Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: WPF.271.8.2023 Dostawa sprzętu, wyposażenia i materiałów dydaktycznych w ramach projektu pn: „ Edukacja w szkołach podstawowych kluczem do sukcesu!”

Patrycja Ostrowska
Gmina Orzysz
Termin:
Zamieszczenia : 06-06-2023 14:54:00
Składania : 16-06-2023 10:00:00
Otwarcia : 16-06-2023 10:05:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
SWZ.pdf pdf 575.36 2023-06-06 14:54:00 Postępowanie
Zał nr 1- formularz ofertowy.doc doc 205.5 2023-06-06 14:54:00 Postępowanie
Załącznik nr 2 Oświadczenie art 125.doc doc 63 2023-06-06 14:54:00 Postępowanie
Załącznik nr 3 Oświadczenie udostępnianie zasobów-1.doc doc 48.5 2023-06-06 14:54:00 Postępowanie
Załącznik nr 4 Oświadczenie o grupie kapitałowej.docx docx 38.48 2023-06-06 14:54:00 Postępowanie
Załącznik nr 5- projekt umowy.docx docx 97.48 2023-06-06 14:54:00 Postępowanie
Zał nr 6- OPZ dla cz. 1,2,3-1.docx docx 33.18 2023-06-06 14:54:00 Postępowanie
ogłoszenie bzp.pdf pdf 238.95 2023-06-06 14:54:00 Postępowanie
Załącznik nr 2 a- oswiadczenie o aktualnosci.docx docx 27.55 2023-06-06 14:54:00 Postępowanie
Odpowiedzi na pytania-1.pdf pdf 302.27 2023-06-07 13:31:48 Publiczna wiadomość
zmiana ogłoszenia bzp- 1.pdf pdf 37.23 2023-06-13 13:18:18 Publiczna wiadomość
Odpowiedzi na pytania-2.pdf pdf 201.31 2023-06-13 13:18:18 Publiczna wiadomość
informacja o kwocie.pdf pdf 162.28 2023-06-16 10:05:29 Publiczna wiadomość
informacja z otwarcia.pdf pdf 206.66 2023-06-16 11:32:42 Publiczna wiadomość
uniewaznienie.pdf pdf 142.52 2023-07-04 10:42:14 Publiczna wiadomość
uniewaznienie.pdf pdf 142.52 2023-07-06 14:52:22 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-07-06 14:52 Patrycja Ostrowska Postępowanie zostało unieważnione. Uzasadnienie: 1) Zgodnie z art. 260 ust. 2 ww. ustawy Zamawiający jest zobowiązany do udostępnienia na stronie internetowej prowadzonego postępowania informacji o unieważnieniu postępowania, podając uzasadnienie faktyczne i prawne
2) Zgodnie z art. 255 pkt 6 ustawy Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego









Przedmiotowe postępowanie prowadzone było w związku z dofinansowaniem projektu w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020, projekt pn: „Edukacja w szkołach podstawowych kluczem do sukcesu!” nr umowy RPWM.09.03.04-28-0043/22-00” Działanie 9.3. Infrastruktura edukacyjna. Podczas ogłaszania procedury postępowania oraz SWZ i załączników Zamawiający nie posiadał wiedzy, iż jednym z obligatoryjnych warunków
w ramach realizowanego projektu z dofinansowaniem środków jest zastosowanie kryteriów odnoszących się do kwestii społecznych. Zamawiający w dn. 03.07.2023 r. powziął informację, iż
w przedmiotowym postępowaniu wystąpiła omyłka polegająca na niewłaściwym zastosowaniu kryteriów pozacenowych. Omyłka, o której mowa jest powodem uchybienia merytorycznego, którego nie można skorygować w sposób niewadliwy. W związku z powyższym dalsze prowadzenie procedury skutkujące zawarciem niepodlegającej unieważnieniu umowy jest niemożliwe. Skutkowało by to zwrotem otrzymanego dofinansowania, co nie leżałoby w interesie publicznym.
Unieważnienie postępowania na podstawie art. 255 pkt 6 ustawy pzp stanowi, że Zamawiający powinien unieważnić postępowanie w sytuacji gdy stwierdzi, iż jest one obarczone wadliwością, która uniemożliwia mu zawarcie umowy niepodlegającej unieważnieniu. Przesłanki unieważnienia umowy zostały w art. 459 ust. 1 pkt 1 ustawy pzp.
Na podstawie art. 459 ust. 1 pzp Prezes Urzędu Zamówień Publicznych może wystąpić do sądu
o unieważnienie zmiany umowy dokonanej z naruszeniem art. 454 i art. 455. W ocenie Zamawiającego w niniejszym postępowaniu doszłoby do takiej sytuacji. Z dniem 03.07.2023 r. Zamawiający powziął informację, iż w przedmiotowym postępowaniu wystąpiła omyłka polegająca na niewłaściwym zastosowaniu kryteriów pozacenowych. Aby Zamawiający mógł przenieść zapisy obejmujące klauzule społeczne do umowy o zamówienie publiczne, poprzedzone to musi być zapisami w dokumentacji postępowania. Wada ta na obecnym etapie jest nieusuwalna i ma wpływ na wynik postępowania, gdyż wykonawcy stosujący kryteria społeczne w swoich ofertach mogli otrzymać dodatkowe punkty.

Wobec powyższego Zamawiający zawiadamia o unieważnieniu postępowania podając uzasadnienie faktyczne i prawne.

uniewaznienie.pdf

2023-07-04 10:42 Patrycja Ostrowska Zamawiający przekazuje informacje o unieważnieniu postępowania.

uniewaznienie.pdf

2023-06-16 11:32 Patrycja Ostrowska Zamawiający przekazuje informację z otwarcia ofert.

informacja z otwarci [...].pdf

2023-06-16 10:05 Patrycja Ostrowska Kwota, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia

informacja o kwocie. [...].pdf

2023-06-16 10:00 Komunikat Zamawiającego Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia 231 210,84 z brutto w tym:
część nr 1 –dostawa wyposażenia pracowni, sal dydaktycznych - 33 739,20 zł brutto
część nr 2 –dostawa sprzętu komputerowego z oprogramowaniem , monitorów interaktywnych oraz projektorów z ekranem- 180329,35 zł brutto
część nr 3 – dostawa dydaktycznych programów multimedialnych niezbędnych do wspomagania rozwoju- 17 142,29 zł brutto
2023-06-13 13:18 Patrycja Ostrowska Zamawiający przekazuje pytania, odpowiedzi i modyfikację SWZ oraz zmianę ogłoszenia o zamówieniu.

zmiana ogłoszenia bz [...].pdf

Odpowiedzi na pytani [...].pdf

2023-06-07 13:31 Patrycja Ostrowska Zamawiający przekazuje pytania i odpowiedzi do treści SWZ.

Odpowiedzi na pytani [...].pdf

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)

Liczba odsłon strony: 689