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

15. Zamawiający nie przewiduje:

·       zawarcia umowy ramowej,

·       aukcji elektronicznej,

·       zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.

16. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):

·       85141200-1 usługi świadczone przez pielęgniarki

 

   III. Termin realizacji zamówienia

Zamówienie będzie realizowane w okresie: od dnia zawarcia umowy do 20.12.2023 r.

 

  IV.  Warunki udziału w postępowaniu

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy

1.    nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji a Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa  narodowego (Dz. U. 2022 poz. 835).

Na potwierdzenie Wykonawca złoży oświadczenie według załącznika nr 2

2.   spełniają niżej wymienione warunki  udziału w postępowania:

-  posiadanie niezbędnej wiedzy, kwalifikacji i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym oraz osobami zapewniającymi terminowość realizacji przedmiotu zamówienia oraz aktualne orzeczenie lekarskie o zdolności do udzielenia usług w zakresie przedmiotu zamówienia. 

 Zamawiający uzna niniejszy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż dysponuje co najmniej 1 osobą, która będzie wykonywać przedmiot zamówienie o następujących kwalifikacjach:

·       prawo wykonywania zawodu stwierdzone albo przyznane przez właściwą okręgową radę pielęgniarek i położnych zgodnie z ustawą z dnia 15 lipca 2011 r. o zawodach pielęgniarki i położnej (Dz. U. z 2022 r. poz. 2702 z późn. zm.),

·       min. 24 miesiące doświadczenia w pracy jako pielęgniarka na oddziałach szpitalnych/ oddziałach ZOL, w DPS, ośrodkach zdrowia,

·       stan zdrowia pozwalający na wykonanie zawodu pielęgniarki.

Na potwierdzenie Wykonawca złoży oświadczenie według załącznika nr 3

Ponadto Zamawiający zastrzega, że o udzielnie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie spółdzielnie socjalne na podstawie art. 15a ustawy z dnia 27 kwietnia 2006 roku (Dz. U. Z 2020 r. poz. 2082). Na potwierdzenie spełnienia warunku udziału w postępowaniu dotyczącego spółdzielni socjalnej, Wykonawca złoży oświadczenie według załącznika nr 4

V.  Kryterium oceny i wyboru oferty

Kryteriami, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty jest cena (C) oraz doświadczenie (D)

2.  Znaczenie kryterium:

a) Cena oferty (C) - 94 %

b)  Doświadczenie w pracy jako pielęgniarka na oddziałach szpitalnych/ oddziałach ZOL, w dps, ośrodkach zdrowia (D) – 6%

3.  Zasady przyznawania punktów:

a)  Cena – 94 %,

Ilość punktów dla każdej ocenianej oferty zostanie wyliczona wg poniższego wzoru, gdzie zaokrąglenia dokonane zostaną z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku:

          C min

C = ------------------ x 94 pkt gdzie 1 pkt = 1%

         C bad

gdzie:

- ilość punktów badanej oferty w kryterium cena,

C min - cena oferty (brutto) najniższa spośród wszystkich badanych ofert,

C bad - cena (brutto) badanej oferty.

 

            b) Doświadczenie  – 6%

Liczba punktów – 2 pkt za każdy rok doświadczenia w świadczeniu pracy jako pielęgniarka na oddziałach szpitalnych/ oddziałach ZOL, w dps, ośrodkach zdrowia.

Uwaga: punktacji nie polega doświadczenie, które wymagane jest na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu zgodnie z pkt IV ust. 2.

Ponadto w przypadku zgłoszenia przez Wykonawcę kilku osób, w celu świadczenia przedmiotowej usługi, Zamawiający przyzna dodatkowe punkty w tej kategorii odnosząc się do osoby z najkrótszym stażem wskazanej w ofercie.

Punktacji podlegać będą lata doświadczenia w świadczeniu usług w wymiarze max 3 lat, wykazanie większej liczby lat doświadczenia nie będzie punktowane.

Zamawiający zsumuje okres doświadczenia, następnie podzieli je przez 12 miesięcy i w ten sposób uzyskane pełne lata będzie oceniał.

4.  Wynik punktowy

W = C + D

gdzie:

W - wynik punktowy

- liczba punktów w kryterium „Cena”,

D – liczba punktów w kryterium „Doświadczenie”

 

VI. Informacje dodatkowe

1.   Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom przedstawionym w niniejszym zapytaniu i została oceniona jako najkorzystniejsza.

2.   Cena musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie z tytułu realizacji przedmiotowego zamówienia. Wykonawca przedstawi cenę za wykonanie zamówienia na formularzu ofertowym na platformie zakupowej OpenNexus oraz na załączniku do postępowania.

3.   Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty zostanie zamieszczona na stronie internetowej platformy zakupowej OpenNexus.

 Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty.

 







W przypadku pytań:

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk w prawym dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość"  

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.

    • tel. 22 101 02 02

    • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl

Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Formularz ofertowy.docx docx 21.78 2023-06-13 12:44:00 Postępowanie
Załącznik nr 1 - Opis przedmiotu zamówienia.docx docx 16.91 2023-06-13 12:44:00 Postępowanie
Załącznik nr 2 - Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu.docx docx 18.7 2023-06-13 12:44:00 Postępowanie
Załącznik nr 3 - Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.docx docx 17.5 2023-06-13 12:44:00 Postępowanie
Załącznik nr 4 -Oświadczenie dotyczące spółdzielni socjalnej.doc doc 27 2023-06-13 12:44:00 Postępowanie
Załącznik nr 5 - Klauzula RODO.docx docx 20.52 2023-06-13 12:44:00 Postępowanie
Zapytanie ofertowe.docx docx 954.05 2023-06-13 12:44:00 Postępowanie
formularz ofertowy pielęgniarka.pdf pdf 106.4 2023-06-13 12:44:00 Kryterium

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Świadczenie usługi mobilna pielęgniarka zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia 630 godz. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2529 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 94% Wartość oferty (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

formularz ofertowy p [...].pdf

0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 14 dni od daty dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - Od daty popisania umowy do 20 grudnia 2023 r. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty po stronie Wykonawcy zg. z ogłoszeniem. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Doświadczenie 6% zgodnie z opisem w postępowaniu (0)
(0)

Liczba odsłon strony: 214