Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 13-06-2023 09:33:00 |
Składania : | 21-06-2023 09:00:00 |
Otwarcia : | 21-06-2023 09:05:00 |
Tryb: | PL - Tryb Podstawowy (art. 275) |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
Tel. - 034 313 -50-20, Tel/Faks - 034 313-56-30
Strona internetowa (BIP) : http://www.mops.miastomyszkow.pl
e-mail: mops.myszkow@mops.miastomyszkow.pl
NIP – 577-10-22-605, REGON – 150028261
Godziny urzędowania: poniedziałek-piątek od 7:30 do 15:30
zaprasza do złożenia oferty w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego klasycznego na usługi społeczne o wartości poniżej kwoty 750000,00 euro, prowadzonego w trybie podstawowym bez możliwości negocjacji na podstawie art. 275 pkt 1 w związku z art. 359 pkt. 2 ustawy z 11 września 2019r. - Prawo zamówień publicznych pod nazwą:
„Świadczenie usługi udzielenia tymczasowego schronienia z zapewnieniem niezbędnych warunków socjalnych dla osób bezdomnych z terenu gminy Myszków” 2 Części
w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
- podpisem zaufanym,
- lub elektronicznym podpisem osobistym.
W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań Zamawiającemu,
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,
Przesłania odwołania/inne.
Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
2023-06-24 07:13 | Małgorzata Nowak |
Szanowni
Państwo
W załączeniu przesyłam informację o wyborze najkorzystniejszej oferty w zakresie Części I oraz Części II. Z poważaniem Małgorzata Nowak |
2023-06-21 10:59 | Małgorzata Nowak |
Szanowni
Państwo W załączeniu Informacja z otwarcia ofert. Z poważaniem Małgorzata Nowak |
2023-06-21 09:00 | Komunikat Zamawiającego |
Działając
na
podstawie
art.
222
ust.
4
ustawy
z
dnia
11
września
2019
r.
Prawo
zamówień
publicznych
(t.j.
Dz.
U.
z
2022
r.,
poz.
1710
ze
zm.)
Zamawiający
informuje,
iż
na
sfinansowanie
zamówienia
przeznaczył
kwotę
w
wysokości:
731
000,00
PLN,
w
tym:
Część I – 434 000,00 PLN Część II – 297 000,00 PLN |
2023-06-13 12:13 | Małgorzata Nowak |
Szanowni
Państwo W wyniku omyłki pisarskiej w SWZ na str. 6 oraz w OPZ CZ. I podano termin realizacji zamówienie od dnia 01.06.2023r do dnia 30.06.2024r. zamiast prawidłowego terminu: od dnia 01.07.2023r. do dnia 30.06.2024r. W treści pozostałych dokumentów w tym w szczególności w Ogłoszeniu o zamówieniu oraz Projektowanych postanowieniach uowy, (odpowiednie załączniki nr 4A oraz 4B do SWZ) termin realizacji zamówienia został wskazany w sposób prawidłowy. W załączeniu SWZ oraz OPZ Cz.I po dokonaniu poprawienia w/w omyłki. Z poważaniem Małgorzata Nowak |
Komunikaty