Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 12-06-2023 11:35:00 |
Składania : | 21-06-2023 09:00:00 |
Otwarcia : | 21-06-2023 09:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Opracowanie dokumentacji techniczno - kosztorysowej wraz ze specyfikacją techniczną wykonania remontu dachu budynku mieszkalno - usługowego położonego przy ul. Sienkiewicza 13 w Rudzie Śląskiej. Opracowanie wykonać zgodnie z rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z 20.12.2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz.U. poz. 2454).
Dokumentację wykonać w oparciu o uzgodnienia z Miejskim Konserwatorem Zabytków.
Opracowanie wykonać w trzech egzemplarzach wraz załączeniem przedmiaru robót, specyfikacji technicznej i kosztorysu inwestorskiego. Do opracowania załączyć zapis na nośniku elektronicznym.
Ofertę należy sporządzić na formularzu ofertowym – załącznik nr 1.
Termin realizacji opracowania : 4 tygodnie od podpisania umowy
Oferty należy przesłać do dnia 21.06.2023 r. do godz. 09:00.
Płatność przelewem za wykonane prace w terminie 30 dni od daty wystawienia faktury.
Osobą do kontaktu z oferentami jest inspektor nadzoru Jan Wieczorek, tel. 32 24-20-133 wew. 755, 756 .
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 32 24 20 133 wew. 755, 756
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Komunikaty