Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: TI.221.20.2023.AW i TI.221.21.2023.AW Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej wraz ze Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiOR) dla: 1) Przebudowy sieci wodociągowej w ul. Grudziądzkiej, na odcinku od posesji nr 123 do wpięcia w ist. wodociąg w Trasie Prezydenta Raczkiewicza w Toruniu, 2) Przebudowy sieci wodociągowej DN 100 w ul. Storczykowej w Toruniu, na całej długości.

Agnieszka Wardak
Toruńskie Wodociągi Sp. z o.o. Department: Wydział Inwestycji i Remontów
Deadlines:
Published : 07-06-2023 09:52:00
Placing offers : 20-06-2023 10:00:00
Offers opening : 20-06-2023 10:05:00
Procedure: Przetarg regulaminowy - FA
Type: Service

Requirements and specifications

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono specyfikację oraz pozostałą dokumentację związaną z przedmiotem zamówienia. 


W związku z powyższym przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do komunikacji z Zamawiającym.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania związane z procesem złożenia oferty/wniosku prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 

Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.  Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Toruń, 07.06.2023.

TI – TI.221.20.2023.AW i TI.221.21.2023.AW

 

TI - 378/2023

OGŁOSZENIE

 

Toruńskie Wodociągi Sp. z o.o. niniejszym pismem zaprasza do złożenia oferty cenowej w postępowaniu w trybie regulaminowego przetargu nieograniczonego dla realizacji zadania pn.:

 

Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej wraz ze Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiOR) dla:

1)   Przebudowy sieci wodociągowej w ul. Grudziądzkiej, na odcinku od posesji nr 123 do wpięcia w ist. wodociąg w Trasie Prezydenta Raczkiewicza w Toruniu,

2)   Przebudowy sieci wodociągowej DN 100 w ul. Storczykowej w Toruniu, na całej długości.

 

Zamawiający, zgodnie z art. 2 ust. 1 pkt. 2) w związku z art. 3 ust. 1 pkt. 2) ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych, nie jest zobowiązany w niniejszym postępowaniu do stosowania w/w ustawy, ponieważ wartość zamówienia nie przekracza 431.000,00 €, a samo zamówienie przedmiotowo zakwalifikowano jako sektorowe w rozumieniu art. 7 pkt. 35) w/w ustawy.

Wobec powyższego Zamawiający będzie stosował „Regulamin udzielenia zamówienia na dostawy, usługi i roboty budowlane w Spółce Toruńskie Wodociągi Sp. z o. o., który jest dostępny na stronie internetowej www.wodociagi.torun.com.pl (w dziale Przetargi/Regulaminy).

 

1.        Wymagania Zamawiającego:

  Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.

  Złożenie oferty przez Wykonawcę jest jednoznaczne z akceptacją warunków i wymagań określonych w niniejszym SIWZ oraz we wzorze umowy.

·       Kryterium oceny ofert: Cena 100%.

·       Wymagane jest udzielenie 2 letniej gwarancji na wykonane usługi.

·       Zamawiający nie wymaga zabezpieczenie przez Wykonawcę swojej oferty.

·       Wykonawca jest związany złożoną przez siebie ofertą przez okres 60 dni od daty składania ofert.

·       Ofertę należy złożyć poprzez platformę zakupową OPEN NEXUS, dostępną między innymi na stronie internetowej Zamawiającego w zakładce Przetargi – Platforma Zakupowa, w terminie do dnia 20 czerwca br. do godziny 1000.

·       Wszyscy Wykonawcy składający ofertę w postępowaniu są zobowiązani do załączenia skanu formularza oferty z załącznikami oraz pozostałych wymaganych w postępowaniu dokumentów.

  Wykonawca, którego oferta została wybrana, jest zobowiązany w ciągu 5 dni roboczych po zakończeniu postępowania (powiadomieniu o wyborze) przesłać wymagane dokumenty (wypełnione załączniki – oświadczenia, umowa) w formie papierowej na adres:

 

Wydział Inwestycji i Remontów,

Toruńskie Wodociągi Sp. z o.o.

ul. Rybaki 31/35, 87-100 Toruń

 

Wszelkich informacji udziela Wydział Inwestycji i Remontów – Agnieszka Wardak.

 

  W przypadku nie złożenia dokumentów w wyznaczonym terminie przez Wykonawcę, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą lub rezygnacji z dalszego udziału, Zamawiający ma prawo wybrać kolejną najkorzystniejszą ofertę.

  Wykonawcy nie przysługują środki ochrony prawnej („Sprzeciw”) przewidziane w Regulaminie udzielenia zamówienia na dostawy, usługi i roboty budowlane w Spółce Toruńskie Wodociągi Sp. z o.o. - § 9 ust.1.

·       Zgodnie z art. 13 ust.1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 4.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający Toruńskie Wodociągi Sp. z o.o., informuje, że:

Administratorem Państwa danych osobowych jest:

Toruńskie Wodociągi Sp. z o.o., ul. Rybaki 31-35 87-100 Toruń, tel. 56 658 64 00 fax. 56 654 01 51 e-mail: sekretariat@wodociagi.torun.com.pl

Dane kontaktowe do Inspektora Ochrony Danych – e-mail: iod@wodociagi.torun.com.pl

Dane są przetwarzane w celu realizacji zamówień publicznych zgodnie z przepisami.

Dane nie będą przekazywane do Państw trzecich. Dane osobowe będą przetwarzane przez okres: 4 lata od zakończenia postępowania. Państwa dane osobowe są przetwarzane na następującej podstawie prawnej: Regulamin udzielania zamówień na dostawy, usługi i roboty budowlane w Spółce Toruńskie Wodociągi Sp. z o. o., który jest dostępny na stronie internetowej www.wodociagi.torun.com.pl (w zakładce „przetargi/regulaminy”). Jednocześnie posiadają Państwo możliwość dostępu i aktualizacji podanych danych. Przysługuje Państwu prawo do żądania usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych. Przysługuje Państwu prawo wniesienia skargi do Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Podanie danych jest dobrowolne, jednak niezbędne do zrealizowania celu. W ramach realizowanego przetwarzania nie występuje profilowanie. Dane nie będą udostępniane innym podmiotom niż wynikającym z przepisów prawa.

 

Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia, w imieniu Zamawiającego, jako Administratora danych, w rozumieniu obowiązujących przepisów prawa o ochronie danych osobowych, niezwłocznie, jednakże nie później niż w terminie 30 (trzydzieści) dni od dnia zawarcia niniejszej umowy z Wykonawcą, obowiązku informacyjnego wobec osób fizycznych zatrudnionych przez Wykonawcę lub współpracujących z Wykonawcą przy zawarciu lub realizacji niniejszej umowy, w tym także członków organów, prokurentów lub pełnomocników reprezentujących Wykonawcę – bez względu na podstawę prawną tej współpracy – których dane osobowe udostępnione zostały Zamawiającemu przez Wykonawcę w związku z zawarciem lub realizacją niniejszej umowy. Obowiązek, o którym mowa w zdaniu poprzedzającym, powinien zostać spełniony poprzez przekazanie tym osobom klauzuli informacyjnej zawartej w §15 ust. 2 niniejszej umowy, przy jednoczesnym zachowaniu zasady rozliczalności

 

 

Zamawiający, zgodnie z art. 4 ust. 3 i ust. 4 ustawy z dnia 9 listopada 2018 r. o elektronicznym fakturowaniu w zamówieniach publicznych, koncesjach na roboty budowlane lub usługi oraz partnerstwie publiczno – prywatnym (Dz.U. 2020, poz. 1666 ze zmianami), wyłącza możliwość stosowania ustrukturyzowanych faktur elektronicznych oraz wysyłania i odbierania innych ustrukturyzowanych dokumentów elektronicznych za pomocą Platformy Elektronicznego Fakturowania

 

Zamawiający nie wyraża zgody, o której mowa w art. 106na ust. 2 ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (tekst jedn. Dz. U. z 2022 r. poz.  931 ze zm.), na otrzymywanie ustrukturyzowanych faktur przy użyciu Krajowego Systemu e-Faktur

Zgodnie z wymogami art. 4c Ustawy z dnia 8 marca 2013r. o przeciwdziałaniu nadmiernym opóźnieniom w transakcjach handlowych (Dz. U. z 2022r. poz. 893) Zamawiający oświadcza, że posiada status dużego przedsiębiorcy.

 

Załączniki:

 

SIWZ wraz z formularzami i załącznikami

 


Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
Ogłoszenie 07_06_23.pdf pdf 256.84 2023-06-07 09:52:00 Proceeding
OPZ 07_06_23.pdf pdf 524.96 2023-06-07 09:52:00 Proceeding
Przewodnik do składania oferty07_06_23.pdf pdf 173.23 2023-06-07 09:52:00 Proceeding
SIWZ z załącznikami 07_06_23.pdf pdf 807.46 2023-06-07 09:52:00 Proceeding
warunki techniczne.zip zip 3651.04 2023-06-07 09:52:00 Proceeding
Wzór umowy 07_06_23.pdf pdf 1016.07 2023-06-07 09:52:00 Proceeding
Załączniki wersja edytowalna.doc doc 76 2023-06-07 09:52:00 Proceeding
Informacja z otwarcia ofert.pdf pdf 149.47 2023-06-20 14:03:16 Public message
Informacja z wyboru Platforma Storczykowa.pdf pdf 354.55 2023-07-06 10:17:38 Public message

Announcements

2023-07-06 10:17 Agnieszka Wardak INFORMACJA Z WYBORU WYKONAWCY


Zamawiający, Toruńskie Wodociągi Sp. z o.o. informuje, że w postępowaniu przeprowadzonym w trybie reg. przetargu nieograniczonego dla realizacji zadania jw., zgodnie z zapisem §6 pkt. 17 Regulaminu udzielania zamówień na dostawy, usługi i roboty budowlane w Spółce TW Sp. z o.o. została wybrana oferta z najniższą ceną Pani Hanny Kopczyńskiej-Wiewiórskiej, prowadzącej działalność gospodarczą pn. HANKOP – nadzór i projektowanie sieci i instalacji sanitarnych, z siedzibą w Toruniu 87-100 przy ul. Kurpiowskiej 7/6, w oferowanej łącznej cenie 57.000,00 zł netto, tj. 70.110,00 zł brutto.
Dziękujemy za udział w postępowaniu.
Osoba prowadząca zadanie w TW Sp. z o.o. – Agnieszka Wardak, tel. 56 / 65-86-513.

Informacja z wyboru [...].pdf

2023-06-20 14:03 Agnieszka Wardak
INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT

Zamawiający, niniejszym pismem podaje informację z otwarcia ofert wg poniższego zestawienia tabelarycznego:
L.p. Nazwa firmy Adres wartość net oferty w PLN wartość gross oferty w PLN
1 Biuro inżynieryjno projektowe BIPROJEKT PAWEŁ BUDZIAK 04-219 Warszawa, ul. Pabianicka 26A/5 143.000,00 175.890,00
2 WPUP Melbuds.c. Marcin Grzelczyk & Piotr Szefler ul. Tramwajowa 12
87-100 Toruń 85.000,00 104.550,00
3 IMF ENGINEERING POLSKA Sp. z o.o. ul. Nieszawska 1
61-121 Poznań 105.300,00 129.519,00
4 HANKOP
Hanna Kopczyńska-Wiewiórska ul. Kurpiowska 7/6
87-100 Toruń 57.000,00 70.110,00
5 Pracownia Projektów Budowlanych Zdzisław Zalewski ul. Cicha 7
87-134 Czarne Błoto 49.900,00 61.377,00
6 INFRA-PROJEKT Agnieszka Bajerowska 88-140 Gniewkowo
Zajezierze 2 60.000,00 73.800,00
7 Polskie Zrzeszenie Inżynierów i Techników Sanitarnych oddział Toruń ul. Piernikarska 4/6
87-100 Toruń 88.710,00 109.113,30
8 KOMA ZPiRI s.c. ul. Żurawia 3/5
91-457 Łódź 116.000,00 142.680,00

Dziękujemy za udział w postępowaniu.

Informacja z otwarci [...].pdf

Subject of the request

No. Name Description and attachments Quantity
/ Unit
Net price / Unit Vat Gross price / Unit Currency Delivery address Attach
file
1 Opracowanie dok proj ze STWiOR dla: a) Przebudowy sieci wod. w ul. Grudziądzkiej, na odcinku od posesji nr 123 do wpięcia w ist. wodociąg w Trasie Prezydenta Raczkiewicza w Toruniu, b) Przebudowy sieci wod.DN 100 w ul. Storczykowej w Toruniu, na całej dł w SIWZ z załącznikami 1 service - (0)
Currency rates NBP , EUR: 4.2817 PLN

Criteria and formal conditions

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Price - Offer value 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - przelew 30 dni, proszę potwierdzić (0)
3 Formularz oferty - Proszę załączyć podpisany Załącznik nr 3 Attachment required (0)
4 Wykaz wykonanych prac projektowych - Proszę załączyć podpisany Załącznik nr 4 Attachment required (0)
5 Wykaz kadry - Proszę załączyć podpisany Załącznik nr 5 Attachment required (0)
6 Brak podstaw do wykluczenia - Wykonawca oświadcza (potwierdza), że nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia na podstawie przesłanek zawartych w § 4 pkt. II ust. 4 Regulaminu. Proszę potwierdzić wpisując obok sformułowanie: "TAK, Wykonawca nie podlega wykluczeniu (0)
7 Brak podstaw do wykluczenia - Wykonawca oświadcza, że nie podlega przesłankom wykluczenia określonych w art. 7 ust. 1 w związku z art. 1 pkt. 3) i na podstawie art. 7 ust. 9 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. poz. 835)." Proszę potwierdzić wpisując obok sformułowanie: "TAK, Wykonawca nie podlega wykluczeniu” (0)
8 Warunki udziału w postępowaniu - Wykonawca oświadcza, że: (1) posiada uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności objętych niniejszym zamówieniem, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, (2) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia, oraz (3) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. Proszę potwierdzić wpisując obok sformułowanie: "TAK, Wykonawca potwierdza spełnienie warunków udziału". (0)
9 Oświadczenie podatnika VAT - Wykonawca oświadcza, że jest czynnym podatnikiem podatku od towarów i usług. oraz że posiada w zw. z powyższym odpowiedni numer identyfikacji podatkowej NIP. Proszę potwierdzić wpisując obok słowo "TAK" (0)
10 Oświadczenie RODO - Wykonawca potwierdza, żę spełnił / spełnia warunek informacyjny RODO przewidziany w art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia w niniejszym postępowaniu. Proszę wpisać obok słowo "TAK", albo, że Wykonawcy w/w warunek nie dotyczy - wpisując obok sformułowanie "NIE DOTYCZY". (0)
11 Pozostałe dokumenty - KRS/CEiIoDG Obok należy załączyć odpowiednio pozostałe wymagane dokumenty, np. wypis z KRS/CEiIoDG Attachment required (0)
(0)
Unlock the form

The number of page views: 389