Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: BI.271.90.2023.ZK „Budowa schodów terenowych i utwardzenie nawierzchni przy świetlicy wiejskiej w Niedźwiedziu w ramach realizacji funduszu sołeckiego na 2023 rok”

Termin:
Zamieszczenia : 05-06-2023 14:49:00
Składania : 13-06-2023 09:30:00
Otwarcia : -
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Robota budowlana

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


Znak sprawy: BI.271.90.2023.ZK                                       

                            Z A P Y T A N I E  O F E R T O W E


1. ZAMAWIAJĄCY:

Urząd Miejski w Barczewie, działający w imieniu Gminy Barczewo, Plac Ratuszowy 1, 11-010 Barczewo

Telefon: (89) 514 8346 wew. 77

Adres e – mail: zofia.kaczor@barczewo.pl

Strona internetowa: https://platformazakupowa.pl/pn/barczewo

Godziny urzędowania: Poniedziałek 800 – 1600 Wtorek – Piątek 700 – 1500


Zamawiający zwraca się z prośbą o przedstawienie swojej oferty na poniżej opisany przedmiot zamówienia:

„Budowa schodów terenowych i utwardzenie nawierzchni przy świetlicy wiejskiej w Niedźwiedziu w ramach realizacji funduszu sołeckiego na 2023 rok”

 

2. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:

2.1 Przedmiotem zamówienia jest budowa schodów terenowych i utwardzenie terenu przy świetlicy wiejskiej w Niedźwiedziu.  Identyfikator działki ewidencyjnej 281401_5.0022.5/7.1_BUD.

2.2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia obejmuje:

1) Wykonanie schodów i utwardzenia terenu na działce nr 5/7 obręb Ramsowo o łącznej długości schodów 17 mb i 14 mb utwardzenia terenu, zgodnie ze sztuką budowalną, o nawierzchni z kostki betonowej o grubości 6 cm w kolorze szarym na podbudowie z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie. Szerokość użytkową schodów 2,0 m, szerokość spocznika 45 cm. Schody i utwardzenie terenu dostosować do istniejących rzędnych terenu.

2) Przy schodach terenowych zaprojektowano wykonanie jednostronnej poręczy z rur stalowych ocynkowanych 50,8x1,5mm. Słupki posadowić na fundamentach punktowych o wymiarach 20x20x50 cm z betonu klasy C12/15. Przyległe tereny zielone przewidziano do humusowania i obsiania trawą.

3) 14 mb utwardzonej powierzchni o szerokości 2,0 m ograniczone obustronne krawężnikami betonowymi 12 x 25 cm posadowionymi na ławie betonowej z betony C12/15, od końca budynku świetlicy do drogi gminnej nr 5/22 obręb Ramsowo.

4) Wykonanie powierzchniowego odwodnienia nawierzchni. Wody opadowe zostaną odprowadzone powierzchniowo częściowo na tereny zielone przyległe do schodów.

5) W przypadku natrafienia (w czasie wykonywanie robót budowlanych) na jakiekolwiek instalacje należy je traktować jako czynne. Roboty budowlane w sąsiedztwie urządzeń podziemnych należy prowadzić ręcznie. Należy zachować normatywne odległości od istniejących sieci podziemnych. Prace ziemne w miejscach zbliżeń do istniejącej sieci należy wykonywać ręcznie.

6) Wykonanie schodów i utwardzenia terenu rozumiane jako wykonanie następujących czynności :

a)   Wykonywanie na potrzeby Zamawiającego usług geodezyjnych obejmujących wytyczenie w terenie i wykonanie pomiarów powykonawczych wybudowanych schodów i utwardzenia terenu.

b)   Wykonanie pomiarów geodezyjnych

c)   Korytowanie o średniej grubości 15 cm;

d)   Profilowanie i zagęszczanie podłoża gruntowego;

e)   Podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5 stabilizowanego mechanicznie o grubości 20 cm;

f)    Wykonanie nawierzchnia z kostki betonowej wibroprasowanej, szarej o gr. 6 cm na podsypce cementowo – piaskowej 1:4 o grubości 3 cm;

g)   Obsadzenie krawężników betonowy 12x25cm;

h)   Wykonanie ławy betonowej pod krawężnik z betonu C12/15;

i)    Humusowanie terenu wokół schodów o grubości 10 cm z obsianiem trawą;

j)    Przytwierdzenie na stałe poręczy jednostronnych z ocynkowanych rur stalowych o długości 31 mb;

k)   Wywiezienie urobku pozostałego po pracach i uprzątnięcie terenu;

2.3 Szczegółową lokalizację należy uzgodnić z Zamawiającym oraz Sołtysem z danego terenu gminy.

2.4 W ofercie należy podać cenę całkowitą - ryczałtową za wykonanie całości zadania czyli 17 mb schodów i utwardzenia terenu na odcinku 14 mb – kwota powinna zawierać wszystkie niezbędne materiały do realizacji zamówienia.

 

3. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA: do zakończenia całości zadania, które planowane jest na dzień 15.07.2023 r

 

4. KRYTERIA OCENY OFERT I ICH ZNACZENIE:

1)   Kryterium oceny ofert – cena 100 % (kwotę netto, podatek VAT oraz kwotę brutto należy podać z dokładnością do 2 miejsc po przecinku).

2)   W przypadku, gdy Zamawiający otrzyma dwie takie same oferty cenowe, zastrzega sobie prawo wezwania do złożenia oferty uzupełniającej. Cena w ofercie uzupełniającej nie może być wyższa niż w ofercie pierwotnej.

3)   Oferty będą oceniane w następujący sposób:

       

        Pc = (Cn : Cb) x 100   

        gdzie:

        Pc – liczba punktów;

        Cn – najniższa zaoferowana cena brutto spośród wszystkich ofert niepodlegających odrzuceniu;

        Cb – cena brutto badanej oferty;

100 – waga kryterium cena (100%)

 

5. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU WYMAGANIA STAWIANE WYKONAWCY:

1) Posiadanie wiedzy i doświadczenia niezbędnego do należytego wykonania przedmiotu zamówienia oraz dysponowania osobami zdolnymi do należytego wykonania przedmiotu zamówienia.

2) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postepowaniu dotyczące:

 Na podstawie art. 1 pkt 3 oraz art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz. U. z 2022 r., poz. 835) wyklucza się:

a) Wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;

b) Wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;

c) Wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;

d) do Wykonawcy podlegającemu wykluczeniu na podstawie rodz. VI pkt 3 ppkt 1-3 stosuje się art. 7 ust. 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego; 5) okres Wykluczenia rozpoczyna się zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, tj. z dniem 1 maja 2022 r.

 

6. WRAZ Z OFERTĄ NALEŻY ZŁOŻYĆ:

W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu do oferty należy załączyć:

1) oświadczenie o posiadaniu wiedzy i doświadczenia niezbędnego do należytego wykonania przedmiotu zamówienia i dysponowania osobami zdolnymi do należytego wykonania przedmiotu zamówienia - załącznik nr 2;

2)  oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia i o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, uwzględniające przesłanki wykluczenia z art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego – załącznik nr 3;

3) pełnomocnictwo do reprezentowania, o ile ofertę składa pełnomocnik. Wykonawca ma obowiązek przedstawienia (załączenia do oferty) oryginału dokumentu pełnomocnictwa lub jego kopii poświadczonej notarialnie.

 

7. SPOSÓB POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI: 

Za pomocą Platformy Zakupowej.

 

8. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT:

Ofertę można złożyć wyłącznie w formie elektronicznej przez Platformę Zakupową Gminy Barczewo, oferty złożone w inny sposób nie będą wzięte pod uwagę.

 

Termin składania ofert upływa w dniu 13.06.2023 r. godz. 930

 

 9. ISTOTNE WARUNKI POSTĘPOWANIA:

1) Zamawiający i Wykonawca związani są ofertą 30 dni od daty jej złożenia.

2) Zamawiający zastrzega sobie możliwość odstąpienia od zapytania ofertowego bez podania przyczyny, a także do pozostawienia postępowania bez wyboru oferty.

3) Zamawiający może udzielić odpowiedzi, wyjaśnień oraz modyfikacji w prowadzonym zapytaniu.

4) Wykonawca może złożyć tylko 1 ofertę.

5) Oferty należy sporządzić w języku polskim.

6) Zamawiający zastrzega sobie prawo do podjęcia negocjacji cenowych z Wykonawcą, który złożył w oparciu o przyjęte kryteria najkorzystniejszą ofertę. Negocjacje cenowe zostaną podjęte w szczególności w przypadku, gdy zaoferowana cena będzie wyższa od założonej przez Zamawiającego.

7) Oferty niespełniające któregokolwiek z wymagań, lub których treść nie odpowiada treści zapytania ofertowego zostaną odrzucone.

 

10. INFORMACJE DOTYCZĄCE WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY:

Wybór oferty nastąpi zgodnie z Regulaminem udzielania przez Urząd Miejski w Barczewie zamówień publicznych, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 130.000,00 zł. zatwierdzonym Zarządzeniem Burmistrza Barczewa nr 0050.1.2022 z dnia 03.01.2022 r.

1)  Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający zawiadomi wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia.

2) Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą po przekazaniu zawiadomienia o wyborze Wykonawcy.

3)     Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.

4) Do prowadzonego postępowania nie przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej określone w przepisach Ustawy Prawo zamówień publicznych tj. odwołanie, skarga.

 

informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"  

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
RODO.pdf pdf 210.37 2023-06-05 14:49:00 Postępowanie
Załącznik nr 1 - Projekt umowy.pdf pdf 259.64 2023-06-05 14:49:00 Postępowanie
Załącznik nr 2 - Oświadczenie.doc doc 28.5 2023-06-05 14:49:00 Kryterium
Załącznik nr 3 - Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania.doc doc 55 2023-06-05 14:49:00 Kryterium
Informacja o unieważnieniu postępowania.pdf pdf 136.4 2023-06-13 10:12:00 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-06-13 10:12 Edyta Olszewska Informacja o unieważnieniu postępowania

Informacja o unieważ [...].pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 „Budowa schodów terenowych i utwardzenie nawierzchni przy świetlicy wiejskiej w Niedźwiedziu w ramach realizacji funduszu sołeckiego na 2023 rok” Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w treści Zapytania ofertowego. 1 robota budowlana - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3225 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 14 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - Od dnia podpisania umowy do dnia 15.07.2023 r. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Warunki zawarte w projekcie umowy - Wykonawca oświadcza, że akceptuje warunki zawarte w projekcie umowy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
6 Warunki stawiane Wykonawcom - 1) Posiadanie wiedzy i doświadczenia niezbędnego do należytego wykonania przedmiotu zamówienia oraz dysponowania osobami zdolnymi do należytego wykonania przedmiotu zamówienia. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu do oferty należy załączyć: 1) oświadczenie o posiadaniu wiedzy i doświadczenia niezbędnego do należytego wykonania przedmiotu zamówienia i dysponowania osobami zdolnymi do należytego wykonania przedmiotu zamówienia - załącznik nr 2; (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Załącznik nr 2 - Ośw [...].doc

(0)
7 Warunki udziału w postępowaniu - 2) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia i o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, uwzględniające przesłanki wykluczenia z art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego – załącznik nr 3 ; (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Załącznik nr 3 - Ośw [...].doc

(0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 174