Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 12-06-2023 10:43:00 |
Składania : | 19-06-2023 09:30:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Dostawy |
ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT
Referat Administracji i Kadr Urzędu Miejskiego w Starachowicach, w imieniu Zamawiającego - Gminy Starachowice zaprasza do złożenia oferty dla niżej opisanego zamówienia: „Dostawa kopert biurowych DL SK do Urzędu Miejskiego w Starachowicach”. I. Zamawiający: Gmina Starachowice ul. Radomska 45, 27-200 Starachowice II. Przedmiotem zamówienia jest dostawa białych kopert biurowych DL SK samoklejących, okno prawe w ilości 50.000 szt (słownie: pięćdziesiąt tysięcy sztuk). Specyfikacja: • koperty papierowe białe offset, • SK samoklejące (klej znajduje się na dwóch zaklejających powierzchniach), • DL mieści kartkę formatu 1/3 A4, • wymiary koperty: 110 x 220 mm, • wymiary okienka: 45 x 90 mm, • oko prawe, • kolor: biały, • ilość: 50.000 szt • gramatura papieru 75 gr/m2. Produkt musi być fabrycznie nowy (w l gatunku), dopuszczony do obrotu użytkowania zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa. Produkt ma być dostarczony w oryginalnych, nienaruszonych opakowaniach producenta. Cena podana w ofercie powinna zawierać wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia, tj. koszt dostawy, opakowania, itp. W cenie powinny być uwzględnione wszystkie podatki, łącznie z podatkiem od towarów i usług - VAT oraz podatkami i opłatami lokalnymi. III.Forma płatności - Zamawiający dokona zapłaty na podstawie poprawnie wystawionej faktury przelewem na konto będące własnością Wykonawcy, wskazane na fakturze, które zostało zgłoszone do białej listy podatników VAT, w terminie do 30 dni licząc od daty jej doręczenia. IV. Nie dopuszcza się możliwości składania ofert częściowych. V. Termin realizacji zamówienia: do 30 dni od podpisania umowy, w ramach dostawy jednorazowej. Transport zamawianych artykułów - na koszt Wykonawcy, na adres: Urząd Miejski w Starachowicach, ul. Radomska 45, 27- 200 Starachowice. Kancelaria – I piętro budynku. UWAGA: Zamawiający nie dopuszcza zastosowanie artykułów równoważnych o nie gorszych parametrach technicznych i jakościowych. Podanie przez Zamawiającego nazwy producenta służy jedynie do określenia wymogów minimalnych dla danego artykułu. VI.Kryterium wyboru oferty: Przy ocenie oferty będą brane pod uwagę następujące kryteria: Cena- 100% brutto. VII. Sposób przygotowania oferty: • Ofertę cenową należy złożyć przez platformę zakupową OPEN NEXUS. • Do oceny ofert Zamawiający weźmie pod uwagę wartość brutto całego przedmiotu zamówienia. • Do oferty należy przedłożyć formularz oferty- załącznik nr 1.VIII. Badania ofert:
1 W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
2 Zamawiający w celu ustalenia, czy oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, może zwrócić się do Wykonawcy o udzielenie wyjaśnień dotyczących elementów oferty mających wpływ na wysokość ceny.
3 Oferta zostanie odrzucona jeśli:
• jej treść nie odpowiada treści i wymogom formalnym określonym w niniejszym zapytaniu ofertowym
• Wykonawca wezwany przez Zamawiającego nie udzieli wyjaśnień lub udzieli niewystarczających.
VII. Miejsce oraz termin składania ofert:
• Ofertę należy złożyć przez platformę zakupową OPEN NEXUS
• Termin składania ofert- 19.06.2023 roku do godz. 9:30.
VIII. Informacje dodatkowe:
1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do podjęcia negocjacji w zakresie oferowanej ceny z Wykonawcą, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, w przypadku gdy cena podana przez Wykonawcę przekracza wysokość środków przewidzianych w budżecie Zamawiającego.
2. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi telefonicznie lub pisemnie wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia.
3. W przypadku wybrania oferty najkorzystniejszej, wybrany Wykonawca zostanie poinformowany odrębnym pismem lub telefonicznie o terminie przeprowadzenia negocjacji lub podpisania umowy.
4. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyla się od zawarcia umowy, Zamawiający może wybrać kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzenia ich ponownej oceny.
5. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia na każdym etapie jego przeprowadzania bez podania przyczyny.
IX. Osoba uprawniona do kontaktów: Referat Administracji i Kadr tel.(41) 273-83-17; (41) 273 – 83 – 07.
Załączniki:
Zał. nr 1-Formularz ofertowy
Zał. nr 2- Projekt umowy
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 41/ 273 83 17
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2023-06-21 08:19 | Monika Mazurkiewicz |
Informacja
o
wyborze
najkorzystniejszej
oferty
w
postępowaniu: „Dostawa
kopert
biurowych
DL
SK
do
Urzędu
Miejskiego
w
Starachowicach
(ID
778690)”
wybrano
jako
najkorzystniejszą
ofertę
Wykonawcy:
Ocean
Możliwości
Paweł
Lasota
-
Sumaryczna
wartość
brutto
oferty
4.231,20
zł.
Uzasadnienie
oceny
i
wyboru:
oferta
spełniała
wymagane
kryterium
wyboru
oferty. Wpłynęły oferty: 1. Ocean Możliwości Paweł Lasota - Sumaryczna wartość brutto oferty 4.231,20 zł 2. Konkret Plus Leszek Ozioro- Sumaryczna wartość brutto oferty 4.236,74 zł 3. ENTER P.H.U. EWA TARANTO- Sumaryczna wartość brutto oferty 4.372,65 zł 4. "BIURO MARKET - LESZEK KULINA" SPÓŁKA JAWNA- Sumaryczna wartość brutto oferty 4.920,00 zł 5. B ELEKTRONIK Bartosz Kowalski- Sumaryczna wartość brutto oferty 4.920,00 zł 6. PHU Renoma Łukasz Pietkiewicz- Sumaryczna wartość brutto oferty 5.145,09,00 zł 7. Chr Solutions- Sumaryczna wartość brutto oferty 6.765,00 zł. |
Komunikaty