- Strona główna
- Postępowanie ID 776959
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
WFI.26.7.2023.AK Zakup i dostawa płynów do aparatu Super GL2
Wystawiający
-
UżytkownikMariusz Czyż
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2023-06-06 11:17:00
-
Składania2023-06-06 16:15:00
-
Otwarcie ofert2023-06-06 16:25:00
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajDostawy
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
Zamawiający zastrzega możliwość zakończenia postępowania bez podania przyczyny.
Informacje o postępowaniu będą udzielane TYLKO w formie pisemnej poprzez platformę zakupową.
Zamawiający informuje, że w przypadku Zapytania ofertowego, jakim jest to postępowanie, nie ma obowiązku wysyłania ani publikacji informacji z otwarcia, zamknięcia czy wyboru ofert.
Wykonawca gwarantuje, że materiały laboratoryjne wymienione w postępowaniu są fabrycznie nowe (rok produkcji - nie starsze niż 2023 rok), są zapakowane w oryginalnym opakowaniu, nie są powystawowe oraz spełniają wymagania określone w zapytaniu przez Zamawiającego.
Proszę o podawanie cen jednostkowych za 1 sztukę / butelkę / opakowanie. System sam dokona wyliczenia ile to będzie za całość i podsumuję Państwa ofertę. Przed akceptacją proszę o zweryfikowanie czy wszystko się zgadza. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub na obie pozycje.
Zamawiający dopuszcza wysłanie faktur elektronicznych na adres: faktura@insp.pl lub przy pomocy Platformy Elektronicznego Fakturowania, z zastrzeżeniem art. 4 ustawy z dnia 9 listopada 2018 r. o elektronicznym fakturowaniu w zamówieniach publicznych, koncesjach na roboty budowlane lub usługi oraz partnerstwie publiczno-prywatnym (Dz. U. z 2020 r., poz. 1666, ze zm.), zawierającej prawidłowy numer rachunku bankowego, znajdujący się w wykazie podatników VAT udostępnianym w Biuletynie Informacji Publicznej na stronie podmiotowej urzędu obsługującego ministra właściwego do spraw finansów publicznych.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego";
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Załączniki do postępowania
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
2023-06-22
16:35:44
|
Mariusz Czyż | Postępowanie zostało unieważnione. Uzasadnienie: Zamawiający zawiadamia, iż unieważnia przedmiotowe postępowanie ponieważ w przedmiotowym postępowaniu do upływu terminu składania ofert nie wpłynęła żadna oferta. |
2023-06-22
16:35:19
|
Mariusz Czyż |
Szanowni Państwo, Zamawiający zawiadamia, iż unieważnia przedmiotowe postępowanie ponieważ w przedmiotowym postępowaniu do upływu terminu składania ofert nie wpłynęła żadna oferta. Z poważaniem Mariusz Czyż. |
Przedmiot zamówienia
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?