Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: MOPS.ZP.26.04.2023 "Świadczenie usługi udzielenia tymczasowego schronienia z zapewnieniem niezbędnych warunków socjalnych dla osób bezdomnych z terenu gminy Myszków" 2 Części

Termin:
Zamieszczenia : 13-06-2023 09:33:00
Składania : 21-06-2023 09:00:00
Otwarcia : 21-06-2023 09:05:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

Zamawiający

Gmina Myszków - Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej

ul. Pułaskiego 7, 42-300 Myszków

Tel. -  034 313 -50-20, Tel/Faks -  034 313-56-30

Strona internetowa (BIP) :  http://www.mops.miastomyszkow.pl

e-mail: mops.myszkow@mops.miastomyszkow.pl

NIP – 577-10-22-605,  REGON – 150028261

Godziny urzędowania: poniedziałek-piątek od 7:30 do 15:30

zaprasza do złożenia oferty w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego klasycznego na usługi społeczne o wartości poniżej kwoty 750000,00 euro, prowadzonego w trybie podstawowym bez możliwości negocjacji na podstawie art. 275 pkt 1 w związku z art. 359 pkt. 2 ustawy z 11 września 2019r. - Prawo zamówień publicznych pod nazwą:

„Świadczenie usługi udzielenia tymczasowego schronienia z zapewnieniem niezbędnych warunków socjalnych dla osób bezdomnych z terenu gminy Myszków” 2 Części


w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Ogłoszenie o zamówieniu.pdf pdf 156.02 2023-06-13 09:33:00 Postępowanie
OPZ CZĘŚĆ I .pdf pdf 175.07 2023-06-13 09:33:00 Postępowanie
OPZ CZęść II.pdf pdf 187.99 2023-06-13 09:33:00 Postępowanie
SWZ.pdf pdf 687.71 2023-06-13 09:33:00 Postępowanie
Załącznik nr 4A Projekt umowy Cz. I.pdf pdf 338.13 2023-06-13 09:33:00 Postępowanie
Załącznik Nr 4B Projekt umowy Cz. II.pdf pdf 338.67 2023-06-13 09:33:00 Postępowanie
Załączniki do SWZ .zip zip 126.66 2023-06-13 09:33:00 Postępowanie
INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY.pdf pdf 64.36 2023-06-24 07:13:23 Publiczna wiadomość
SWZ modyfikacja z dn 13.06.2023r .pdf pdf 687.74 2023-06-13 12:13:19 Publiczna wiadomość
OPZ CZĘŚĆ I modyfikacja z dn. 13.06.2023r .pdf pdf 175.08 2023-06-13 12:13:19 Publiczna wiadomość
1. Informacja z otwarcia ofert.pdf pdf 139.53 2023-06-21 10:59:28 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-06-24 07:13 Małgorzata Nowak Szanowni Państwo
W załączeniu przesyłam informację o wyborze najkorzystniejszej oferty w zakresie Części I oraz Części II.
Z poważaniem Małgorzata Nowak

INFORMACJA O WYBORZE [...].pdf

2023-06-21 10:59 Małgorzata Nowak Szanowni Państwo
W załączeniu Informacja z otwarcia ofert.
Z poważaniem Małgorzata Nowak

1. Informacja z otwa [...].pdf

2023-06-21 09:00 Komunikat Zamawiającego Działając na podstawie art. 222 ust. 4 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2022 r., poz. 1710 ze zm.) Zamawiający informuje, iż na sfinansowanie zamówienia przeznaczył kwotę w wysokości: 731 000,00 PLN, w tym:
Część I – 434 000,00 PLN
Część II – 297 000,00 PLN
2023-06-13 12:13 Małgorzata Nowak Szanowni Państwo
W wyniku omyłki pisarskiej w SWZ na str. 6 oraz w OPZ CZ. I podano termin realizacji zamówienie od dnia 01.06.2023r do dnia 30.06.2024r. zamiast prawidłowego terminu: od dnia 01.07.2023r. do dnia 30.06.2024r.
W treści pozostałych dokumentów w tym w szczególności w Ogłoszeniu o zamówieniu oraz Projektowanych postanowieniach uowy, (odpowiednie załączniki nr 4A oraz 4B do SWZ) termin realizacji zamówienia został wskazany w sposób prawidłowy.
W załączeniu SWZ oraz OPZ Cz.I po dokonaniu poprawienia w/w omyłki.
Z poważaniem Małgorzata Nowak

SWZ modyfikacja z dn [...].pdf

OPZ CZĘŚĆ I modyfika [...].pdf

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 348