Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: WPR/TZ/252/ZP/12/2023 Przeglądy i naprawy sprzętu medycznego wraz z dostawą akcesoriów i części zamiennych.

Termin:
Zamieszczenia : 06-06-2023 12:37:00
Składania : 14-06-2023 10:00:00
Otwarcia : 14-06-2023 10:15:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
postępowanie naprawy.zip zip 1248.53 2023-06-06 12:41:14 Postępowanie
Odpowiedzi na pytania I.pdf pdf 2145.17 2023-06-12 12:58:37 Publiczna wiadomość
Odpowiedzi na pytania II.pdf pdf 948.53 2023-06-12 12:58:37 Publiczna wiadomość
informacja o kwocie.pdf pdf 812.77 2023-06-14 11:58:46 Publiczna wiadomość
informacja z otwarcia .pdf pdf 792.76 2023-06-15 11:55:01 Publiczna wiadomość
zawiadomienie o unieważnieniu.pdf pdf 701.34 2023-06-15 11:56:09 Publiczna wiadomość
Informacja o wyborz najkorzystniejszej oferty.pdf pdf 2200.38 2023-06-30 11:07:12 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-07-24 07:46 Katarzyna Pietruszka Na podstawie art. 262 ustawy Pzp Zamawiający informuje, iż zostało wszczęte kolejne postępowanie o nr WPR/TZ/.252/ZP/17/2023, dotyczące tego samego przedmiotu zamówienia.
2023-06-30 11:07 Katarzyna Pietruszka Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty

Informacja o wyborz [...].pdf

2023-06-15 11:56 Marta Korus Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania.

zawiadomienie o unie [...].pdf

2023-06-15 11:55 Marta Korus Informacja z otwarcia ofert.

informacja z otwarci [...].pdf

2023-06-14 11:58 Karina Przybyła Informacja o kwocie (pismo)

informacja o kwocie. [...].pdf

2023-06-14 09:31 Katarzyna Pietruszka INFORMACJA O KWOCIE, JAKĄ ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA PRZEZNACZYĆ NA SFINANSOWANIE ZAMÓWIENIA
Działając na podstawie art. 222 ust. 4 ustawy z dnia 11 września 2019 roku – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. 2022 poz. 1710) Zamawiający przekazuje następujące informacje:

Kwota przeznaczona na sfinansowanie zamówienia wynosi:
Zadanie nr 1 - Przeglądy sprzętu medycznego – 112 150,00 zł brutto
Zadanie nr 2 - Naprawy defibrylatorów Lifepak 15 i urządzeń do kompresji klatki piersiowej Lukas – 122 902,00 zł brutto
Zadanie nr 3 - Naprawy różnego sprzętu medycznego – 64 948,00 zł brutto.
2023-06-12 12:58 Karina Przybyła Odpowiedzi na pytania Wykonawców

Odpowiedzi na pytani [...].pdf

Odpowiedzi na pytani [...].pdf

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 398