- Strona główna
- Postępowanie ID 778014
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
ZP.271.2.23.2023 Demontaż, transport i unieszkodliwianie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Grudziądz w 2023 roku.
Wystawiający
-
UżytkownikNatalia Napierska-Janion
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2023-06-07 14:19:00
-
Składania2023-06-16 12:00:00
-
Otwarcie ofert2023-06-16 12:05:00
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajUsługa
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
1. Opis przedmiotu zamówienia:
Demontaż, transport i unieszkodliwianie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Grudziądz w 2023 roku.
Zakres prac
będzie obejmował:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi, w zakresie demontażu płyt cementowo-azbestowych z dachów budynków na terenie Gminy Grudziądz, pakowanie, załadunek i transport zdjętych płyt cementowo-azbestowych, płyt zdjętych z dachów przez właścicieli lub użytkowników w okresie poprzedzającym postępowanie i ich unieszkodliwienie na przystosowanym do tego celu składowisku odpadów niebezpiecznych. Szacunkowa ilość przeznaczonych do utylizacji płyt wynosi ok 48.776 Mg (w tym ok. 1350 Mg - demontaż, transport, unieszkodliwienie z 1 nieruchomości i ok. 47.426 Mg transport i unieszkodliwienie z 15 nieruchomości). Szczegółowy wykaz nieruchomości objętych zamówieniem zawiera załącznik do zapytania ofertowego. Zamawiający informuje, iż ilości podane w zapytaniu mogą ulec zmianie.
2. Termin realizacji zamówienia: do 08.09.2023 r.
3. Okres gwarancji: 12 miesięcy.
4. Warunki płatności: przelew 30 dni, po wykonania całości przedmiotu zamówienia zgodnie z zawartą umową
5. Inne istotne warunki zamówienia:
Prace związane z usuwaniem wyrobów zawierających azbest realizowane będą w porozumieniu Wykonawcy z właścicielami lub użytkownikiem nieruchomości w zakresie terminu realizacji, wykaz nieruchomości do wykonania usługi zawiera Załącznik „Wykaz nieruchomości”. Wykonawca zgłosi zamiar przystąpienia do wykonania prac demontażowych właściwemu organowi nadzoru budowlanemu i właściwemu okręgowemu inspektorowi pracy zgodnie z §6 ust. 2, ust. 3 Rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 2 kwietnia 2004 r. w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest (Dz. U. z 2004 r. Nr 71, poz. 649 ze zm.). Rzeczywista wartość odebranych i przeznaczonych do utylizacji Mg azbestu może ulec zmianie. Zamawiający zapłaci Wykonawcy wynagrodzenie wynikające z rzeczywistej ilości unieszkodliwionych odpadów.
2) Wykonawca zobowiązany jest do wykazania, że wykonał co najmniej 1 usługę demontażu i utylizacji minimum 25,00 Mg azbestu.
3) Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia określone zostały we wzorze umowy stanowiącym załącznik do niniejszego zapytania.
4) Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania na każdym jego etapie.
6. Do oferty należy dołączyć:
1) odpis z KRS lub informację z CEIDG w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej,
2) pełnomocnictwo do występowania z ofertą dla osób nieposiadających umocowania wynikającego z w/w dokumentów.
3) skany posiadanych uprawnień i/lub zezwoleń i/lub decyzji do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
- referencji/ poświadczeń potwierdzających należyte wykonanie usługi demontażu i utylizacji minimum 25,00 Mg azbestu.
Dokumenty w formie elektronicznej (skan) należy załączyć do oferty.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego".
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
2023-06-07
14:36:10
|
Natalia Napierska-Janion | Postępowanie zostało unieważnione. Uzasadnienie: Unieważnione z powodu braku możliwości edycji błędu |
Przedmiot zamówienia
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?